Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka tärkeänä pidät kumppanisi suutelutaitoa?

Vierailija
28.04.2014 |

Kuinka tärkeää on se, että kumppanisi osaa suudella? Minusta kielarit ovat todella tärkeitä parisuhteelle, niissä menee usein ajan taju. Ja joskus olen miettinytkin korreloivatko suutelutaidot sänkytaitojen kanssa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle suutelu on myös todella tärkeää. Se lisää rakkauden ja yhteenkuuluvuuden sekä himon tunteita. Ajatukset lentää suudellessa... Kädet hyväilee joka puolelle. Musiikki kuulostaa paremmalta. Kumppani tuntuu lähellä niin lämpimältä ja rakastettavalta. Sanoisin että on todella tärkeää.

Ensimmäisen poikaystävän kanssa suudeltiin tosi paljon. Hän oli aika yksitoikkoinen suutelija enkä varmaan itsekään ollut kummoinen. Mutta tykättiin.

Toisen kanssa ei suudeltu paljonkaan, hän ei ollut oikein suuteluihmisiä. Mutta kun suuteli, suuteli hyvin. Suuteli vain liian harvoin ja liian lyhyen aikaa. 

Nykyisen kanssa voitaisiin suudella myös enemmän, mutta suudellaan kuitenkin suht paljon. Ja kun suudellaan niin suudellaan yleensä pitkään ja intensiivisesti. Monipuolisesti. Kieli käy joka puolella huulia, imetään, maistellaan, haukataan, pusutellaan, nenutellaan, suudellaan vuorotellen ylä- ja alahuulia. Todella nautinnollista suutelua ja koen että se lähentää meitä. Paras suutelija kenet tiedän!

Mielestäni suutelutaidossa on eniten kyse suutelun yhteensopivuudeta. Sama pätee seksiin. Toiset suutelee paremmin yhdessä kuin toiset, toiset nauttii enemmän kuin toiset. Nykyiseni sanoo, että ei ole suudellut kenenkään kanssa niin paljon kuin minun. Ja olen kuulemma todella hyvä suutelija. Nykyistä edeltänyt ei ikinä kehunut minua suutelussa. Eli kyllä se taitaa se yhteensopivuus olla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän