Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitteko pitää lyhythihaisia jos kätenne olisivat tälläiset?

Vierailija
24.05.2014 |

http://aijaa.com/Iatrwb

+ Olkavarressa muutama leveydeltään sentin, pituudeltaan 5cm kokoisia arpia

Kuvaa on katsottu monesti sillä se oli ruodittavana jossain muualla aikaisemmin

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:42"]http://aijaa.com/Iatrwb

[/quote]

Mä varmaan ajattelisin, ettei kannata näyttää. Nuo arvet on selvä käyntikortti sun mielenterveyden historiasta ja vaikka kaikki on nyt hyvin, ne jollakin tasolla leimaa. Eli jos haluat tulla kohdelluksi normaalisti, voi olla parempi peitellä. Eikös jokin läpikuultava sifonkikin jo peitä aika hyvin?

Vierailija
42/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että ap:llä ja muilla viiltelijöillä on nyt elämässään parempi vaihe. Tsemppiä, ihan oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kädet on melkeimpä saman näköset. Ja kuljen lyhythihaisissa ja lyhyt lahkeisissa housuissakin (jalatkin täynnä arpia) enkä todellakaan häpeä. Saan katseita kyllä, surullisia katseita mutta minä kuljen pää pystyssä ohi. Minä kävin sen taistelun ja nyt 6 vuotta myöhemmin olen täysin sinut menneisyyteni kanssa, ja olen elossa vaikka sekään ei täysin selvää ollut. Ihan sama kuinka monta sataa arpea mulla on, mutta mä saan elää ja en todellakaan peittele kehonosiani muiden takia. En häpeä niitä itse, joten ei pitäisi kenenkään elämää myöskään vaivata :)

Vierailija
44/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthenia vaa arpiin ja aurinkoon ottaan vähä D-vitamiiniä iholle, kyl se siit!

Vierailija
45/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisin. Jos joku vahtaa, niin sitten vahdatkoon; hänen häpeänsä se on jos ei osaa olla tuijottamatta. Ei ole sun velvollisuus selitellä kenellekään yhtään mitään. Ole oma itsesi, viiltelyjälkineen kaikkineen. Elämästä jää taisteluarpeja jokaiselle, toisilla ne vaan näkyvät paremmin.

Vierailija
46/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä pahemmat arvet, tehty teininä (13-17 v:nä), olen nyt 30 v, enkä ole ollut lyhythihaisessa ulkona siis about 17 vuoteen, kesät on aika tuskaa. Tekisin mitä vaan jos saisin ne pois :(

Vierailija
47/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:42"]http://aijaa.com/Iatrwb

[/quote]

Mä varmaan ajattelisin, ettei kannata näyttää. Nuo arvet on selvä käyntikortti sun mielenterveyden historiasta ja vaikka kaikki on nyt hyvin, ne jollakin tasolla leimaa. Eli jos haluat tulla kohdelluksi normaalisti, voi olla parempi peitellä. Eikös jokin läpikuultava sifonkikin jo peitä aika hyvin?

[/quote]

Entä sitten? Kaikilla on historia ja jos joku leimaa toisen ihmisen ulkonäön perusteella, niin sehän on hänen ongelmansa.

Vierailija
48/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosta tatska-kuvasta muuten mieleen, tiedättekö että pystyykö tatuoinnilla "peittämään" noita tollasia isoja ja paksuja valkeita arpia? Miten se muste niihin arpiin tarttuu?

Vierailija
49/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on molemmat kädet vastaavassa kunnossa ja käyttää lyhythihaista. Kuulemma joskus niitä joku katsoo vähän pidempään, mutta ei koskaan ole kukaan tullut mitään sanomaan/kysymään. Suurin osa ihmisistä ymmärtää yskän.

Vierailija
50/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on viiltely arpia,mutta ei noin kamalannäköisiä! :( voi sinua..<3 *voimahali*

Vierailija
51/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet tosiaan kertovat sekunnissa, että kantajansa on persoonallisuudeltaan keskimääräistä epävakaampi ihminen, jolla taipumusta mielenterveysongelmiin, TAI että kyseessä on keskimääräistä tyhmempi lapsellinen huomiohuora.

Että ihan riippuu "haluaako paljastaa itsensä" kanssaihmisille heti kättelyssä vai antaa heidän huomata e.m. asiat vähitellen tutustuessa.

Itse lähinnä hymähdän jos näen jollain arpia. Tarpeeksi nähnyt työn puolesta näitä 13-15v teiniangstrinaarmuttajia ja ja myös näitä vanhempia jotka kuitenkin henkisesti täysin kakaran tasolla, joten en jaksa juuri välittää. Itsetuhoisuudesta tai traagisesta ja vaikeasta elämästä tms arvet eivät kerro.

Vierailija
52/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelisi kovasti varmaan päivästä ja seurasta riippuen, kuinka paljon olisi pokkaa. Mulla ongelmana on jalat, jotka paikoittain aika pahannäköiset. Kesäkuumalla en vain oikeasti jaksa välittää noteeraako joku vai eikö, ja mitä hän ajattelee eikä sillä ole minulle merkitystä, vaikka ymmärrän kyllä että ne kiinnittävät huomion. Sitten taas jos tiedän joutuvani lähietäisyydelle tuttujen tai puolituttujen kanssa, yritän peittää ne jotenkin, sillä on todennäköisempää että joku saattaa jopa kysyä arvista jotain, tuntemattomien ihmisten ympärillä en piittaa. Jos näen jollakulla tuollaiset kädet, en katso niitä, en halua aiheuttaa heille paskaa fiilistä siitä että he ovat uskaltaneet laittaa lyhythihaisen helteellä.

Vierailija
53/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, että kehtaisinko itse pitää, koska ajatus on niin kaukaa haettu. Mutta en usko, että kaikki ihmiset heti ajattelisi, että ne on itse tehtyjä arpia. Varmaan suurin osa ei ajattelisi niin.

Minulla on työkaveri, joka on joskus räjähdysonnettomuudessa palanut todella pahoin. Kasvot ja kädet on palaneet ja aika hurjan näköiset. Kyllä hänkin on kesäkuumalla t-paidassa vaikka käsivarret on ehkä 100 kertaa " pahemman näköiset" kuin ap:lla.

Vierailija
54/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palovamma on aivan eri asia kuin viiltelyarpi. Palovamma tulee tahtomatta, viiltely itse tehden. Eikä se tosiaan kerro mistään vaikeasta elämästä, ainoastaan huomiohakuisuudesta.

Vierailija
55/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitkähihainen ole välttämättä yhtään sen kuumempi, päälle pellavaa tai intianpuuvillaa.

Vierailija
56/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi. Ja jos näkisin tollaisia niin pitäisin sitä ihmistä luuserina, kaikilla on vaikeaa mut mistä nykyaikana on tuo viiltelyjuttu tullut? Ei  näitä ollut josku 80-luvulla ollenkaan, ennen kuin lehdissä oli juttuja et joku viilteleekin itseään niin johan alkoi ilmestyä niitä. Keskimääräistä tyhmemmistä ihmisistä varmasti yse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän