Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1736)

Vierailija
1701/1736 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs olen kynsilakan kuivaksi puhaltaja. Aiemmin oli niin kiirettä, kun lakat kuivui tosi hitaasti. Nykylakat kuivuvat niin nopsaan, ettei tässä enää palkoille pääse. Onneksi eläke häämöttää, ettei tarvitse alentua varpaankynsiä puhaltelemaan... huomasittehan sanaleikin: alentua ja 'alentua'???

Vierailija
1702/1736 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina kuvitellut että ne vihreet on avaruusolioiden kiveksiä.

Oi ei, nyt en enääainakaan niitä syö. Viellä tähän asti harvakseltaan maistoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/1736 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä ihmettä niille avaruusolioille on sitten tehty? Vai ovatko pinaattiletut oikeasti tehty pinaatista!?!

Vierailija
1704/1736 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä ihmettä niille avaruusolioille on sitten tehty? Vai ovatko pinaattiletut oikeasti tehty pinaatista!?!

Oioi, nyt en voi syödä pinaattilettujakaan😠😠😠

Vierailija
1705/1736 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin ravintolassa syömässä taannoin. Siellä oli leivän kanssa tarjolla wasabia. Nyt en enää ole varma, oliko wasabia...

Vierailija
1706/1736 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 80-luvulla Israelissa kibutsilla ja mm puolitin persikoita ja meni välillä suuhunkin. Ei ollut hygieniahanskoja ja raaputin kopeista kanan p.. askaa muutaman tunnin ja siitä en tykännyt. 

Vierailija
1707/1736 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazu oli aika kurja kokemus aikonaan kun siellä jonkun aikaa olin!Parasta oli henksu myymälä!

Vierailija
1708/1736 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu? Vihreän kullin liman nuoleskelua!

Pallinaama

Kuulan. Ei kullin. Luulisin...

Vierailija
1709/1736 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin ravintolassa syömässä taannoin. Siellä oli leivän kanssa tarjolla wasabia. Nyt en enää ole varma, oliko wasabia...

Oioi, nyt en enää voi syödä wasabiakaan😠😠😠😠

Hernekeittoa syön, teen itse kuivatuista herneistä... ovathan herneitä nuo pikkupallukat???

Vierailija
1710/1736 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on vielä parempi homma. Porailen reikiä makaroneihin.

Ihan selkeä provo! Miten muka pystyt poraamaan reiän mikä kaartuu?

No käyrällä poranterällä tietenkin!

Minä poraan niihin kierremakaroneihin vasenkätiset kierteet. Kyllä siinä on siinäkin puuhaa ja vaatii tarkkuutta.

Onko metriset vai tuumaset kierteet? 

Withworth tai UNC, tilaaja määrää.

Vierailija
1711/1736 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hernekeittoa syön, teen itse kuivatuista herneistä... ovathan herneitä nuo pikkupallukat???

Vauva-alieneita? Alienin munia?

Ei jää paljoa enää jäljelle. Ehkä homekasvusto?

Vierailija
1712/1736 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs: herne, maissi, paprika pakasteet???

Onhan niissä oikeita herneitä, onhan???

Vierailija
1713/1736 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs: herne, maissi, paprika pakasteet???

Onhan niissä oikeita herneitä, onhan???

No siksi sanoinkin, ettei jää paljoa jäljelle. Moni hedelmäkin on vihreä jossain vaiheessa kypsymistään...

Vierailija
1714/1736 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon sälekaihtimien kääntäjä... huh mikä homma, ajatelkaas: Kun Heikki Salo pesee ne 506 ikkunaa, ni kukahan se aamuin illoin käy ne sälekaihtimet kääntämässä???

Vierailija
1715/1736 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva-alieneita? Alienin munia?

Ei jää paljoa enää jäljelle. Ehk

Ei hätää.

Alienithan tiettävästi ovat kasveja, joille vain on sattumalta kehittynyt kyky liikkua avaruusaluksilla.

Maku sopii hyvin pinaattilettuihin tai vaikka kasvispataan. Kuten olettekin jo huomanneet. Uskoisin, että jos saa joskus tavallista parempia pinaattiohukkaita, niihin on sekoitettu näitä avaruuden antimia.

Vierailija
1716/1736 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iii ii i

Hemmoteltu Itkuiikka tässä:

Laitoin herneet likoamaan, teen keittoa huomenna.

Onhan ne  herneitä, onhan onhanonhan??? Tahontahontahon, että ne on herneitä... minä haluan!

Vierailija
1717/1736 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä tukkuliikkeessä joka ostaa mm. Kievin kanaa Kiovasta, Tehtäväni on käydä kaikki kanat läpi metallinpaljastimella ja poistaa kranaatinsirpaleet Ettei asiakkaiden amalgaamit lohkea. Tulisi kuulemma hammasremonnti kalliiksi raastuvassa.

Vierailija
1718/1736 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä herneiden itualkujen irroitustehtaalla. Tiedättehän ne pienet vaaleammat kohdat liotetussa kuivaherneessä? Iso osa asiakkaista kuvittelee, että herneet itävät vatsassa ja alkavat holtittomasti versoa. Keittäminenkään ei estä tätä.

Katsohan tänään rokkapäivänä niitä vaaleita kohtia keitossasi. Liity meihin miljooniin: Vaadimme Itualuttomia Herneitä- liikkeeseen

Vierailija
1719/1736 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iii ii i

Hemmoteltu Itkuiikka tässä:

Laitoin herneet likoamaan, teen keittoa huomenna.

Onhan ne  herneitä, onhan onhanonhan??? Tahontahontahon, että ne on herneitä... minä haluan!

Eivät ole.

Mutta ei haittaa, ellet ole kasvissyöjä.

Vierailija
1720/1736 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä kokemuksestani on ollut hyötyä. Nyt olen päässyt vihreiden kuulien puolitusosastolta uusien haasteiden pariin. Nykyisin puuhastelen uusien punaisten glögikuulien parissa. Se ei ihan uusille työntekijöille sopisikaan, sillä työ on todella monimutkaista.

Ensin vihreät kuulat puolitetaan, sitten niistä pestään se päärynälle vivahtava maku pois. Sen jälkeen keitetään glögi ja neutraalinmakuisia marmelaadipallon puolikkaita liotetaan siinä 13 yötä. Väri ja maku tarkistetaan ennen kuin puolikkaat liimataan yhteen.

Sokerointi kuitenkin tehdään samalla sokerointiosastolla, jossa vihreätkin kuulat yksitellen pyöritellään sokerissa. Heidän työ on nyt todella stressaavaa, kun samalla porukalla ja palkalla hoidettava nämä uudetkin kuulat. Onneksi minä pääsin asiantuntijatehtäviin glögikuulaosastolle. Palkka sama, mutta uudenlainen työ on mielekästä, mutta nyt vähän pelottaa jatkuuko glögikuulien tekeminen myös keväällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi