Mies 29v miettii; helle ja naisten masturbaatio
Tulipa mieleen, että vaikuttaako lämpötila ja sää naisten itsetyydytykseen eli tarkemmin sanottuna tuntumaan iholla?
Ainakin miehellä pieni vaikutus voi olla, mikä johtuu tietysti lisääntyneestä kosteudesta ja huonommasta pidosta, jolloin joko penistä, kättä/sormia tai molempia voi joutua kuivaamaan kesken kaiken.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:10"]
Ja sitten "Mies"29 ihmettelee kun se ei osaa koskaan naista.
[/quote]Ja naiset, jotka saavat miestä, varmaan tietävät kaiken miesten kehosta? Ei ainakaan uteliaisuuden täydellisestä puutteesta päätellen.
-Mies 29v-
[/quote]
Sullahan on yleensä se tapa, että sä kerrot millainen naisen keho on ja miten se toimii.
[/quote]Ja naiset, jotka saavat miestä, varmaan tietävät kaiken miesten kehosta? Ei ainakaan uteliaisuuden täydellisestä puutteesta päätellen.
-Mies 29v-
[/quote]Tällä tarkoitin siis sitä, että ei voi tietää mitään jos ei ole kiinnostunut siitä asiasta, mistä pitäisi tietää. Ellei joku halua ehdottaa naisten syntyvän viisaina, mikä ei ole nykytieteen valossa mahdollista.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:35"]
-Mies 29v-
[/quote]
Sullahan on yleensä se tapa, että sä kerrot millainen naisen keho on ja miten se toimii.
[/quote]Minä testaan hypoteesejä. Harvoin minun on osoitettu väärässä olevan. Jos en tiedä jostain asiasta, sitten kysyn kuten nyt.
-Mies 29v-
Mä hoidan sen homman muutenkin suihkussa eli erittäin kosteissa olosuhteissa, ei vaikuta siis helle ;-)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 16:46"]
Mä hoidan sen homman muutenkin suihkussa eli erittäin kosteissa olosuhteissa, ei vaikuta siis helle ;-)
[/quote]Minä näen tuon vähän eri asiana. Puhdas vesi on yksi asia mutta hiki on vähän eri juttu. Kyllä mieskin voi liu'utella suihkussa melko hyvin mutta hikisenä se on vähän sama kuin olisi jotain liukasta voidetta ympärillä ja se haittaa...paitsi siis niillä, joilta on osa peniksestä poistettu. Yleensä lapsena.
-Mies 29v-
En harrasta itsetyydytystä, mutta mieheni antama käsi/suuhoito tuntui viikonloppuna ihan samalta kuin kylmemmällä säällä. Samoin mies tuntui nauttivan vastaavista jutuista saajana. Ei maininnut mitään hiestä. Kyllä mulla ainakin on parempi, mitä kosteampi ja liukkaampi on.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:21"]
ei hyvää päivää
[/quote]Tämä oli jo rimanalitus. Vastaus siis.
Minulla helle vaikuttaa siten, ettei seksi kiinnosta ollenkaan.
Minulla ainakin omat 'liukastevoiteet' vain parantavat tunnetta, en kyllä hikoa ikinä ihan juoksevaan hikeen asti. Sitä paitsi kun tyydytän itseni orgasmiin rentouttaakseni itseni, pelkkä klitoriskosketus riittää ( ja hiukan kostuketta lisäksi)
nim. Orkku on paras unilääke ikinä
-Mies 29v-