Kumpi parempi pituus miehelle: 171 cm vai 197 cm?
Muuten sopusuhtainen ja normaalivartaloinen mies, ikä 30-35.
Laittakaa teille mieluisampi pituus vastaukseen. Perustellakin saa, jos tuntee tarvetta.
Kiitos etukäteen.
Kommentit (46)
No itselle tuo 171cm kun oon itse 163cm. Muutenkaan en halua herättää parina liikaa huomiota. Varmaan tuon parimetrisen kanssa se ei ehkä onnistuisi.
Ei oikeasti mitään väliä, mutta jos pelkän pituuden voisi valita, niin mieluummin 171 cm. Itse olen lyhyt, ja on parisuhteessa käytännöllisempää, kun ei olla hirveän eri mittaisia. Lastenvaunut, hoitopöydän korkeus yms. sopivat molemmille, eikä toinen joudu olemaan kyyryssä tai taso ole epäkäytännöllisen korkea. Samoin keittiön tasot, auto yms. ei olisi koskaan sopivia molemmille, kun pituuseroa olisi lähemmäs puoli metriä.
Samaa kerron kuin ekan sivun muutkin.
171 koska olen 167 ja näin myös tosielämässä on mennyt.
Serkkutyttö on 180 joten luonnollisesti hän on innoissaan pidemmästä puolisosta.
Mielummin 171 cm. Itse olen 161 cm pitkä, joten siksi. Mulla ei ole koskaan ollut hujoppia poikaystävää, koen pitkät miehet itselleni vieraiksi.
171 cm on oikein hyvä pituus miehelle.
Itse 162cm. Exä oli 188. Nyksä 177. Ehdottomasti ottaisin noista sen lyhyemmän. Helpompi pussailla ja jopa sekstailla kun ei ole liian pitkä mies.