Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme miehellä on?

Vierailija
26.05.2014 |

On kuukauden välein aina flunssassa ja kuumeessa. Ollut viime syksystä lähtien melkein joka kuukausi ja joskus jopa kaksi kertaa kuukaudessa. Ei suostu käymään lääkärissä. Joulukuussa kävi päivystyksessä ja sai antibioottikuurin muttei otettu mitään verikokeita.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta ei pääsis hakemaan lentokentältä eikä mulla ole avaimia asuntoon :(

Ap

Vierailija
22/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hermo jo mieheen. Tänäänkään ei ole lääkäriin mennyt kun ei kuulemma jaksa! Kuumetta 39 astetta eikä jaksa edes sängystä nousta eikä olla hereillä hetkeäkään. Ei kunnolla jaksa puhelimessakaan puhua. Oon huolissaan enkä voi tehdä mitään. Entä jos se on jotain vakavaa. Epänormaalin väsynyt jos nukkunut nyt jo kaksi päivää. Voiko tuo nyt olla enää mitään normaalia flunssaa? Itse en ainakaan flunssassa nuku koko ajan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kuume aina alkoholin juomisen jälkeen? Joku tulehdus?

Vierailija
24/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:34"]

[/quote]

Näyttäis tulevan tai ainakin sen jälkeen kun on enemmän ottanut ja liikkunut metrolla. Mulla on huomenna lento sinne. Neuvokaa nyt minua että kannattaako mulla edes mennä  jos mies noin sairas? Sehän tässä stressaakin. Aikoi aamulla käydä vasta lääkärissä ku tänään joku pyhä siellä. Entä jos se joutuukin jäämään sairaalaan? Mitä minä nyt teen?

Vierailija
25/25 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:34"]

[/quote]

Näyttäis tulevan tai ainakin sen jälkeen kun on enemmän ottanut ja liikkunut metrolla. Mulla on huomenna lento sinne. Neuvokaa nyt minua että kannattaako mulla edes mennä  jos mies noin sairas? Sehän tässä stressaakin. Aikoi aamulla käydä vasta lääkärissä ku tänään joku pyhä siellä. Entä jos se joutuukin jäämään sairaalaan? Mitä minä nyt teen?

[/quote]

mun avioliitossani nimenomaan silloin vähintään mentaisiin toisen tueksi, kun toinen sairastuu tai joutuu sairaalaan.