Immenkalvon leikkaus? Kokemuksia?
Onko kellään kokemuksia ko toimenpiteestä?
Olen 20, ei mene sormi, tamponi tai mikään muukaan. Kävin gynelläkin mutta en apua saanut. Turhauttaa :/
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 13:33"]
Kai se pitää vaan vieläkin koittaa.
Se kipu on vaan niin järkyttävä kun koittaa jotain väkisin sisälleen tunkea.
[/quote]
Ota vähän alkoholia, pari- kolme lasia viiniä, se rentouttaa ja jännitys menee pois.
Nyt alkoi ihmetyttämään, että kuinkahan olematon kalvo mulla on ollut kun en ole ikinä löytänyt sitä :D Ei edes tuntunut mitään puhkeamista kun menetin neitsyyden, tuntui vaan tiukalta ja kivuliaalta, mutta se saattoi olla vaan lihasjännitystä.
Kai se pitää vaan vieläkin koittaa.
Älä tunge syvemmälle, vaan tutkaile tilaa jossa se jo on. Heiluttetle sivusuunnassa ja työnnä vain milli tai kaksi lisää. Tasaisesti ja sitkeästi.
Useimmat hoitaa tuon asian itse. Minulla oli sama ongelma teininä, mutta aloin vähitellen venyttää immenkalvoa niin että liukuvoiteen kanssa vähitellen työnsin yhä isompia esineitä sisään. Alkaen ihan ohuesta kynästä. Itselläni ei koskaan revennyt immenkalvo niin että olisin sitä huomannut, se vaan venyi vähitellen niin että mahtui lopulta sitten seksielämän aloittaessa miehen vehjekin. Vasta synnytyksessä meni minulta immenkalvo, siihen asti oli rengasmaisena emättimen reunalla ihan ehjänä.
No oli viikkojen venytysprojekti täälläkin.
Lopulta kauheella kivulla repes ja pahasti irti emättimen seinämästä. Vuosi haava viikkoja ja piti viikon sisään vuodon takia gynelläkin käydä näyttää. Sanoi, ettei ompele, kun ommeltu arpi joustamattomampi kuin itsestään parantunut. Sanoi, että olisi kannattanut tulla puhkasuttaa, tekee paljon teineille operaatioita ihan normivastaanotolla!
Käski toipua pari viikkoa ja sit yrittää yhdyntää, mutta meni yli 2 kk, ennen kuin onnistui ilman haavan aukeamista, verenvuodatusta ja kipua.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 13:33"]Kai se pitää vaan vieläkin koittaa.
[/quote]
Mulla oli noin. Neitsyyden menettäminen tuntu veitsen iskuilta (ja olin kännissä, jollon mulla heikkenee kivun tunteminen, joten...)ja vuosin pahemmin kuin menkoissa.
Tosta tais olla jotain mtv:n virgin terratoryssa?
Miten tämä menee yleisellä puolella? En ole ennen käynyt.
Mä venyttelin kans teininä itse.... Eka sinne meni vaan yksi sormi, kärsivällisesti rasvailin ja rassailin, monta vuotta.
Sitten kun tuli aika menettää neitsyys oli pojalla pieni penis, ei silti meinannut mennä vaan väkisin tunki pitkän tovin. Kun viimein sisälle survaisi niin sattuihan se :( Voi vaan kuvitella miten paljon ois koskenut ilman omia venyttelyjä.
Jäi kauhea kammo enkä pystynyt moneen vuoteen seksiin ennen kuin tapasin ensimmäisen oikean miesystäväni joka sai vehkeellään venyteltyä paikkojani edes vähän. Lopullisesti sain "normaalin" alapään vasta kun ponnistin tunnin ajan suurella työllä ulos 3,5kg vauvan :)
Minulta se on leikattu noin 30 vuotta sitten kun siinä ei ollut reikää ollenkaan. Normaalin terveysaseman lääkärin kautta sairaalaan pääsin ja leikkaus tehtiin nukutuksessa. En todellakaan alkaisi itse venyttämään ja rikkomaan "jollakin esineillä" kalvoja, ne neuvot ihan sairaita.
Okei eli gynelle uudelleen. Ei varmaan mikään hirveen iso operaatio kun pieni reikä sentään on olemassa :)
Kiitos kokemuksista! Ap
Kokemuksia jo toimeenpiteessö olleilta kaipailisin :)
Mulla oli itellä semmonen paksu suikale siinä keskellä, että oli tavallaan kaksi reikää. Leikkasin sen itse saksilla (kyllä, desinfioiduilla) pois, eipä ole enää häirinnyt millään tavalla! Alussa jäi aina tamponi jumiin ennen kuin leikkasin, ja sen pois ottaminen oli aina yhtä tuskaa kun ei meinannut tulla pois ei sitten millään.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:29"]Mulla oli itellä semmonen paksu suikale siinä keskellä, että oli tavallaan kaksi reikää. Leikkasin sen itse saksilla (kyllä, desinfioiduilla) pois, eipä ole enää häirinnyt millään tavalla! Alussa jäi aina tamponi jumiin ennen kuin leikkasin, ja sen pois ottaminen oli aina yhtä tuskaa kun ei meinannut tulla pois ei sitten millään.
[/quote]
Luulin teininä olevani outo, kun kävi noin. Kehdannu kellekään mitään sanoja ja tamponien käyttö jäi yhteen kertaan.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:45"]Teininä säikähdin ihan kamalasti että onko minulla kaksi emätintä tai jotain, mutta sain sitten jostain selville että immenkalvossa voi olla enemmän kuin yksi reikä. Leikkasin sitten itse saksilla sen reikien välissä olevan kalvon. Ei sattunut, eikä tullut muitakaan ongelmia, mutta suosittelen että käyt ammattilaisella. Se on nopea ja melko kivuton toimenpide.
[/quote]
Mäkin säikähdin kun yritin tamponia ottaa pois, niin naru yritti tulla eri kohdasta ulos kuin itse tamponi. :-/
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:29"]Mulla oli itellä semmonen paksu suikale siinä keskellä, että oli tavallaan kaksi reikää. Leikkasin sen itse saksilla (kyllä, desinfioiduilla) pois, eipä ole enää häirinnyt millään tavalla! Alussa jäi aina tamponi jumiin ennen kuin leikkasin, ja sen pois ottaminen oli aina yhtä tuskaa kun ei meinannut tulla pois ei sitten millään.
[/quote]
Luulin teininä olevani outo, kun kävi noin. Kehdannu kellekään mitään sanoja ja tamponien käyttö jäi yhteen kertaan.
[/quote]
Muillakin näköjään samaa. ;-)
Minä ilmeisesti kuulun myös sellaisiin naisiin joilla ei ollut tai oli hyvin olematon kalvo.