5v haluaa muuttaa isälleen :(
Tyttö on viettänyt yhä pitempiä aikoja isänsä luona, viikonloput ovat venyneet. Nyt ei halua tulla enää kotiin ollenkaan :( Kerran pari kuussa. Isälle käy tämä ja niin käy äitipuolelle mutta minulle ei. Isä on järjestänyt jo tapaamisen lastenvalvojan kanssa. Ei hittolainen!!!!
Kommentit (80)
Yleensä äiti on lapsen lähivanhempi ellei ole juoppo, narkkari, mielenterveysongelmainen.
Miltähän isästä tuntuu, kun isäpuoli saa olla hänen lastensa kanssa enemmän kuin hän??
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:05"]Epäilen että he hemmottelevat lasta. Pidä lasta kuitenkin luonasi ja tapaamiset isällä myös. Jos lapsi ei halua koti. Aikuinenhan sen päättää et nyt lähdetään ja kantaa vaikka lapsen. Pidä sylissä, halaile, käy metsäretkillä ja kerro lapselle että rakastat häntä. Onko äitipuoli pitkä ja vähän kookas?
[/quote]
Kuule ei meillä ole metsäretkiin aikaa. Hyvä että kerrtään puistoon! Ja enhän minä nyt yhtä lasta voi vauvana pitää, en edes saa pitää sylissä! Sulla ei taida olla kun yksi lapsi.ja tänäänkin sain raahata lapsen kotiin, ja soitti isälle 2 kertaa ennen nukkumaanmenoa. (Eikä muuten nuku vieläkään) Kysyi voiko isi tulla hakemaan tarhasta, ei tahdo olla kotona, kiukuttelee. Meinaa mennä hermo, tyttö sanoi ettei saa nukuttua täällä, isillä nukkuu paremmin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 22:48"]Minusta 5-vuotias ei voi itse päättää tällaista asiaa. Ap:n täytyy kuitenkin rehellisesti miettiä haluaako estää vuoroviikot omista syistään vaiko oikeasti lapsen parhaaksi. Jos järjestelyt jää ennalleen lapselle voi korostaa että äiti ja isi ovat sopineet että sinä olet enemmän täällä mutta on ihanaa että voit välillä olla isän kanssa ja sinusta tykätään niin kovasti sielläkin.
[/quote]
No ei voi päättää itse mutta isä on varannut ajan lastenvalvojalle kun kieltäydyin antamasta 5vtä. En voi hyväksyä sitä että äitipuoli saisi viettää enempi aikaa minun lapsen kanssa kuin minä. Vaikka kiva nainen onkin,niin ei. Ja jos vanhempikin lapsi lähtisi niin ei ei ei. Tuntuu pahalta,että sisarukset erotettaisiin.
Ap
[/quote]
mutta isä joutuu hyväksymään sen että isäpuoli saa viettää enemmän aikaa hänen lapsiensa kanssa kuin hän.
isä on paljon tärkeämpi lapselle kuin joku puolisisarus.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:09"]Miltähän isästä tuntuu, kun isäpuoli saa olla hänen lastensa kanssa enemmän kuin hän??
[/quote]
Äiti on aina äiti! Ap
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 22:48"]Minusta 5-vuotias ei voi itse päättää tällaista asiaa. Ap:n täytyy kuitenkin rehellisesti miettiä haluaako estää vuoroviikot omista syistään vaiko oikeasti lapsen parhaaksi. Jos järjestelyt jää ennalleen lapselle voi korostaa että äiti ja isi ovat sopineet että sinä olet enemmän täällä mutta on ihanaa että voit välillä olla isän kanssa ja sinusta tykätään niin kovasti sielläkin.
[/quote]
No ei voi päättää itse mutta isä on varannut ajan lastenvalvojalle kun kieltäydyin antamasta 5vtä. En voi hyväksyä sitä että äitipuoli saisi viettää enempi aikaa minun lapsen kanssa kuin minä. Vaikka kiva nainen onkin,niin ei. Ja jos vanhempikin lapsi lähtisi niin ei ei ei. Tuntuu pahalta,että sisarukset erotettaisiin.
Ap
[/quote]
mutta isä joutuu hyväksymään sen että isäpuoli saa viettää enemmän aikaa hänen lapsiensa kanssa kuin hän.
isä on paljon tärkeämpi lapselle kuin joku puolisisarus.
[/quote]
Mutta äiti on aina lapsen ykköshenkilö. On kantanut sisällään, synnyttänyt ja rakastanut.ja isä kuolee ennen sisaruksia muutenkin, sisarukset ovat elämässä pitempään.
Niin ja mitä väliä sillä onko äitipuoli lyhyt ja läski vai häh? Tämä äitipuoli on pitkä ja hoikka.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:09"]Miltähän isästä tuntuu, kun isäpuoli saa olla hänen lastensa kanssa enemmän kuin hän??
[/quote]
Äiti on aina äiti! Ap
[/quote]
Olkoot. Lapsen paras silti voi olla joku muu kuin äidin luona asuminen ja isän tapaaminen pari kertaa kuussa.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 13:10"]
Hemmottelevatko isä ja äitipuoli lasta? Onko äitipuoli alkanut puhumaan lapselle, mitä kaikkea kivaa voidaan tehdä, oma hieno huone, trampoliini pihalle, matkoja ym...... Äitipuoli on saattanut alkaa ajattelemaan rahaa. Miehen ei tarvi enää maksaa sinulle elatuksesta, sinä maksaisit heille, sinä et saisi enää yksinhuoltaja korotusta lapsilisään ym... Minulla ei ole lapsia, mutta on kokemusta "äitipuolesta" jota inhosin jo lapsena. Sai aikaan 10 vuoden tauon, etten nähnyt isää enkä kuullut hänestä mitään. Tapasin isän uudestaan 16v setäni vaimon aloitteesta. "äitipuoleni" järkyttyi, kun ei pystynyt estämään tapaamista. 17v sain tietää miksi isä ei maksanut elatustukia äidilleni. Syy oli tässä naisessa :(
[/quote]
Ymmärrän hyvin tunteesi, mutta kyllä syy on aina niissä lapsen vanhemmissa , jotka sallivat tuollaista tapahtuvan. On aina helppoa syyttää "sitä naista joka sai aikaan 10v tauon näkemisestä", mutta vanhemmat ovat itse vastuussa siitä, että vaalivat hyvää lapsi-vanhempi -suhdetta myös eron jälkeen.
Vaikutat ap aika tasapainottomalta ja kykenemättömältä miettimään lasten etua.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:05"]Epäilen että he hemmottelevat lasta. Pidä lasta kuitenkin luonasi ja tapaamiset isällä myös. Jos lapsi ei halua koti. Aikuinenhan sen päättää et nyt lähdetään ja kantaa vaikka lapsen. Pidä sylissä, halaile, käy metsäretkillä ja kerro lapselle että rakastat häntä. Onko äitipuoli pitkä ja vähän kookas?
[/quote]
Kuule ei meillä ole metsäretkiin aikaa. Hyvä että kerrtään puistoon! Ja enhän minä nyt yhtä lasta voi vauvana pitää, en edes saa pitää sylissä! Sulla ei taida olla kun yksi lapsi.ja tänäänkin sain raahata lapsen kotiin, ja soitti isälle 2 kertaa ennen nukkumaanmenoa. (Eikä muuten nuku vieläkään) Kysyi voiko isi tulla hakemaan tarhasta, ei tahdo olla kotona, kiukuttelee. Meinaa mennä hermo, tyttö sanoi ettei saa nukuttua täällä, isillä nukkuu paremmin.
Ap
[/quote]
en yhtään ihmettele, että lapsi hluaa isälleen asumaan. Kyllä oma äiti ainakin kolmen lapsen yhna kerkes pitää sylissä.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:05"]Epäilen että he hemmottelevat lasta. Pidä lasta kuitenkin luonasi ja tapaamiset isällä myös. Jos lapsi ei halua koti. Aikuinenhan sen päättää et nyt lähdetään ja kantaa vaikka lapsen. Pidä sylissä, halaile, käy metsäretkillä ja kerro lapselle että rakastat häntä. Onko äitipuoli pitkä ja vähän kookas?
[/quote]
Ap
[/quote]
en yhtään ihmettele, että lapsi hluaa isälleen asumaan. Kyllä oma äiti ainakin kolmen lapsen yhna kerkes pitää sylissä.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 13:10"]Hemmottelevatko isä ja äitipuoli lasta? Onko äitipuoli alkanut puhumaan lapselle, mitä kaikkea kivaa voidaan tehdä, oma hieno huone, trampoliini pihalle, matkoja ym...... Äitipuoli on saattanut alkaa ajattelemaan rahaa. Miehen ei tarvi enää maksaa sinulle elatuksesta, sinä maksaisit heille, sinä et saisi enää yksinhuoltaja korotusta lapsilisään ym... Minulla ei ole lapsia, mutta on kokemusta "äitipuolesta" jota inhosin jo lapsena. Sai aikaan 10 vuoden tauon, etten nähnyt isää enkä kuullut hänestä mitään. Tapasin isän uudestaan 16v setäni vaimon aloitteesta. "äitipuoleni" järkyttyi, kun ei pystynyt estämään tapaamista. 17v sain tietää miksi isä ei maksanut elatustukia äidilleni. Syy oli tässä naisessa :(
[/quote]
Kyllä se kuule oli sun isä joka valitsi tän äitipuolesi sun edelle.
Onnea raskaudestasi mutta miksi ihmeessä haluatte lisää lapsia jos metsäretkelle ei ole aikaa ja yksi lapsista haluaa asua muualla?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:11"]
[/quote]
Äiti on aina äiti! Ap
[/quote]
Olkoot. Lapsen paras silti voi olla joku muu kuin äidin luona asuminen ja isän tapaaminen pari kertaa kuussa.
[/quote]
Höpönlöpön. Enköhän tiedä ihan itse mikä on parasta lapsille! Ärsyttää vaan kun lapsi vinkuu ja vikisee että tahtoo isälle!
Ap
Anna sen lapsen mennä! Jos alkaa kaipaamaan niin sitten tulee takaisin. Jos todella rakastat lastasi niin tahdot hänen parastaan ja lopetat vänkyröinnin typerällä sisarussuhde jutulla.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:25"]Onnea raskaudestasi mutta miksi ihmeessä haluatte lisää lapsia jos metsäretkelle ei ole aikaa ja yksi lapsista haluaa asua muualla?
[/quote]
No lapsi ei ollut suunniteltu mutta tervetullut silti. Ja mitä me siellä metsässä edes tehtäisiin?? Ja minä en saa pitää sylissä kun olen raskaana ja 5vkin painaa jo n.20kg,on iso tyttö jo eikä mikään vauva.
Ap
[/quote]
Ap
[/quote]Lapsi huomanut ettei aikaa ole. Mut isällä on. Oli yksi tai useampi. Kyllä lasta ehtii halata ja antaa vähän aikaa. Lapsi tarvitsee rakkautta. Pieni hetki tytön kanssa kahdestaan joskus että tietää olevansa tärkeä sinulle.
[/quote]
Ap
[/quote]Lapsi huomanut ettei aikaa ole. Mut isällä on. Oli yksi tai useampi. Kyllä lasta ehtii halata ja antaa vähän aikaa. Lapsi tarvitsee rakkautta. Pieni hetki tytön kanssa kahdestaan joskus että tietää olevansa tärkeä sinulle.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Epäilen että he hemmottelevat lasta. Pidä lasta kuitenkin luonasi ja tapaamiset isällä myös. Jos lapsi ei halua koti. Aikuinenhan sen päättää et nyt lähdetään ja kantaa vaikka lapsen. Pidä sylissä, halaile, käy metsäretkillä ja kerro lapselle että rakastat häntä. Onko äitipuoli pitkä ja vähän kookas?