Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antaa lasten tehdä mitä tahansa

Vierailija
25.12.2020 |

Esim. piirtää ruokapöydässä, kun syödään ja poistua syömään omaan huoneeseen, koska kokee, että toinen häiritsee, kun tämä puhuu jne. Lapset eivät edes tajua, että pöydässä piirtäminen on väärin ja se, ettei laita vaatteita naulakkoon, kun tulevat sisälle, jne!

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KiviKissaSekopää on päässyt joululomille hoitolasta?

Etkö saa hoitolassa lukea palstaa kuin lomilla? Olen kirjoitellut täällä aivan, kuin ennenkin.

Ap

Hyvä, että pystyt nykyään kuitenkin myöntämään sen, että olet KiviKissaSEKOPÄÄ. Mä en ole kauhean paljoa viitsinyt viimeaikoina palstailla ja siksi en sun kirjoitteluistasi tiedä. Mutta sama hullu kesät talvet olet.

Minä en mitään sellaista ole myöntänyt. Mutta näkihän sen, että kommenttisi on suunnattu minulle, siksi vastasi siihen. Sinähän se tässä hullu olet ja lisäksi vielä v a j a a.

Ap

Vierailija
42/72 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla vttumaista elämää Äitihullulla, kun joutuu jatkuvasti olemaan kiukkuinen, kaikesta turhasta valittava bitch.

En minä mistään turhasta valita. Äitini kiusasi minua kasvattaessaan minua, ja olen siitä kärsinyt. Siitä kaikki paha olo johtuu, eihän se nyt henkilön itsestä ikinä synny. Ihmisenhän on järkevintä olla hyvä niin itselleen, kuin muillekin. Jos se estyy, syyllinen on aina joku vahvempi ja voimakkaampi ja ilkeä paskiaisihminen, ei uhri itse.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KiviKissaSekopää on päässyt joululomille hoitolasta?

Etkö saa hoitolassa lukea palstaa kuin lomilla? Olen kirjoitellut täällä aivan, kuin ennenkin.

Ap

Hyvä, että pystyt nykyään kuitenkin myöntämään sen, että olet KiviKissaSEKOPÄÄ. Mä en ole kauhean paljoa viitsinyt viimeaikoina palstailla ja siksi en sun kirjoitteluistasi tiedä. Mutta sama hullu kesät talvet olet.

Minä en mitään sellaista ole myöntänyt. Mutta näkihän sen, että kommenttisi on suunnattu minulle, siksi vastasi siihen. Sinähän se tässä hullu olet ja lisäksi vielä v a j a a.

Ap

Rauhoitu nyt pösilö :). Käy vaikka kylmässä suihkussa ja ota sähköshokkeja.

Vierailija
44/72 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on kuvattu tässä. Tosin halusin eroon ystävästä, en miehestä.

Ap

Vierailija
45/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu sekopää :)... Olisko lobotomia tänään mahdollinen?

Vierailija
46/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyvä trollikirjoitus.

Vierailija
47/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti lapsettomat alapeukuttaa, normaalit vanhemmat eivät halua lastensa saavan käyttäytyä aivan miten tahansa, vaan ymmärtävät rajojen tärkeyden (varsinkin jos ovat naisia).

Ap

Vierailija
48/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
49/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehen mielestä sen vieraan lapsenkaan ei tarvitse kysyä voiko tulla heille, osoittaa, että mies ei ole ihan normaali. Ja siis kun ei edes asiasta puhuttuna tajua, että kyse on siitä, ettei HÄN, MIES, ole ihan normaali!

En minäkään väitä olevani ihan normaali ongelmien aiheuttamien reaktioiden takia, mutta mies ilmeisesti ei tajua, että hän on kamala ja viallinen ihmisenä, kun jokainen terve aikuinen opettaisi vieraita lapsia kysymään, etä saanko tulla teille ja hänen pitää oppia opettamaan se lapselle myös, jos haluaa olla hyvä ihminen.

Vierailija
50/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasten äiti oli just tollanen jokaikisestä asiasta valittelija, melkein 10 vuotta mitä oltiin yhessä.. ONNEKS hän ite halus eron viime vuonna ja löys heti uuden miehen jolle valitella kaikesta mahollisesta !! Stressaavaa elämää. Ite löysin alkuvuodesta uuden naisen joka on täysin päinvastainen ja nyt on hyvä elämä.

Mies34

Vierailija
51/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lasten äiti oli just tollanen jokaikisestä asiasta valittelija, melkein 10 vuotta mitä oltiin yhessä.. ONNEKS hän ite halus eron viime vuonna ja löys heti uuden miehen jolle valitella kaikesta mahollisesta !! Stressaavaa elämää. Ite löysin alkuvuodesta uuden naisen joka on täysin päinvastainen ja nyt on hyvä elämä.

Mies34

Laatuja ihmisissä on erilaisia ja tasoja. Laaduttomia ja tasottomia ei haittaa edes paska omalla nenällä, mitä vikaa on pyrkiä koko ajan paremmaksi ihmiseksi? Kantsis varmaan sinunkin koittaa vaan tasoasi nostaa. Paitsi että tasottomathan löytävät kumppaneita helpommin.

Ap

Vierailija
52/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaivettu ihan eka tarina naftaliinista! Eikö tämä kivijuttu sattunut joskus 5-7 vuotta sitten?

Vierailija
53/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kaivettu ihan eka tarina naftaliinista! Eikö tämä kivijuttu sattunut joskus 5-7 vuotta sitten?

Ei ole ”eka” tarina. Eka oli se, jossa äitini oli tunkemassa meille siskopuolensa kanssa ja tiesin, että syyllistäisi minua, jos sanoisin, että ei sovi tulla.

Ap

Vierailija
54/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis se oli 2015.

Ap

Vierailija
55/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ”eka” tarina. Eka oli se, jossa äitini oli tunkemassa meille siskopuolensa kanssa ja tiesin, että syyllistäisi minua, jos sanoisin, että ei sovi tulla.

Ap

Mutta mulle ei silti sopinut, että hän tulee oli mukana siskopuolensa tai ei. Mutta olin ihan hajalla siitä, sii äitini käytöksestä.

Ap

Vierailija
56/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta tarina kuitenkin 🤥

Vierailija
57/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti koittikäyttää siskopuolta kampena, jonka edessä en tohtisi sanoa, että ei sovi. Onneksi he sitten eivät tulleet. Siskopuolikaan ei ole niin kovin tervetullut, koska ei koskaan ollessani lapsi puolustanut minua kun äitini syytti minua kaikesta. Ehkä hän ei vieraana nähnyt kaikkea, mutta jos kohteli omaansa paremmin, kuin mun äitini minua, eikä auttanut minua, niin rikos.

Ap

Vierailija
58/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta tarina kuitenkin 🤥

Ei ole mikään tarina.

Ap

Vierailija
59/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini myös aina väänsi, että hänen sukulaisistaan pitää pitää! Koska pidin isänkin sukulaisista, niin äidin mielestä olin joku helvetin epäreilu ja homoksi haukuttava paska, jos en pitäisi myös hänen sukulaisistaan! Anteeksi nyt vaan, mutta heissä ei ollut mitään kiinnostavaa.

Ap

Vierailija
60/72 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyl sekasin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi