Kumpi parempi pituus miehelle: 171 cm vai 197 cm?
Muuten sopusuhtainen ja normaalivartaloinen mies, ikä 30-35.
Laittakaa teille mieluisampi pituus vastaukseen. Perustellakin saa, jos tuntee tarvetta.
Kiitos etukäteen.
Kommentit (46)
171. Oon 188 cm nainen ja mua ahdistaa itseä pidemmät miehet. Nykyinen on 185 cm ja se on hyvä pituus miehelle. Lisäksi mua ei haittaa miehen lyhyys jos mies sinut mun kanssa.
171, pitkät raajat on mielestäni rumat, ja useilla pitkillä ihmisillä on lisäksi pitkä hevosnaama jollaisista en ollenkaan pidä. Itse 164 enkä halua olla kaula kenossa miehen rinnalla.
Toisin kuin edellinen kirjoittaja, minä taas pitkänä naisena (182cm) tykkään pitkistä miehistä. Tuollainen 197cm ois just täydellinen mulle!
Mä en ymmärrä teitä. mun miehellä on vaan jotain 16-17. ja se on ihan riittävästi.
171 cm. Tykkään, kun silmät on samalla tasolla omien kanssa.
171.
Oma mies 173 ja ois outoa olla jonkun hujopin kanssa.
N165
Vierailija kirjoitti:
171, pitkät raajat on mielestäni rumat, ja useilla pitkillä ihmisillä on lisäksi pitkä hevosnaama jollaisista en ollenkaan pidä. Itse 164 enkä halua olla kaula kenossa miehen rinnalla.
Höpsis! Lyhyillä on ihan yhtä usein hevosnaama.
171 cm. Olen itse vain 156 cm, joten ei mitään hujoppia mulle, kiitos.
Mun mies on 171cm.Perfect!
T.N 162cm.
Lyhyempi. Olen itse parisen senttiä tuota pätkempää pidempi mies ja helpompi on varmasti löytää vaatteita näin pätkänä kuin pitkänä hujoppina - jolla koipi on myös todennäköisesti kokoa kanootti.
Pidempi. Mutta! Se on itselläni vain preferenssi, joka ei käytännössä vaikuta mihinkään. Olen ollut palavasti rakastunut kaiken pituisiin miehiin, skaalalla 158-198cm. Lyhyet ovat olleet kokonaisuutena tasan yhtä hot kuin pidemmät.
Oon huomannu et monet lyhyemmät miehet on jotenki sööttejä.
Näistä 171 mulle, olen itse 162 cm.
Ja oikeasti, pituudella ei ole väliä sitten kun tykästyt toiseen ihmiseen.