Immenkalvon leikkaus? Kokemuksia?
Onko kellään kokemuksia ko toimenpiteestä?
Olen 20, ei mene sormi, tamponi tai mikään muukaan. Kävin gynelläkin mutta en apua saanut. Turhauttaa :/
Kommentit (75)
Onko joku itse leikannut saksilla oikeasti? Oranssit Fiskarsit?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 18:27"]Mä venyttelin kans teininä itse.... Eka sinne meni vaan yksi sormi, kärsivällisesti rasvailin ja rassailin, monta vuotta.
Sitten kun tuli aika menettää neitsyys oli pojalla pieni penis, ei silti meinannut mennä vaan väkisin tunki pitkän tovin. Kun viimein sisälle survaisi niin sattuihan se :( Voi vaan kuvitella miten paljon ois koskenut ilman omia venyttelyjä.
Jäi kauhea kammo enkä pystynyt moneen vuoteen seksiin ennen kuin tapasin ensimmäisen oikean miesystäväni joka sai vehkeellään venyteltyä paikkojani edes vähän. Lopullisesti sain "normaalin" alapään vasta kun ponnistin tunnin ajan suurella työllä ulos 3,5kg vauvan :)
[/quote]
Mulla kans immenkalvo "puhkes" lopullisesti vasta synnytyksessä ja nyt tuntuu et on kauhee messuhalli kun olin tottunut siihen ettei sinne mahdu yhtään mitään... :( ehkä se viel treenaamalla palautuu vähän, kumminki vaa 6 kuukautta synnytyksestä. Anteeks, off topic, jatkakaa!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:53"]
Yhdynnässä viimeistään menee kalvo rikki.
[/quote]
Ei muuten mene kaikilla.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:53"]Yhdynnässä viimeistään menee kalvo rikki.
[/quote] joillain se kipu kuitenkin estää yhdynnät tai vaikeuttaa niitä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:37"]Miksi kalvoa pitäisi leikellä?
[/quote] että voisi harrastaa yhdyntää ilman järjettömiä kipuja? Taukki.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:32"]ite kävin alle viikko sitte immenkalvon aukasussa, oli tosi nopee toimenpide, meni joku 15-20min kun lääkäri teki sen paikallispuudutuksessa. Seuraavana parina päivänä ei ollu farkut oikee mieluiset mutta lopulta se alko helpottaa. nyt vaa venailemaa että tikit sulaa.:)
suosittelen hakeutumaa gynelle, itellä kesti 2vuotta ennen ku vihdoin ja viimein uskaltauduin.
Nyt vaa jännitetää että auttoko se toimenpide yhdyntäkipuihin:) oon siis kans neitsyt
[/quote] kertoisitko vähän lisää, missä kävit, mitä maksoi, miten hakeuduit tuohon jne?
[/quote]
eli kävin mehiläisessä ja se makso yhteensä about 200e. ekaks siis oli sellai ihan peruskäynti eli juteltii ja se tutki paikat ja siitä sain sitte heti tunnin päähän uuden ajan jossa toimenpide tehtii :) ajanpystyy varaamaa iha netistä tai soittamalla.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:03"]Kokemuksia jo toimeenpiteessö olleilta kaipailisin :)
[/quote]
se oli nopea toimenpide, ensimmäiset päivät oli vaa vähän ilkeän tuntusia ku tikit kutitteli mutta se helpottaa tosi nopeesti. nyt kun on n 2,5viikkoa siitä toimeenpiteestä ja sormella kokeillu nii eipä enää kiristäkkää ja polta tajuttomasti. mä oikeesti suosittelen todella lämpimästi hakeutua gynelle ja immenkalvon aukasuu jos lääkäri sanoo että sen voi tehdä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:31"]Okei eli gynelle uudelleen. Ei varmaan mikään hirveen iso operaatio kun pieni reikä sentään on olemassa :)
Kiitos kokemuksista! Ap
[/quote] gynelle tosiaan, ja kyselet suoraan mahdollisuudesta operaatioon. Paiksllispuudutuksessa tehdään yleensä, melko helppo ja nopea juttu. Joskus oma venyttely ei vain riitä.
[/quote]
saman tekivät mulle ihan ekalla gynekäynnillä. mutta eipä puudutteet auttanu ku kipu jatkui vaa polttavana ja viiltävänä.
ku olin siellä immenkalvon avauksessa sanoin jo heti alkuun että haluisin sen että ei tähän auta mitkää muut, sen verran on tullu kokeiltua. ja lääkäri sano että kalvo ei ollu mitenkää erikoisen paksu ja muutenkin kuulemma ok, mutta silti se muodosti aukon ympärille sellasen kiristävän renkaan.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:43"]
Olipas avartava ketju! Olen näköjään varsin tietämätön naisen anatomiasta vaikka olen itsekin nainen :O. Olen aina luullut ettei sitä immenkalvoa voi nähdä tai tuntea itse, saatika että sitä voisi leikellä tai venyttää.
[/quote]
Minä en myöskään ole koskaan löytänyt itseltäni tätä kalvoa.
Yhdynnässä viimeistään menee kalvo rikki.