Mies antaa lasten tehdä mitä tahansa
Esim. piirtää ruokapöydässä, kun syödään ja poistua syömään omaan huoneeseen, koska kokee, että toinen häiritsee, kun tämä puhuu jne. Lapset eivät edes tajua, että pöydässä piirtäminen on väärin ja se, ettei laita vaatteita naulakkoon, kun tulevat sisälle, jne!
Kommentit (72)
Mies ei esimerkiksi vaadi perheen ulkopuoliselta lapselta luvan kysymistä, saako mennä heille milloin haluaa. Lapsi saa vain kävellä sinne sisään, kuin kyseessä olisi hänen kotinsa. Eikä tästä ole perheessä mitenkään neuvoteltu esim. lastemme kanssa, että onko se heille ok. Pojalle se ei ainakaan ollut ts. ei kuulemma tajua, mitä se vieras lapsi tekee siellä kuin kodissaan. Kysymällä saisi toki useimmiten varmasti tulla, mutta pitäisihän lasten isän nyt muiden lapsilta luvan saada tulla kysymistä edellyttää.
Ap
Että mies on siis ihan täysin vammainen, eikä tästä ollut varsinaisia merkkejä esillä ennen lasten saamista.
Ap
Jummijammi, mikä tulivuoren purkaus!
Tsemppiä miehelle ja lapsille! ❤
Älkää ikuisuuteen asti moista kestäkö.
Mies ei myöskään kestä kuunnella kritiikkiä asiasta, saati, että löytäisi mitään perusteluja tai selityksiä typerälle ja osaamattomalle käytökselleen. Ei esim. myönnä, että on superhuono tai luuseri. Se selittäisi nimittäin koko paskan.
Ap
Käyttäjä34671 kirjoitti:
Mitä kestämistä tämä heiltä vaatii! Sikana on helppoa olla. Se, mikä elämään toisi sullekin haastetta olisi opetella käyttäytymään muut huomioivasti. Muita ajatellen.
Ap
Käyttäjä34671 kirjoitti:
Jos mies menee lupaamaan lapsille, että saavat viedä kiviä sisälle leikkeihin ja sitten kumppani tämän tyrmääkin, niin munat omaava MIES sanoisi lapsille, että tsop tsop, ei tämä nyt käykään, isi oli vähän tyhmä. Kivet eivät kuulu leikkeihin sisälle, äiti ei tykkää, pahoitetaan äidin mieli näillä. Näin sanoisi munat omaava, rakkautta osoittava isä ja mies ja kumppani.
Ap
No ethän sä enää edes elä miehesi ja lastesi kanssa niin mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34671 kirjoitti:
Älkää ikuisuuteen asti moista kestäkö.Jos mies menee lupaamaan lapsille, että saavat viedä kiviä sisälle leikkeihin ja sitten kumppani tämän tyrmääkin, niin munat omaava MIES sanoisi lapsille, että tsop tsop, ei tämä nyt käykään, isi oli vähän tyhmä. Kivet eivät kuulu leikkeihin sisälle, äiti ei tykkää, pahoitetaan äidin mieli näillä. Näin sanoisi munat omaava, rakkautta osoittava isä ja mies ja kumppani.
Ap
Mutta ei, miehen mielestä äidin mieli on ok pahoittaa ja kunhan LAPSET vain saaavat tehdä, mitä HE HALUAA. Törkeää perhedynamiikkaa mieheltä.
Ap
Äitihullu se ei edes jouluna voi olla räksyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
No ethän sä enää edes elä miehesi ja lastesi kanssa niin mitä väliä?
No oishan se lapsille ollut paljon parempi, ettei ois perhe hei hajonnut! Äidin ois hyvä olla läsnä, jos äitiä arvostettaisiin ja äitiä kohtaan käyttäydyttäisiin niin, ettei äidin mieltä pahoiteta, vaan opetellaan ottamaan huomioon se, miten toiset ajattelevat ja kokevat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Äitihullu se ei edes jouluna voi olla räksyttämättä.
Niin, koska sä olet niin surkea, ettet sä tajua mitään. Eihän tästä tarttis edes jauhaa, jos sinunlaisias paskoja ei tarttis kanssa kouluttaa.
Ap
KiviKissaSekopää on päässyt joululomille hoitolasta?
Vierailija kirjoitti:
Etkö saa hoitolassa lukea palstaa kuin lomilla? Olen kirjoitellut täällä aivan, kuin ennenkin.
Ap
No miksi et vain voi keskustella asiasta miehesi kanssa? Kyllä luulisi sun saavan keskustelemalla hänen kanssaan jonkinlaisia vastauksia tähän sinua häirinneeseen ongelmaan :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sua nyt triggeröi, kun tajuat kuuluvasi muiden tunteita huomioimattomien baskaan joukkoon ja saavasi moitetta siitä. No, aina voit oppia paremmaksi ja kypsyä myös.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No miksi et vain voi keskustella asiasta miehesi kanssa? Kyllä luulisi sun saavan keskustelemalla hänen kanssaan jonkinlaisia vastauksia tähän sinua häirinneeseen ongelmaan :)
Olen koittanut keskustella, mutta olin niin pöyristyneen järkyttynyt vuosia siitä, että kumppani ohittaa MINUT ja antaa lasten kasvaa kieroon, etten kyennyt. En ole saanut apua omaan, alistavaan kasvatukseeni ja siitä paranemiseen keskustellakseni kunnolla, vaikka apua olen hakenut aina ja paljon kaikista mahdollisosta suunnista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö saa hoitolassa lukea palstaa kuin lomilla? Olen kirjoitellut täällä aivan, kuin ennenkin.
Ap
Hyvä, että pystyt nykyään kuitenkin myöntämään sen, että olet KiviKissaSEKOPÄÄ. Mä en ole kauhean paljoa viitsinyt viimeaikoina palstailla ja siksi en sun kirjoitteluistasi tiedä. Mutta sama hullu kesät talvet olet.
ai sä oot taas se joka huutaa VERSAALEILLA
Mahtaa olla vttumaista elämää Äitihullulla, kun joutuu jatkuvasti olemaan kiukkuinen, kaikesta turhasta valittava bitch.
Palsta on täynnä kasvatusta saamatonta white trash -paskaa, jotka luulevat olevansa päteviä neuvomaan muita äitejä, huhhuh. Vaikkeivät itse edes tiedä, mitä on kasvattaa lasta.
Ap