Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko laukut sinulle heikkous? Kuinka monta laukkua omistat?

Vierailija
25.12.2020 |

Itse olen hieman obsessoitunut laukkuihin. Haluaisin nytkin tilata kolme laukkua mutta punnitsen vaan koko ajan onko järkeä, kun en niitä tarvitse, mutta ne vaan ilahduttavat vuodesta toiseen, eikä vain uudet vaan jopa 20 v sitten ostetut.

Tällä hetkellä minulla on 8 laukkua. Kaksi niistä on sellaisia, joita en ole käyttänyt enää vuosiin, mutta en niistä halua luopuakaan, jos vielä joskus haluankin niitä käyttää.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla on muutama laukku

Vierailija
22/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Minulla on pari reppua, yksi työlaukku johon mahtuu tarvittaessa läppäri ja jossain on kaksi iltalaukkua, en tiedä missä. En ole koskaan ymmärtänyt laukkujen ja kenkien ihanuutta. Hankin niitä vain tarpeeseen ja vasta kun on ihan pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Longchampin erivärisiä laukkuja on nyt tullut käytettyä eniten. Ne on niin kevyitä ja käteviä. 

Vierailija
24/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole heikkous. Olen säästänyt niihin, joista todella pidän, kestävät aikaa ja sopivat joka lähtöön ja tilaisuuksiin. Ja vuosia ne ovat jo palvelleetkin.

Kalleimmat olleet Malene Birgerin shopper ja Rebecca Minkoffin iltalaukku.

Näiden lisäksi omistan yhden joka päiväisessä käytössä olevan käsilaukun.

Näiden lisäksi myös reppu, rantakassi ja matkalaukku.

Vierailija
25/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan laukkuja. Pakkohan sellainen on olla, kun ei voi kaikkea taskussakaan kantaa. Käytännvain sellaisia yli olan laukkuja, joissa on riittävästi taskuja. En jaksaisi yhtään sellaista kädessä kannettavaa, tai olkapäällä roikkuvaa, joka valuu koko ajan alas.

En ole myöskään kenkäfrikki, tuntuu että nämä kulkevat käsi kädessä :) Tennarit on mun kengät, kesät ja talvet. Jos on oikein kylmä tai märkää, maiharit.

Vierailija
26/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon laukkuja, mutta ne ovat kaikki jotain euron laukkuja kirpparilta. Mitään merkkejä en tunne. 

Vierailija
27/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 Longchamp

3 Liu·Jo

3 Furla

2 Coccinelle

2 Kors

2 Fossil

1 Le Tanneur

Ja sitten muutama vielä joiden merkkiä en muista nyt. 

Vierailija
28/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä laadukas ei merkkilaukku, pikkulaukku päivittäiseen käyttöön alle 100€?

Vierailija
29/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Omistan ehkä 10 laukkua, enkä koe tarvitsevani lisää.

Vierailija
30/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä laadukas ei merkkilaukku, pikkulaukku päivittäiseen käyttöön alle 100€?

Zalando.

Vierailija
31/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä omistan jotakin 25 kallista merkkilaukkua. saanut rakkailtani ... tai siis ostanut omillani :)

Vierailija
32/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut laukuista. Kangaskasseja ja kestokasseja omistan kyllä useamman kauppakäyttöön, sekä reppuja on kaksi kun ovat käytännöllisiä. Ainuttakaan hienoa pikkulaukkua en omista, kun en käy sellaisissa paikoissa että olisi tarvetta.

Kengistä en ole myöskään kiinnostunut, paitsi työkengistä olen tarkka. Pitää olla pitävä pohja, tukeva varsi ja turvakärki siltä varalta, että hevonen asuu jalan päälle. Ainoitakaan korkokenkiä en omista, kts. kohta pikkulaukusta.

Vierailija
33/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En omista kuin ehkä kaksi.

Jos olisi rahaa, panostaisin kenkiin.

Vierailija
34/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Omistan n. 15 laukkua tällä hetkellä. Laukkujen arvo yhteensä 20000€

Vierailija
35/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanois että heikkous. Käytän samaa useamman vuoden kunnes alkaa mennä rikki, oon todennut että tää on ehkä kuitenkin huono koska samanlaista uutta harvoin löytyy kun yleensä tykkään laukuistani niin paljon että haluaisin käyttää pidempääkin. Oon siis alkanut harkita että pitäisi ihan surutta ostaa monta laukkua jotta voi vaihdella ja eivät sitten kulu niin nopeasti.

Vierailija
36/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan mieluummin laukkuvalmistajan osakkeita. Laukkuja on eri tarpeisiin muttei mitään ns. merkkilaukkuja eli ei niihin rahaa ole paljon mennyt. Osa on ostettu kirpputoreilta.

Vierailija
37/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistan mieluummin laukkuvalmistajan osakkeita. Laukkuja on eri tarpeisiin muttei mitään ns. merkkilaukkuja eli ei niihin rahaa ole paljon mennyt. Osa on ostettu kirpputoreilta.

Pisimpään omistamani laukku on 1970-luvulta. Yleensä käytän laukkuja kunnes hajoavat korjauskelvottomiksi.

Vierailija
38/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut.

Vierailija
39/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parikymmentä arkilaukkua ja ehkä 10 iltalaukkua. Löytyy niin Italiasta ostettuja merkittömiä nahkalaukkuja, merkkilaukkuja (Chanel, Gucci, Fendi, Alexander Mc Queen, Chloe) vintagena ja modernina. Suurin osa keskihintaista Kate Spadea, Coachia, Coccinellea ja Furlaa.

Tykkään laukuista ja siitä että mulla on eri asuihin ja tilaisuuksiin sopivia laukkuja.

Vierailija
40/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole heikkous. On minulla muutama laukku, esim. talvivaatteisiin ja kesävaatteisiin paremmin sopivat. Juhlalaukkua mulla ei oikeastaan edes ole, pitäisi hankkia yksi sellainen jossain vaiheessa. Matkatavarat ja ostoskassit on tietysti erikseen. 

Merkki ei ole mulle lainkaan tärkeä, vaan se että laukku käytännöllinen, laadukasta nahkaa ja miellyttää mun esteettistä silmääni. Inhoan näkyviä logoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan