Mistä köyhälle laadukkaita ja kestäviä vaatteita kohtuuhinnalla?
Vinkkaa jos tiedät! Kirppiksiä ei kannata ehdottaa. Ei tarvitse olla mitään kallista luksusta, mutta esim. T-paita max 40e? En ole merkkien perään, merkkivaatteetkin voivat olla paskaa laatua. mutta toivoisin vaatteita jotka kestäisivät edes muutaman vuoden muutenkin kuin kaapissa viikattuna. Minulla on vähän vaatteita joten samoja vaatteita tulee käytettyä paljon.
Kommentit (80)
Fakta on, että laatu maksaa ja köyhällä ei ole varaa halpaan. Alennusmyynnistä varmaan parhaiten löydät.
Osta miesten t-paitoja, ne on paksumpaa ja jämäkämpää materiaalia, kuin naisten lirput.
Vierailija kirjoitti:
Osta miesten t-paitoja, ne on paksumpaa ja jämäkämpää materiaalia, kuin naisten lirput.
Ärsyttävää, mutta totta. Saman huomannut. Myös miesten farkut kestävät paremmin ja on yleensä 100 % puuvillaa.
Ja miksi ei saa ehdottaa kirppiksiä, uffia tms? Niistä voi löytää laadukkaita vaatteita edullisesti. Et oikein muualta.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ei saa ehdottaa kirppiksiä, uffia tms? Niistä voi löytää laadukkaita vaatteita edullisesti. Et oikein muualta.
Samaa ihmettelin. Emmystä saa jopa merkkivaatteita edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Ja miksi ei saa ehdottaa kirppiksiä, uffia tms? Niistä voi löytää laadukkaita vaatteita edullisesti. Et oikein muualta.
Voihan niiden farkkujen takamuksiin itse ommella haluamansa merkin.
Amazon.de, sieltä haet ja katselet t-paidan grammapainon mukaan paksumpia, mikä on käytännössä sama asia kuin laatu. Löytyy monipakkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan niiden farkkujen takamuksiin itse ommella haluamansa merkin.
Tottakai voi. Mutta ap halusi laadukkaita vaatteita. Toki se merkki ei aina ole tae laadusta.
Zalandon ja About Youn alennusmyynnistä
Jos hintaraja on tasoa t-paita max 40€, niin luulisi valikoimaa löytyvän? Esimerkiksi mistä tahansa urheiluliikkeestä voi aloittaa.
Materiaalin tarkistaminen, 100% puuvilla ym. 100% luonnonmateriaalit on sekoitteita laadukkaampia. Esim. puuvillapaita ei nyppyynny, puuvillahousut ei löysty.
Pesu kuumassa (60 asteessa), jolloin lika ei pinty, vaatteeseen ei jää tahroja, hajut lähtevät. Ilman huuhteluainetta, jolloin huuhteluaine ei kerry kankaaseen. Huuhteluakne pinttyessään kankaaseen kerääntyy tahmeana massana kankaan kuituihin.
Kuumalla vähäkemikaalisella pesulla vaate säilyy pidempään raikkaan ja uuden näköisenä, puhtaan tuoksuisena ja kankaan kuidut puhtaana.
Vierailija kirjoitti:
Jos hintaraja on tasoa t-paita max 40€, niin luulisi valikoimaa löytyvän? Esimerkiksi mistä tahansa urheiluliikkeestä voi aloittaa.
Köyhänä hintaraja on noin 5 euroa t-paidalle ja 15 euroa tai 20 euroa housuille ja päällyspaidoille.
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni
Tokmannilla on yllättävän hyviä vaatteita, varsinkin jos vertaa johonkin pikamuoti-vaatteisiin
Tokman on ollut minun vaatekauppani jo kymmen vuotta.
Halpahallista olen ostanut. Hyvin kestää jos ei osta ihan niitä halvimpia riepuja.