Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitteko pitää lyhythihaisia jos kätenne olisivat tälläiset?

Vierailija
24.05.2014 |

http://aijaa.com/Iatrwb

+ Olkavarressa muutama leveydeltään sentin, pituudeltaan 5cm kokoisia arpia

Kuvaa on katsottu monesti sillä se oli ruodittavana jossain muualla aikaisemmin

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, en kyllä viitsis esitellä tommosia....en tiedä miksi noita kutsuisi. Silpomisarpia paremminkin kuin "viiltelyä", oks....

Vierailija
2/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä kehtais. Mulla on arpia mutta ei noin pahoja ja hävettää näyttää ihmisille et joskus on koskenu sisälle niin kovasti et on pitäny itteä satuttaa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Toivottavasti et enää viiltele. Aika hurjan näköistä.

Vierailija
4/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:46"]

Huhhuh. Toivottavasti et enää viiltele. Aika hurjan näköistä.

[/quote]

En viiltele enää.

AP

Vierailija
5/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, aika pahat kyllä. Odotin, et tyyliin jotain luomia tai karvoja. :/ Emmä varmaan, olis tunne, et pitäis koko ajan selitellä ihmisille. Kyllähän noi huomion herättää. 

Vierailija
6/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi, koska itse olen nähnyt sattumalta parin kaverini viiltelyarvet, ja   ne saivat minussa aikaan ristiriitaisia tunteita/ajatuksia. 

Vierailija
7/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiinä ja hiinä. Toisaalta olisin ylpeä, että olen selvinnyt kaikesta pahasta ja näyttäisin noi, mutta toisaalta tahtoisin antaa itsestäni eheän kuvan muille ihmisille, ja piilottaisin noi. En siis osaa sanoa, miten tekisin.

Miten sä teet nyt? Piilotteletko vai pidätkö avoimesti? Jos piilottelet, miten kestät näillä helteillä? Toisaalta ehkä joku ohuen ohut puuvillapaita on ihan ok, ja suojaa auringoltakin...

Vierailija
8/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin, jos olisin sinut arpien jja niiden syiden takia.

Vierailija
9/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Hävettäisi ihan liikaa.

Vierailija
10/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:51"]

Hiinä ja hiinä. Toisaalta olisin ylpeä, että olen selvinnyt kaikesta pahasta ja näyttäisin noi, mutta toisaalta tahtoisin antaa itsestäni eheän kuvan muille ihmisille, ja piilottaisin noi. En siis osaa sanoa, miten tekisin.

Miten sä teet nyt? Piilotteletko vai pidätkö avoimesti? Jos piilottelet, miten kestät näillä helteillä? Toisaalta ehkä joku ohuen ohut puuvillapaita on ihan ok, ja suojaa auringoltakin...

[/quote]

Kotona yksin ollessa kesävaatteet päällä. Sukulaisten edessä pitkähihainen/jakku/tms. päällä

Julkisilla paikoilla pitkähihaisilla. Kuuma on.

Ap

Vierailija
11/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi. En katsoisi kuitenkaan ilkeästi tai dissaisi mitenkään jos joku muu kehtaisi :)

Vierailija
12/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä häpeäisi niitä, mutta luultavasti tuntisin tarvetta koko ajan selitellä asiaa, kun kaikkien huomio kuitenkin noihin kiinnittyy. Se kävisi ehkä rasittavaksi. En ehkä haluaisi herättää huomiota koko ajan. 

Vierailija
13/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin mut en ole varma haluaisinko koska noista näkyy se syy miten ne on tulleet. Ei jää mitään arvailujen varaan. Esim. työhaastattelussa noi vois saada aikaan sen et sua ei palkattais koska haastattelija voi vastoin oikeaa tietoa pitää sua epävakaana tai jopa itsetuhoisena.

Vierailija
14/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi. Vaikuttaisi huomiohuoraukselta. 

Vierailija
15/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rankkaa :/ En kyllä varmaan itse pukisi lyhythihaista, mutta sä voit laittaa jos haluat.

Vierailija
16/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta

Vierailija
17/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä peittäisin niiltä, jotka ei niistä tiedä. En sen takia, että häpeäisin, vaan koska en jaksais selitellä asiaa. Ja jos en selittelis, ihmiset vetäis johtopäätöksiä, ja se vois tulla hankaluuksia. Jutut kuitenkin kulkee. Sitten kun olis parantunut enemmän, että olisi selvää sen olevan jo ohi, voisin kulkea käsivarret paljaana. Mut en mä nyt stressiä asiasta ottais, pääasia että oot ite sinut asian kanssa. Jos susta tuntuu hyvältä kulkea käsivarret paljaana, tee niin.

Vierailija
18/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittaisin ulkosalla, jo siitäkin syystä, että arpia ei pahemmin kannata auringossa käristää.

Vierailija
19/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, jääkö noi tuollaisiksi ikuisiksi ajoiksi, vai hälveneekö ne vuosien mittaan?

Vierailija
20/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi. Silloin tuntemattomat ihmiset näkisivät minusta heti jotain hyvin henkilökohtaista ja intiimiä, mikä ei heille kuulu, ja josta en halua heille puhua. Ahdistaisi, että menneisyyteni ja kipeät asiat olisivat kuin tarjottimella muiden pällisteltävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi