Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ihastunut mieheni hyvään ystävään

Vierailija
25.05.2014 |

Olen ihastunut, jopa rakastunut mieheni erittäin hyvään ystävään. olen aina ajatellut että hän todella mukava, hauska ja sympaattinen tyyppi ( ja komeakin), mutta nyt olimme yhteisellä reissulla viikonlopun, ja tajusin että minulla on erittäin vahvoja tunteita tätä miestä kohtaan. Hän on siis vapaa, ja olenkin miettinyt, mitä se epämääräinen ärtymys on ollut kun olen kuullut hänen naisjutuistaan. nyt tiedän, että mustasukkaisuutta. hänenkin puoleltaan on tullut joitain signaaleja ja pientä flirttiä, mutta se voi olla hänellä vain niin luontaista, tai sitten omien tunteitteni takia tulkitsen häntä väärin..

olen ihan rikki. mitä teen? kerronko tällä miehelle mitään tunteistani? minulla on kuitenkin hyvä elämä oman mieheni kanssa, enkä haluaisi hajottaa sitä ja loukata häntä...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala tilanne...

Vierailija
2/14 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai hänen kanssaan niin pääset tunteestasi eroon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ehkä itse menisi puhumaan mitään. pahimmassa tapauksessa nolaat itsesi tämän kaverin edessä ja hajotat liittosi turhaan.

Vierailija
4/14 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:48"]

Nai hänen kanssaan niin pääset tunteestasi eroon

[/quote]

toivottavasti et ole tosissasi. tämä on ehkä huonoin neuvo tuohon tilanteeseen.

Vierailija
5/14 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tilanne :( Uskon kuitenkin ihastuksen unohtuvan ajan kanssa. Jos sinulla ja miehelläsi menee hyvin, älä missään nimessä pilaa suhdettanne, jos suinkin saat pidettyä asian itselläsi. Pitkissä suhteissa ihastukset ovat tavallisia suhteen muuttuessa arkisemmaksi, mutta useimmiten ne katoavat yhtä nopeasti kuin alkoivatkin.

Vierailija
6/14 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:53"]

Paha tilanne :( Uskon kuitenkin ihastuksen unohtuvan ajan kanssa. Jos sinulla ja miehelläsi menee hyvin, älä missään nimessä pilaa suhdettanne, jos suinkin saat pidettyä asian itselläsi. Pitkissä suhteissa ihastukset ovat tavallisia suhteen muuttuessa arkisemmaksi, mutta useimmiten ne katoavat yhtä nopeasti kuin alkoivatkin.

[/quote]

niin...on minulla pieniä, ohi meneviä ihastuksen tunteita ollut aikaisemminkin, mutta tämä tuntuu nyt paljon suuremmalta. ja sehän siinä on, että kun meillä ei ole lähiaikoina mennyt kovin hyvin mieheni kanssa, paljon tappeluja yms... ja vähän väliä jompi kumpi on jopa uhannut lähteä. en nyt todellakaan tiedä mitä tehdä

Vierailija
7/14 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestä voisit jutella tämän kaverin kanssa, jos voit varmasti luottaa että keskustustelu ei kantaudu miehesi korviin. mutta saisit selville tämän toisen miehenkin ajatukset ja tunteet, ja voisit sitten paremmilla tiedoilla pähkäillä asiaa.

Vierailija
8/14 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen todella ihastunut mieheni hyvään, ellei jopa parhaaseen ystävään. Tätä jatkunut vuoden, en asialle tee mitään. Mieheni tietää että pidän tästä ystävästä, hän ei vaan tiedä kuinka paljon oikeasti pidän. En aijo mitään tehdä asialle, henkilö johon olen ihastunut on heteronainen :D

Vierailija
9/14 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/14 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri ei luultavasti halua kanssasi suhdetta, olethan hänen kaverinsa muija. Miehet on käsittääkseni tuosaa asiassa ihan yhtä tarkkoja kuin naiset: kaverin exiin ei kosketa.

Vierailija
11/14 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 20:21"]

Miehen kaveri ei luultavasti halua kanssasi suhdetta, olethan hänen kaverinsa muija. Miehet on käsittääkseni tuosaa asiassa ihan yhtä tarkkoja kuin naiset: kaverin exiin ei kosketa.

[/quote]

ei se välttämättä ole noin mustavalkoista, jos tunteet vie ;)

Vierailija
12/14 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 20:21"]

[/quote]

ei se välttämättä ole noin mustavalkoista, jos tunteet vie ;)

[/quote]

Ei, mutta ystävän pettäminen on pahempaa kuin puolison. Jos on valmis rikkomaan ystävyyden jonkun ihastuksen takia niin.. ystävyys vain on yleensä ikuista, toisin kuin parisuhteet tänä päivänä.

Vierailija
13/14 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viesti voisi olla kuin minun näppikseltäni, siis minulla tasan sama tilanne! Välillä mietin ihan tosissani, ottaisikohan se kaveri minut jos erottaisiin miehen kanssa. Ero tulisi kyllä ihan ihastuksesta riippumattomista syistä, koska meillä menee huonosti muutenkin, mutta voisi olla helpompaa lähteä ihastuksen perään. Tiedän että olen ihan hirveä ihminen kun edes ajattelen tällaista, eivät nämä kuvitelmani tule varmaan koskaan toteutumaan. Mitä lähipiirikin sanoisi?

- iittaliina -

Vierailija
14/14 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitä hattuun, vaikka tilanne onkin hankala. Jälkeenpäin saattaa kaduttaa, jos rikot nykyisen suhteesi, jos se on kuitenkin ihan hyvä. Puolisosi ystäväkään ei välttämättä todellisuudessa ole niin upea ja mahtava, kun missä valossa hänet nyt näet. Paljon menee rikki, jos teille tulee suhde puolisosi ystävän kanssa. Kannattaa todella tarkkaan harkita kannattaako se. Tunteita tulee ja menee, mutta järki on annettu meille myös harkita asioita. T. Nimim. Hyvän miehen menettänyt päätäpahkaa toiseen ihastumalla ja myöhemmin sitä katkerasti katunut