Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Sain tänään työnnettyä viisi vihreää kuulaa perseeseeni!
Minä olen telkkarihommissa taustanaurajana sysikuivissa viihdeohjelmissa.
Nehän ei naurata ketään, paitsi tekijöitä itseään. Meitä on siellä parikymmentä tyyppiä nauraa hohottamassa.
Kässäriin on kirjoitettu koska pitää nauraa. Lisäksi on tahtipuikkomies, vähän kun kapellimestari, joka viuhtoo, kuinka kauan pitää hekottaa.Tylsää hommaa, ei paljon naurata.
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään työnnettyä viisi vihreää kuulaa perseeseeni!
Juu. On kyllä pitkä ketju. Alkaa olla vitsit noin vähissä?
Ehkä joskus olisi hyvä miettiä, että mitkä aivopierut pistää kirjallisena eteenpäin. Ei tartte kaikkee.
Minä olin fazerilla silloin töissä, kun vihreät puolitetut kuulat liimattiin keitetyllä perunalla. Voi sitä perunateatteria :)
Terveisiä vaan Hanhiniemen Paulille
Paras homma mitä oon ikinä tehnyt. Oi että, tykkäsin.
Hyvä vitsi :D kyllä meillä ihan koneet on tähän
Mitenkäs tuo makeisveron kiristys vaikuttaa hommiin teillä siellä Fazerilla? Joudutteko entistä pienemmällä porukalla hoitamaan kuulien liimailun?
Ne vihreät kuulat mitä ei halkaisun jälkeen liimatakaan takaisin yhteen, laitetaan Fazerin Klassikot konvehtirasiaan ja päällystetään suklaalla.
Sininen suklaa > 5€
Siirryn kuuliin
Aloitin kivipestyjen farkkujen kivipesijänä, ja ensinhän tietysti pitää pestä ne kivipesukivet, mutta pesukone hajosi ihan tuhannen kappaleiksi, piti ihan juosta pakoon irti riistäytynyttä rumpua. Pomo on nyt vihaisena ja uhkaa potkuilla. Kuinka te sen kasarilla teitte?
Glögikuulien linjastolle ei halunnut kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen telkkarihommissa taustanaurajana sysikuivissa viihdeohjelmissa.
Nehän ei naurata ketään, paitsi tekijöitä itseään. Meitä on siellä parikymmentä tyyppiä nauraa hohottamassa.
Kässäriin on kirjoitettu koska pitää nauraa. Lisäksi on tahtipuikkomies, vähän kun kapellimestari, joka viuhtoo, kuinka kauan pitää hekottaa.Tylsää hommaa, ei paljon naurata.
Maksetaanko siitä hyvin?
Olen sellainen luonnonlahjakas tyhjännauraja; irtoaa helposti ja luontevasti. Saa junassakin hävetä, kun tulee esim. anoppi mieleen - naurattaa monesta syystä, pelkästään jo siksi, ettei hän ole siinä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi :D kyllä meillä ihan koneet on tähän
No, toi on se, mitä perehdytyksessä käsketään ulkopuolisille kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kuulien liimaajana, eikä ole sen kummoisempaa hommaa. Välillä ne on leikelty miten sattuu ja joutuu etsimään pareja yms
kuinka noihin kuulahommiin pääsee? Olisi unelmien ura
Ei. Ne on geishakuulia joille se tehdään.