Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitteko pitää lyhythihaisia jos kätenne olisivat tälläiset?

Vierailija
24.05.2014 |

http://aijaa.com/Iatrwb

+ Olkavarressa muutama leveydeltään sentin, pituudeltaan 5cm kokoisia arpia

Kuvaa on katsottu monesti sillä se oli ruodittavana jossain muualla aikaisemmin

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:04"]Peittaisin ulkosalla, jo siitäkin syystä, että arpia ei pahemmin kannata auringossa käristää.

[/quote]

Aijaa.. Luulin että aurinko vaalentaisi niitä :/

ap

Vierailija
22/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin. Itsellä ei noin pahoja arpia, mutta kuljen silti kesävaatteet päällä. Ei mulla ole mitään velvollisuutta selittää muille niitä jälkiä - katsokoot tai sanokoot mitä hyvänsä. En välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut ikinä edes kuullut viiltelystä ennen av-palstaa. Tää kuva on eka kerta, kun mä näen mitä sillä tarkoitetaan. :( 

Kyllä tuo on rajun näköistä eli en kehtaisi kulkea nuo näkyvillä varmaankaan. 

Vierailija
24/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi toista :(

Vierailija
25/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhistus kun pahannäköistä jälkeä :( älä enää koskaan rupea tuohon! ja ei, tuskin pitäisin lyhythihaista itse, mutta otankin liikaa muiden katseet itseeni. minua ei haittaisi pätkän vertaa jos joku muu kulkisi lyhythihaisissa tuommoisilla käsillä.

Vierailija
26/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on arpia 20 vuoden takaa, nuorena olin ahdistunut ja viiltelin. Joskus häpesin arpiani mutta enää en jaksa välittää, pällistelkööt ihmiset jos tykkäävät. Se on mulle menneisyyttä jonka olen kokenut että voin olla nyt se mikä olen. Olen ihan täysjärkinen ja fiksu ihminen vaikka käsivarressa on muutama raapale. Arpeni eivät ole noin pahoja mutta näkyvät kyllä.

Vierailija
27/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yläkuvien kädet eri ihmisen kuin alakuvien?

Arvissa on keloidia :(

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00575

Vierailija
28/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaamattomuus on luonteen heikkoutta, vitut siitä mitä muut ajattelee! Sitäpaitsi toi yks on kuin taideteos, paljon hienompi kuin moni tatuointi.

Vierailija
29/56 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan pitäisi, en pidä huomiosta. Mutta kävin joskus salilla, jossa eräällä toisella kävijällä oli hyvin paljon tuon alemman tyyppiset arvet koko käsivarsien mitalta, ja hän treenasi t-paidassa. Kyllähän sitä tuli vähän ihmeteltyä, mutta totesin sitten, että hyvä että henkilö näytti nyt voivan hyvin, ja toivoin mielessäni hänelle kaikkes hyvää.

Vierailija
30/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlaiset. Peittelen niitä. En hyviltä ystäviltä, mutta muilta. Kuvitelkaapa huvikseen mitä ihmiset miettis jos näkis minut käsi tommosena lapsen kanssa liikenteessä. Tein omani viisitoistavuotiaana ja nyt kolmekymppisenä häpeän niitä, kun ihmiset ei voi tietää millon ja miksi ne on tehty.

Vierailija
31/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten ommellut itselleni semmosia epämuodikkaita paitoja, joissa on vaan toinen hiha ja kammottavat bolerot kuuluu jokapäiväiseen lookkiini. Ihmiset pitävät mua varmaan tosi huonosti pukeutuvana, mutta parempi se, kun hulluna.

30

Vierailija
32/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:47"]Onko yläkuvien kädet eri ihmisen kuin alakuvien?

Arvissa on keloidia :(

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00575[/quote]

Pahemmat arvet ovat vasemmassa kädessä. Toinen on oikea.

Ap

Vierailija
33/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää välillä jo mun omat arvet ja niitä on aika vähän verrattuna noihin.. Nyt kun olen päällisin puolin hyväksynyt itseni tälläisenä kuin olen niin pystyn kyllä olla lyhythihaisilla. Työhaastatteluihin, sukujuhliin yms. laitan kyllä aina pitkähihasen.

Vierailija
34/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on vissiin aika "tuoreita" arpia? Omani on vuosien saatossa haalistuneet, mutta kyllä ne huomaa jos läheltä tulee katsomaan. Niin ja en peittele omia arpiani mitenkään, jotkut ihmiset kyllä katsovat pitkään, mutta mitäs sitten. Jos joku jotain kysyy vastaan rehellisesti asiasta. Viiltelystä pääsee kyllä eroon... Kokeilepa seuraavan kerran kun tekee mieli itteä puukottaa, että laitat pari kumilenkkiä ranteeseen ja napsautat muutaman kerran, sattuu, mutta ei jälkiä.

Vierailija
35/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin miljoona kertaa ennemmin, kuin tällaisilla käsillä: http://4.bp.blogspot.com/-30MIdkbNyl4/Tq6L0I7He0I/AAAAAAAAAnU/RUwL4iePHhI/s400/sleeves.jpg

Vierailija
36/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin lyhythihaisia, mutta varmaan miettisin vähän, että missä yhteydessä käyttäisin (juhlat, joku tärkeä tilaisuus ym. en ehkä ilman pitkiä hihoja olisi).

Kaupassa, lenkillä ym. kukaan tuskin jaksaa muiden käsiä ihmetellä.

Vierailija
37/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:41"]Nuohan on vissiin aika "tuoreita" arpia? Omani on vuosien saatossa haalistuneet, mutta kyllä ne huomaa jos läheltä tulee katsomaan. Niin ja en peittele omia arpiani mitenkään, jotkut ihmiset kyllä katsovat pitkään, mutta mitäs sitten. Jos joku jotain kysyy vastaan rehellisesti asiasta. Viiltelystä pääsee kyllä eroon... Kokeilepa seuraavan kerran kun tekee mieli itteä puukottaa, että laitat pari kumilenkkiä ranteeseen ja napsautat muutaman kerran, sattuu, mutta ei jälkiä.

[/quote]

Melkein pari vuotta vanhoja. Kuvista ovat hieman jo vaalenneet, silti näkyvissä.

Ap

Vierailija
39/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummityttöni nyt 30v peitti arpiset kätensä tatuointien kanssa, enpä tiedä kumpi kamalamman näköistä, tärkeintä että sinut nyt itsensä kanssa ja kulkee paljain käsin. Tatuoinnit herättävät ehkä vähemmän huomiota kun ovat nykyisin jo niin yleisiä. Viilteli 15 vuotiaana.

Vierailija
40/56 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itepä ole käsivartesi pilannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän