Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme miehellä on?

Vierailija
26.05.2014 |

On kuukauden välein aina flunssassa ja kuumeessa. Ollut viime syksystä lähtien melkein joka kuukausi ja joskus jopa kaksi kertaa kuukaudessa. Ei suostu käymään lääkärissä. Joulukuussa kävi päivystyksessä ja sai antibioottikuurin muttei otettu mitään verikokeita.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä hometta kotona?

Vierailija
2/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometta kotona tai työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu ulkomailla. Siellä asunnossa voi olla hometta. Itsekin oireilen aina siellä käydessä. Miten saan miehen uskomaan että asunto on vaaraksi terveydelle?

Vierailija
4/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi minun tuttava oli aina flunssassa, ja sitten ilmenikin, että hänellä todettiin verikokeiden kautta leukemia. Kauhea olettamus, mutta verikokeet kannattaa otattaa.

Vierailija
5/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 08:34"]

Mies asuu ulkomailla. Siellä asunnossa voi olla hometta. Itsekin oireilen aina siellä käydessä. Miten saan miehen uskomaan että asunto on vaaraksi terveydelle?

[/quote]

Pyydä häntä vertaamaan oloaan sellaisessa tilanteessa, kun hän on pitemmän aikaa pois kyseisestä asunnosta. Onko olo silloin parempi. Jos on, asunnossa täytyy olla jotain vikaa.

onko omissa vaatteissasi erilainen tuoksu tai haju, kun olet asunnossa käymässä? Jos on, home on totta.

Vierailija
6/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otattaisin kaikki testit, myös hiv:n.

Vierailija
7/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo vaatteissa paha ja ummehtunut haju aina kun siellä käy.

Ap

Vierailija
8/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ruokavalio siellä ulkomailla? Joillakin saattaa ruokavalio mennä todella epäterveelliseksi ja alkoholituotteita kuluu rutosti, kun ollaan pois vaimon valvonnasta.

Vierailija
9/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ruokavalio melkeimpä pelkkää roskaa ja valmisruokia kun en ole siellä ruokaa laittamassa ja tosiaan alkoholia kuluu enemmän. Eilen sillä oli kuulemma taas kuume noussu ja kuulosti tosi sairaalta vaikka vasta muutama viikko sitten oli flunssassa. Alan olla vähän huolissaan jo mutta kun on niin jääräpäinen ja itsekäs mies että mitä minä voin tehdä enää.

Ap

Vierailija
10/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 09:11"]

On joo vaatteissa paha ja ummehtunut haju aina kun siellä käy.

Ap

[/quote]

Home sen hajun aiheuttaa. Kerro miehellesi havaintosi. Pyydä häntä etsimään tietoa homeen aiheuttamista ongelmista tai etsi itse ja kerro miehelle. Tuo haju vaatteissasi siellä käytyäsi kertto kaiken. Ei kannata altistaa itseään liian kauan, toipuminen silloin vaikeampaa. Huh huh, pitäisi miehen uskoa!

Vierailija
11/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sanonutkin miehelle siitä mutta tokasee vaan siihen että kaikki siellä maassa olevat asunnot on homeessa enemmän tai vähemmän. Ei vaan välitä yhtään vaikka tietää itsekin. Sairasteluun sanoo syyksi että kun suurkaupungissa on niin paljon pöpöjä kun joutuu välillä julkisilla kulkemaan. Ei usko että johtuu homeesta. Mulla oireilee aina korvat ja silmät siellä asunnossa ja henkeenki välillä käy ja se väsymys siellä on aivan kamalaa ja nivelsäryt. Miehen mielestä johtuu vaan mun allergioista. Suomessa kuitenkin voin aina paremmin.

Ap

Vierailija
12/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pettää ja saa siitä psykosomaattisia oireita.

Vierailija
13/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 09:55"]

[/quote]

Vai niin tekee. Jos pettää niin en usko että se noin vaikuttas terveyteen.

Ap

Vierailija
14/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma voi johtua asunnossa olevasta homeesta, mutta siinä tapauksessa asunnon vaihto on jokseenkin turhaa, sillä esim Briteissä jokseenkin kaikki asunnot ovat samassa tilassa. Sama koskee Pohjois-Ranskaa. Onneksi pintahomeet aiheuttavat oireita loppujen lopuksi melko harvoille. Muun elämän terveys ja säännöllisyys toki vaikuttaa oireisiin: ruoka, juoma, etenkin alko, liikunta ja tietenkin siivoaminen.

Mutta vois toi kyllä olla hivkin, jos kuumetta kerran nousee helposti.

Vierailija
15/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV tuli mullaki ekana mieleen...

Vierailija
16/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä todellakin asunnosta johtuvalta, jos kerran myös ap:lle tulee siellä oireita! Kyllä oikeasti se asunto kannattaisi vaihtaa, ei ne nyt homepesiä kaikki missään ole. Jopa esim. briteissä on ihan moderneja uusia asuntoja, joissa ei ole kokolattiamattoja jne homepesiä. Tiedän kun olen asunut siellä.. Mekin asuimme ensin perinteisessä talossa mutta kun minä ja tytär alettiin saada oireita, muutimme uuteen kerrostaloon, ja oireet loppui siihen...

Mutta jos mies ei kerran milllään usko että oireet johtuu asunnosta ,eikä halua tehdä asialle mitään, niin eihän sen sitten auta muuta kuin kärsiä vaan oireitaan. Ikävä puoli tuossa on, että siitä voi puhjeta ajan kanssa vaikka astma, ja voi herkistyä yhä useammalle asialle.

Vierailija
17/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 09:39"]

Oon sanonutkin miehelle siitä mutta tokasee vaan siihen että kaikki siellä maassa olevat asunnot on homeessa enemmän tai vähemmän. Ei vaan välitä yhtään vaikka tietää itsekin. Sairasteluun sanoo syyksi että kun suurkaupungissa on niin paljon pöpöjä kun joutuu välillä julkisilla kulkemaan. Ei usko että johtuu homeesta. Mulla oireilee aina korvat ja silmät siellä asunnossa ja henkeenki välillä käy ja se väsymys siellä on aivan kamalaa ja nivelsäryt. Miehen mielestä johtuu vaan mun allergioista. Suomessa kuitenkin voin aina paremmin.

Ap

[/quote]

Aivan selvä homeasunto. Olen itse herkistynyt työpaikallani ja tämä rajoittaa elämääni pahasti. Miehesi saa todennäköisesti astman ja hajuste/kemikaaliyliherkkyyden, mutta omapa on vikansa kun on noin jääräpäinen... Jos olisin tiennyt mikä minulle seuraa, olisin vaihtanut työpaikkaa, mutta enpä tiennyt ennenkuin oli liian myöhäistä...

Vierailija
18/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 10:23"]

Ongelma voi johtua asunnossa olevasta homeesta, mutta siinä tapauksessa asunnon vaihto on jokseenkin turhaa, sillä esim Briteissä jokseenkin kaikki asunnot ovat samassa tilassa. Sama koskee Pohjois-Ranskaa. Onneksi pintahomeet aiheuttavat oireita loppujen lopuksi melko harvoille. Muun elämän terveys ja säännöllisyys toki vaikuttaa oireisiin: ruoka, juoma, etenkin alko, liikunta ja tietenkin siivoaminen.

Mutta vois toi kyllä olla hivkin, jos kuumetta kerran nousee helposti.

[/quote]

Asunto on tosiaan Englannissa ja kaikissa niissä vanhoissa asunnoissa on kosteus- ja homeongelmaa. Ei ne kuitenkaan siellä maassa välitä niistä kun se on kuulemma ihan normaalia.

En tiedä miehen HIVstä mutta itseltä se ainakin testattiin talvella eikä onneksi ollut. Enhän minä voi olla ikinä varma jos vaikka käy maksullisissa tai muissa naisissa kun en ole sitä vahtimassa. Olihan se lauantaina juonut ja käynyt jossain ja nyt sitten eilen nousi se kuume...

Ap

Vierailija
19/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 09:55"]

[/quote]

Kolmastoista! Tosi kauan meni ennenkuin tällainen viesti tuli. Nyt vähän ripeyttä, trollit! Hop-hop!

Vierailija
20/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä