Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Immenkalvon leikkaus? Kokemuksia?

Vierailija
26.05.2014 |

Onko kellään kokemuksia ko toimenpiteestä?

Olen 20, ei mene sormi, tamponi tai mikään muukaan. Kävin gynelläkin mutta en apua saanut. Turhauttaa :/

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite kävin alle viikko sitte immenkalvon aukasussa, oli tosi nopee toimenpide, meni joku 15-20min kun lääkäri teki sen paikallispuudutuksessa. Seuraavana parina päivänä ei ollu farkut oikee mieluiset mutta lopulta se alko helpottaa. nyt vaa venailemaa että tikit sulaa.:)
suosittelen hakeutumaa gynelle, itellä kesti 2vuotta ennen ku vihdoin ja viimein uskaltauduin.
Nyt vaa jännitetää että auttoko se toimenpide yhdyntäkipuihin:) oon siis kans neitsyt

Vierailija
2/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut puhkaisussa myös. Toimenpiteen jälkeen lääkäri totesi, että ei se millään muulla konstilla olisi puhjennutkaan, sen verran sitkeä tapaus oli kyseessä.

Humausnukutuksessa puhkaistiin, ja sen jälkeen ei ole ollut ongelmia. Yritin "luonnollista" puhkaisua itse silloisen poikaystävän kanssa, mutta ei puhettakaan, että miehen vehje olisi sisään mahtunut. Sitten hakeuduin lääkäriin, joka teki lähetteen Kättärille.2517

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä säikähdin ihan kamalasti että onko minulla kaksi emätintä tai jotain, mutta sain sitten jostain selville että immenkalvossa voi olla enemmän kuin yksi reikä. Leikkasin sitten itse saksilla sen reikien välissä olevan kalvon. Ei sattunut, eikä tullut muitakaan ongelmia, mutta suosittelen että käyt ammattilaisella. Se on nopea ja melko kivuton toimenpide.

Vierailija
4/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä kertomuksia täällä alapeukuttaa! Jestas sentään.

Itsellänikin on aina ollut ongelmallinen immenkalvo, on itseasiassa edelleen yli kolmekymppisenä, vaikka 19-vuotiaasta asti ollut yhdyntöjä. Ei ole koskaan revennyt, vaan venyi aikoinaan. Lapsen saaminen alateitse ratkaisisi ongelman. Mulla käytössä venynyt ja arpeutunut vuosi vuodelta enemmän ja olen käytännössä vuosi vuodelta kireämpi arpeutumisen takia. Jos lasta en jostain syystä saa tulevina vuosina ollenkaan, tai jos en saa alakautta synnytettyä, täytyy minunkin vanhoilla päivilläni mennä johonkin operaatioon.

Vierailija
5/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kovin pahaa kipua ollut, kun aloitti ihan rauhallisesti. Olisi saanut olla, koska olen masokisti. Nykyisin harmittaa, kun ei ole enää niin tiukka kuin seksielämän alettua.

Vierailija
6/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se yhtä tavallista, jos ei tiedä milloin tuo on puhjennut? En nimittäin itse muista ollenkaan koko puhkeamista. Ainakin ennen eka kertaa, mutta en ole väkisinkään sitä itse rikkonut.

Vierailija
7/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä

Vierailija
9/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin gynellä asian vuoksi, sain puudutusgeeliä ja käskyn koittaa venyttää itse. En saa sormenpäätäkään koska kipu on aivan jäätävä! Kai se on vaan mentävä uudelleen vaikka harvinaisen paska maku jäi viime kerrasta, oli vielä yksityinen :/

Vierailija
10/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:31"]Okei eli gynelle uudelleen. Ei varmaan mikään hirveen iso operaatio kun pieni reikä sentään on olemassa :)
Kiitos kokemuksista! Ap
[/quote] gynelle tosiaan, ja kyselet suoraan mahdollisuudesta operaatioon. Paiksllispuudutuksessa tehdään yleensä, melko helppo ja nopea juttu. Joskus oma venyttely ei vain riitä.

Vierailija
11/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:32"]ite kävin alle viikko sitte immenkalvon aukasussa, oli tosi nopee toimenpide, meni joku 15-20min kun lääkäri teki sen paikallispuudutuksessa. Seuraavana parina päivänä ei ollu farkut oikee mieluiset mutta lopulta se alko helpottaa. nyt vaa venailemaa että tikit sulaa.:)
suosittelen hakeutumaa gynelle, itellä kesti 2vuotta ennen ku vihdoin ja viimein uskaltauduin.
Nyt vaa jännitetää että auttoko se toimenpide yhdyntäkipuihin:) oon siis kans neitsyt
[/quote] kertoisitko vähän lisää, missä kävit, mitä maksoi, miten hakeuduit tuohon jne?

Vierailija
12/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
13/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
14/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
15/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas avartava ketju! Olen näköjään varsin tietämätön naisen anatomiasta vaikka olen itsekin nainen :O. Olen aina luullut ettei sitä immenkalvoa voi nähdä tai tuntea itse, saatika että sitä voisi leikellä tai venyttää.

Vierailija
16/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
17/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:43"]Olipas avartava ketju! Olen näköjään varsin tietämätön naisen anatomiasta vaikka olen itsekin nainen :O. Olen aina luullut ettei sitä immenkalvoa voi nähdä tai tuntea itse, saatika että sitä voisi leikellä tai venyttää.
[/quote]
Itse en ole edes huomannut koko kalvon poksahtamista. Immenkalvoja on eri tyyppisiä.
http://www.menstrual-cycle.info/images/HYMEN-TYPES.JPG

Vierailija
18/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
19/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan vaivaudu. Minna Joki-Erkkilän mukaan immenkalvo kasvaa takaisin.

Vierailija
20/75 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko tämä tarina jostakusta teistä?

http://keskustelu.suomi24.fi/index.php?q=/node/1970528

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi