Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Tuohon hommaan valitaan vain tosi pitkäkielinen tyyppi, kiire liimata kuulat yhteen koneen vauhti ja kappalemäärät tarkoin säädetty.
Tämä on niin totta: ajatelkaa nyt ihmiset vähän näitä oikeita kuulan puolittajia ja heidän tunteitaan.
Kirjoittaja on saattanut hyvinkin tehdä 40-vuotisen uran Fazerilla ylpeänä työstään ja saa nyt lukea ivallisia Huumori kommentteja elämäntyöstään.
Kielikin on muuttunut pysyvästi vihreäksi tuhansien ja tuhansien kuulien liimaamisesta toisiinsa.
Kuulan puolittajat, yhtykää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän menee aiheestaa sivuun. Itse olen Popsi kuoreton nakki-linjalla viimeistelemässä nakkeja. Eli poistan viimeisenä vaiheena sen kuoren. Aika näppäräkätinen joutuu olemaan että ehtii pysymään liukuhihnan tahdissa. Välillä suma seisoo, ja nakkeja kuorineen putoilee lattiallekin. Poistetut kuoret linja kuljettaa takaisin prosessin alkupäähän.
Aiemmin olin reikäleipätehtaalla asentamassa reikäleipiin sen reiän. Siinä meinas tulla kanssa hiki, kun oli välillä liian pehmeitä reikiä, eikä niitä meinannut saada painettua leipään paikoilleen sitä tahtia mitä linja syyti niitä laitettavaksi. Onneksi satunnaiset reikää ilman jääneet leivät meni eteenpäin sitten limppuna.
Kumma etteivät keksineet myydä niitä reikiä erikseen...tai pieni hinnankorotus siihen reiälliseen, kun kuitenkin se reikä on siihen varta vasten asennettu...
Niitä reikiä sanotaan sämpylöiksi.
T. reikien pussittaja
Olen sooda. Vaikea on välillä tietää, milloin pitää nousta ja milloin pysyä paikallaan. Jotkut yrittää toistuvasti käyttää minua leipomuksissaan, eivätkä hokaa, että pitää olla hapan taikina, että nousen. Haoannaama ei riitä🤔
Vierailija kirjoitti:
Olen sooda. Vaikea on välillä tietää, milloin pitää nousta ja milloin pysyä paikallaan. Jotkut yrittää toistuvasti käyttää minua leipomuksissaan, eivätkä hokaa, että pitää olla hapan taikina, että nousen. Haoannaama ei riitä🤔
*hapannaama
Vierailija kirjoitti:
Tuohon hommaan valitaan vain tosi pitkäkielinen tyyppi, kiire liimata kuulat yhteen koneen vauhti ja kappalemäärät tarkoin säädetty.
Käärijähän oli niissä hommissa jonkun aikaa.
Siirsi sitten parhaat puolet oppimastaan nykyiseen uraansa ja hyvin on toiminut.
Olen vaniljasokeri. Ennen työpäivää on mahdotonta tietää, että mihin joutuu. Toisaalta tietää, että johonkin joutuu. Vapaapäiviä ei oikeastaan ole. Yrittänyt saada tuuraajaa strösselipuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä autistipaskiaisilla taas nIiN HaUsKaA että🤦🏻
Eikös käynyt niin ettet pärjännytkään vihreäkuulatehtaalla edes kolmen kuukauden opettelujakson jälkeen. Toiset oppii ja toiset. Kyllä me osastolla naurettiin ihan vedet silmissä sun touhuja kuulien parissa.
Se vaan meni yli sinun osaamisen, voi kyynel kaltaisia lumihiutaleita
Se on joillekin neurotyypillisille liian haastavaa hommaa, kun pitäisi osata ajatella vähän boxin ulkopuolelta.
Tarkoitit varmaan "kuulan" ulkopuolelta...tosin tuleehan nekin boxissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on vielä parempi homma. Porailen reikiä makaroneihin.
Ihan selkeä provo! Miten muka pystyt poraamaan reiän mikä kaartuu?
No käyrällä poranterällä tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tämän höpö-höpö-ketjun lopettaa.
Vastako sivulla 73 hoksasit, ettet viihdykään seurassamme?
- Hyvää Joulua sitten vain!
Arvostat nyt varmasti entistä enemmän vihreitä kuuliasi, kun tiedät miten suurta panostusta niiden täydellisyys on vaatinut.
Kaikilla ei vaan leikkaa. Huomaatko? Leikkaa!
"Etkö oo ikinä milloinkaan pysähtynyt ison marketin irtokarkkilaareille? Siellä on vihreet kuulat omassa loorassaan ja ne muut värit samassa loorassa. Inhoon niitä mustaviinimarjan makuisia kuulia ja irtsarilaarista saan just sitä, mitä haluan. Ja vähän edullisemminkin. "
Tietenkin olen! Siksi sainkin porttikiellon. Tyhmä sääntö, ettei muka saisi syödä suoraan siitä lokerosta...
Nykyään pääsen kauppaan vain sillä ehdolla, että kierrän irtokarkkiosaston mahdollisimman kaukaa...
Vierailija kirjoitti:
Tuskaisin työ fyysisesti oli, kun olin Valiolla voinuijana.
Ihka oikea Nuijapää!
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetti, nyt vasta huomasin tämä ketjun.
Työskentelen eräässä risteyksessä liikennevalojenvaihtajana. Voisin mielelläni välillä liimailla vihreitä kuulia, alkaa tuo ulkotyö rassaamaan. Seison kymmenen metrin päässä valoista kaukosäädin kädessä. En ole saanut edes katosta suojaksi. Onneksi voin välillä vilkutella naapurivalojen vaihtajatytölle.
Onpa teillä haitek laitteet. Me jouduttiin kiipeämään sinne tolppaan joka kerta. Satoi tai paistoi. Pysyihän tuossa hyvässä kunnossa, mutta annas olla, jos ote petti. Sana katupitsa ei liene kaukana todellisuudesta. Sehän Maukankin kohtaloksi tuli. Olisi ihan just päässyt eläkkeelle...
Vierailija kirjoitti:
"Etkö oo ikinä milloinkaan pysähtynyt ison marketin irtokarkkilaareille? Siellä on vihreet kuulat omassa loorassaan ja ne muut värit samassa loorassa. Inhoon niitä mustaviinimarjan makuisia kuulia ja irtsarilaarista saan just sitä, mitä haluan. Ja vähän edullisemminkin. "
Tietenkin olen! Siksi sainkin porttikiellon. Tyhmä sääntö, ettei muka saisi syödä suoraan siitä lokerosta...
Nykyään pääsen kauppaan vain sillä ehdolla, että kierrän irtokarkkiosaston mahdollisimman kaukaa...
Mitäh???? Eikö irtokarkkeja saa syödä kaupassa??? Miksi ne laarit on siellä, ja joskus jopa puolityhjiä lootia... jokuhan niitä syö. Ja sitäpaitsi, siellähän on niitä kauhojakin...
Vierailija kirjoitti:
Avasin eilen vihreäkuularasian, siellä oli kieli. Vihreä.
Näistä kuulee silloin tällöin. Jollakin raukalla tippunut kieli suusta. Tai jäänyt kiinni kuulaan. Omalle kohdalle ei vielä ole onneksi osunut.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että vihreiden kuulien halkaisija on noin tuuma. Se on sama kuin 1400-luvun alun pyssyjen eli arkebuusien kaliiperi. Tästä voimme päätellä mitä silloiset pyssysotilaat söivät.
Ajatella että ihmiset edelleenkin luulevat, että ne pussukat on tarkoitettu musketin kuulille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on vielä parempi homma. Porailen reikiä makaroneihin.
Ihan selkeä provo! Miten muka pystyt poraamaan reiän mikä kaartuu?
No käyrällä poranterällä tietenkin!
Minä poraan niihin kierremakaroneihin vasenkätiset kierteet. Kyllä siinä on siinäkin puuhaa ja vaatii tarkkuutta.
Ostin juuri lahjkasi vihreitä kuulia eräälle niistä tykkäävälle. Kivasti oli kuulien puolikkaat laitettu yhteen. Hyvää työtä!
Eihän niistä tykkää kukaan tuntemani ihminen.
Voi Luoja, erehdyin lukemaan tätä palstaa, en ole tyhmempää kommentti palstaa nähnyt 🙈🙈🙈!!! "Huumoriin" on tässä turha vedota, koko keskustelu osion voisi todella lopettaa....!!! Eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä kuin älyttömyyksien kirjoittaminen?!?