Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko laukut sinulle heikkous? Kuinka monta laukkua omistat?

Vierailija
25.12.2020 |

Itse olen hieman obsessoitunut laukkuihin. Haluaisin nytkin tilata kolme laukkua mutta punnitsen vaan koko ajan onko järkeä, kun en niitä tarvitse, mutta ne vaan ilahduttavat vuodesta toiseen, eikä vain uudet vaan jopa 20 v sitten ostetut.

Tällä hetkellä minulla on 8 laukkua. Kaksi niistä on sellaisia, joita en ole käyttänyt enää vuosiin, mutta en niistä halua luopuakaan, jos vielä joskus haluankin niitä käyttää.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä hulluin fetissi mikä voi olla. Exällä oli varmaan 300 laukkua..1000€ laukusta? Ei vi...ripustuksia jokapuolella...

mies53v

Vierailija
62/66 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä hulluin fetissi mikä voi olla. Exällä oli varmaan 300 laukkua..1000€ laukusta? Ei vi...ripustuksia jokapuolella...

mies53v

Ja itselläsi autotalli täynnä erilaista vimpainta ja vempainta hyllyt ja naulakot täynnä. Ei ole kuule yhtään sen kummallisempaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistan aika monta LVMH:n osaketta, laukkujen haalimisen olen jättänyt tyhmemmille.

Aika monet sijoittajat elää normaalia elämää, minäkin. Eli on varaa hankkia myös laukkuja, jos ne kiinnostaa. Vuittuloita en tosin ole hankkinut lähinnä etten tulisi samaistetuksi pissiksiin. Ei tosin taida olla pelkoa :) mutta en kyllä yleensä niistä tykkääkään.

Mua ei ne rumat laukut kiinnosta mutta mieluusti otan osani yhtiön voitosta.

Vierailija
64/66 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tykkään kyllä laukuista. Niitä on kertynyt aika paljon, en edes tiedä montako mulla kaikkiaan on. Merkeistä en välitä, vaan ostan sellaisia laukkuja jotka miellyttää silmää, jos eivät sitten ole niin kalliita ettei ole varaa tai en pidä järkevänä. Feikki-merkkilaukkuja inhoan. Monesti laukku itsessään olisi kyllä ihan hieno, jos se merkki vaan olisi jätetty pois siitä.

Vierailija
65/66 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi, että heikkous mutta arvostan laatua, aitoa nahkaa ja käytännöllisyyttä. Ja koska käyttötilanteita on niin monenlaisia, niin täytyyhän laukkujakin olla erilaisia! Suurempia, pienempiä sekä eri värejä.

Suosikkini pikkulaukuista löytyy täältä: https://utua.fi/collections/pikkulaukut

Samoin käsilaukuista oma suosikkini on täältä: https://utua.fi/collections/kasilaukut

Vierailija
66/66 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, eipä kiinnosta laukut, on muuta tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän