Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetti, nyt vasta huomasin tämä ketjun.
Työskentelen eräässä risteyksessä liikennevalojenvaihtajana. Voisin mielelläni välillä liimailla vihreitä kuulia, alkaa tuo ulkotyö rassaamaan. Seison kymmenen metrin päässä valoista kaukosäädin kädessä. En ole saanut edes katosta suojaksi. Onneksi voin välillä vilkutella naapurivalojen vaihtajatytölle.
Onpa teillä haitek laitteet. Me jouduttiin kiipeämään sinne tolppaan joka kerta. Satoi tai paistoi. Pysyihän tuossa hyvässä kunnossa, mutta annas olla, jos ote petti. Sana katupitsa ei liene kaukana todellisuudesta. Sehän Maukankin kohtaloksi tuli. Olisi ihan just päässyt eläkkeelle...
Ette kai te vaan luullu..? Eihän tuo Maukkaa pysäyttäny! Kun se katujyrä oli ajanu Maukan päältä, niin Maukalla välähti. Tekee nyt uutta uraa vesilaitoksella putkentiivisteenä. On se kova jätkä.
Onneksi et ole vilkkujen asentajana BMW:n tehtailla. Siinä vasta turha duuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen eräässä risteyksessä liikennevalojenvaihtajana. Voisin mielelläni välillä liimailla vihreitä kuulia, alkaa tuo ulkotyö rassaamaan. Seison kymmenen metrin päässä valoista kaukosäädin kädessä. En ole saanut edes katosta suojaksi. Onneksi voin välillä vilkutella naapurivalojen vaihtajatytölle.
Onpa teillä haitek laitteet. Me jouduttiin kiipeämään sinne tolppaan joka kerta. Satoi tai paistoi. Pysyihän tuossa hyvässä kunnossa, mutta annas olla, jos ote petti. Sana katupitsa ei liene kaukana todellisuudesta. Sehän Maukankin kohtaloksi tuli. Olisi ihan just päässyt eläkkeelle...
Ette kai te vaan luullu..? Eihän tuo Maukkaa pysäyttäny! Kun se katujyrä oli ajanu Maukan päältä, niin Maukalla välähti. Tekee nyt uutta uraa vesilaitoksella putkentiivisteenä. On se kova jätkä.
Uskomaton paineensietokykykin vielä...
Vierailija kirjoitti:
Puolikas vihreä kuula mahtuu perseeseen paremmin kuin kokonainen. Siksi ne leikataan valmiiksi. Kokonainen kuula taas vie vähemmän tilaa kuin monta puolikasta ja siksi puolikkaat liimataan leikkauksen jälkeen takaisin kiinni toisiinsa.
Linjastopomo
Mitä teet sitten, kun olet laittanut pebaasi kaksi vihreän kuulan puolikasta ja ne liimautuvat siellä taas yhteen?
Kun minulla on kahdenkymmenen vuoden työkokemus vihreiden kuulien liimaajana, niin pääsin tosi kovapalkkaiseen hommaan eli Uimaharjun sellutehtaalle painamaan nappia. Helppo homma. Paperiliiton työehtosopimuksen mukaisesti vuorotyössä juhlapyhälle sattuvalle työvuorokalenterin v-vapaapäivällekin maksetaan 200% korotettua palkkaa, vaikka olen siis kotona kittaamassa keskikaljaa. Hyvä SDP !
Ja jokaisena lauantaille sattuvana työpäivänä maksetan ns saunalisää, vaikka käyn saunassa jo työvuoron aikana. Ja tämä Paperiliiton rahakas ryöehtosopimus ei ole mikään vitsi, vaan täyttä totta demareille.
Se on eri työ tuo jossa nuolastaan pinnat märiksi ja laitetaan takaisin puolikkaat yhteen
Tämä on sitä vappusatasen jako politiikkaa ja komministista elämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te vaan luullu..? Eihän tuo Maukkaa pysäyttäny! Kun se katujyrä oli ajanu Maukan päältä,
T Ä M Ä 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on vielä parempi homma. Porailen reikiä makaroneihin.
Ihan selkeä provo! Miten muka pystyt poraamaan reiän mikä kaartuu?
No käyrällä poranterällä tietenkin!
Minä poraan niihin kierremakaroneihin vasenkätiset kierteet. Kyllä siinä on siinäkin puuhaa ja vaatii tarkkuutta.
Onko metriset vai tuumaset kierteet?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä oikeasti leikata kahtia. Massa helpompi laittaa puolikkaaseen muottiin jostä jähmettymisen jälkeen liimataan yhteen.
Trolli ja salaliittoteorioiden levittäjä. Tiedän kyllä, miten vihreät kuulat leikataan, koska miesystäväni serkku juurikin on siellä työnjohdossa ja kesäisin sen tyttö on ollut liimaustöissä! Ei pidä väittää mitään, mistä ei oikeasti tiedä.
Mä taas yritin päästä helpon rahan makuun ja pistin tuohon kadun varteen kojun pystyyn. Siinä oli tarkoitus tehdä kahta bisnestä: tarjota ohi ajaville pyöräilijöille lisää ilmaa renkaisiin, hinta kolme kymppiä per pumppaus ja se toinen bisnes olis valokuvaus. Pari kymppiä siitä kun otan kuvan. Ei tullut asiakasvirtoja kuten olin alkuun ajatellut ja kojunkin jouduin purkamaan illan tullen pois. Poliisitkin kävi siinä vittuilemassa.
Jos se bisnes olis ruvennut ottaan tuulta alle silleen mukavasti, niin vuoden kuluttua olisin pyytänyt renkaan pumppaamisesta satasta ja valokuvasta kaks sataa. Kojukaan ei olisi enää pelkkä koju, vaan siinä olisi alkanut jotkut muutkin palvelut. No, haaveeksi jäivät miljoonat ja rikkaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolikas vihreä kuula mahtuu perseeseen paremmin kuin kokonainen. Siksi ne leikataan valmiiksi. Kokonainen kuula taas vie vähemmän tilaa kuin monta puolikasta ja siksi puolikkaat liimataan leikkauksen jälkeen takaisin kiinni toisiinsa.
Linjastopomo
Mitä teet sitten, kun olet laittanut pebaasi kaksi vihreän kuulan puolikasta ja ne liimautuvat siellä taas yhteen?
Luonnollisesti siitä on kerrottava vauvapalstan niksiosiossa.
Nythän kaikki ovat jääneet jumiin siihen Kaija Koon niksiin. Uudistusta kaipaa ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä oikeasti leikata kahtia. Massa helpompi laittaa puolikkaaseen muottiin jostä jähmettymisen jälkeen liimataan yhteen.
Trolli ja salaliittoteorioiden levittäjä. Tiedän kyllä, miten vihreät kuulat leikataan, koska miesystäväni serkku juurikin on siellä työnjohdossa ja kesäisin sen tyttö on ollut liimaustöissä! Ei pidä väittää mitään, mistä ei oikeasti tiedä.
Salaliitoista en tiedä, mutta minä en usko vihreitten kuulien pyöreyteen. Litteitä ne ovat!
Vierailija kirjoitti:
Ostin juuri lahjkasi vihreitä kuulia eräälle niistä tykkäävälle. Kivasti oli kuulien puolikkaat laitettu yhteen. Hyvää työtä!
Kiitos että arvostat! Lämmittää sydäntä niin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas yritin päästä helpon rahan makuun ja pistin tuohon kadun varteen kojun pystyyn. Siinä oli tarkoitus tehdä kahta bisnestä: tarjota ohi ajaville pyöräilijöille lisää ilmaa renkaisiin, hinta kolme kymppiä per pumppaus ja se toinen bisnes olis valokuvaus. Pari kymppiä siitä kun otan kuvan. Ei tullut asiakasvirtoja kuten olin alkuun ajatellut ja kojunkin jouduin purkamaan illan tullen pois. Poliisitkin kävi siinä vittuilemassa.
Jos se bisnes olis ruvennut ottaan tuulta alle silleen mukavasti, niin vuoden kuluttua olisin pyytänyt renkaan pumppaamisesta satasta ja valokuvasta kaks sataa. Kojukaan ei olisi enää pelkkä koju, vaan siinä olisi alkanut jotkut muutkin palvelut. No, haaveeksi jäivät miljoonat ja rikkaudet.
Sinun bisnesideasi kuulostaa kuitenkin rahakkaammalta, kuin omani.
Minä ripustin kaulaani lapun "saa halata veloituksetta".
Kuljin sen kanssa sitten aikani ympäri kaupunkia kunnes virkavalta teki yrityksestäni lopun.
Konkurssipesästä kirjoittelen.
Mauno 67v
Mainoksista päätellen palkkaavat ainoastaansomaleita.
Olin aikanaan kanapakettiin pieriskelijänä Atrialla. Oli kivat kollegat ja lämpimät muistot kyl jäi!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et ole vilkkujen asentajana BMW:n tehtailla. Siinä vasta turha duuni.
😂
Oon aina kuvitellut että ne vihreet on avaruusolioiden kiveksiä.
Pääsin kuiskaajaksi Mieskuoro Huutajien kiertueelle.