Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1736)

Vierailija
1641/1736 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju😉

Vierailija
1642/1736 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaunokirjoitus. Minua ei enää opeteta, ei käytetä. Himmenen ja haihdun kohta näkymättömiin. Ystäväni mustepullo on kadonnut, niin myös mustekynä-serkkuni...

Niin ja nuoriso ei osaa edes lukea sinua enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/1736 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaunokirjoitus. Minua ei enää opeteta, ei käytetä. Himmenen ja haihdun kohta näkymättömiin. Ystäväni mustepullo on kadonnut, niin myös mustekynä-serkkuni...

Niin ja nuoriso ei osaa edes lukea sinua enää.

Iik. Kyynel. Olen niiiin turha😠

Vierailija
1644/1736 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kuin sainkin työpaikan tosin vain kesän ajaksi raadoksi itärajan karhun kuvauspaikalle.

Täytyy sanoa, että onhan ollut muutoin mukavaa työtä, mutta nuo itikan puremat tekevät miehen aivan hulluksi. 

Vierailija
1645/1736 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo kymmenen vuotta maalannut laminaattilautoihin niitä puukuvioita.

Oksankohtien piirtäminen on hankalaa. Kerran pikkujoulujen jälkern vetelin vähän laajempia kaaria muutaman päivän.

Siitä erästä tuli menestys. Kehuttiin kauniita, vanhan puun syitä ja kauppa kävi. Työnantaja rupesi vaatimaan lisää samaa. Ei vaan tahdo maksa kestää tätä uutta mallistoa.

Vierailija
1646/1736 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tää 4 v vanha aloitus tullut esiin . Huoh !

Huoh - taaas täällä joku valittaa kun ei pärjännyt vihreiden kuulien puolittavana - aika säälittävää jos ei tuotakaan pystynyt oppimaan. Voi kyynel

Vierailija
1647/1736 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mararonin rei'ittäjä onkin kova homma mutta kyllä pärjään kun minut irtisanottiin tuulimyllyn lämmittäjän töistä. Tuulimyllyt kun nykyisin ovat niin korkeita ja minulla on korkean paikan kammo

Vierailija
1648/1736 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kuulien liimaajana, eikä ole sen kummoisempaa hommaa. Välillä ne on leikelty miten sattuu ja joutuu etsimään pareja yms

Siis ihanaa että tää ketju tuli takasin. Alkuperäinen poistettiin jostain syystä.

Modea otti päähän kun muut oppivat kuulien puolittamisen mutta mode ei.

Harmittaahan se jos suksi ei luista, vika aina muissa.

Vierailija
1649/1736 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain kuin sainkin työpaikan tosin vain kesän ajaksi raadoksi itärajan karhun kuvauspaikalle.

Täytyy sanoa, että onhan ollut muutoin mukavaa työtä, mutta nuo itikan puremat tekevät miehen aivan hulluksi. 

Kokeile thermacellia. Ei häädä karhuja.

Vierailija
1650/1736 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tää kirjoittaja tule enää vastaamaan, karhu tuli ja söi pois :( nyt haettavana on uusi raato.

Vierailija
1651/1736 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paras ketju! Mahtava nähdä että vielä on mielikuvitusta ja huumorintajua ihmisillä! Ja ikä lisääntyy kun saa nauraa!😂

Just totesin että "Viddu, tää ketju on aktivoitunut uudestaan"....ja pakkohan tätä oli (taas) alkaa seuraamaan...

Siksi hatuttaakin...luulin jo päässeeni eroon...

Vierailija
1652/1736 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tää kirjoittaja tule enää vastaamaan, karhu tuli ja söi pois :( nyt haettavana on uusi raato.

Arvelinkin, että pätkätyö kyseessä. En siis laittanut hakemusta turhaan. Sainkin paikan pulsaattoripesukoneen aspana, kierrän siis sitä veiviä, että telojen välistä tulee kuivempaa pyykkiä. Jotenkin ymmärsin toimenkuvan hakiessani väärin, luulin pääseväni tahkoa kiertämään...

Täällä pesulassa on yks homma, mitä paritellen tekevät: 'vetävät' lakanoita, taittelevat ja rullaavat. Joskus helleaikaan tauolla menen makaamaan lakanan alle, käy kiva tuuletus...

Odotan ylennystä, suoritin hygieniapassinkin jo. Ehkä pääsen jauhenlihanpesukoneosastolle, pitäkää 👍

Vierailija
1653/1736 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ettäs, tää on ketjujen parhautta😃

Vierailija
1654/1736 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liimailin minäkin noita aikoinaan. Pääsin kuitenkin elämässä eteen päin. Soitan bordellissa pianoa. 

Oon niin kateellinen! Mä pääsin vaan soittamaan suutani...siksi noita kavereita ja ystäviä ei ookkaan tullut kun kaikki on kuullu et oon pahainen suunsoittaja...

Vierailija
1655/1736 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PItääkö tänne työntää tuollaista paskaa ? !

Eikö asiallisempaa  asiaa löydy  ?

Ei sitä paskaa tartte syödä! Syö mieluummin vaikka...vihreitä kuulia!

Vierailija
1656/1736 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän menee aiheestaa sivuun. Itse olen Popsi kuoreton nakki-linjalla viimeistelemässä nakkeja. Eli poistan viimeisenä vaiheena sen kuoren. Aika näppäräkätinen joutuu olemaan että ehtii pysymään liukuhihnan tahdissa. Välillä suma seisoo, ja nakkeja kuorineen putoilee lattiallekin. Poistetut kuoret linja kuljettaa takaisin prosessin alkupäähän.

Aiemmin olin reikäleipätehtaalla asentamassa reikäleipiin sen reiän. Siinä meinas tulla kanssa hiki, kun oli välillä liian pehmeitä reikiä, eikä niitä meinannut saada painettua leipään paikoilleen sitä tahtia mitä linja syyti niitä laitettavaksi. Onneksi satunnaiset reikää ilman jääneet leivät meni eteenpäin sitten limppuna.

Kumma etteivät keksineet myydä niitä reikiä erikseen...tai pieni hinnankorotus siihen reiälliseen, kun kuitenkin se reikä on siihen varta vasten asennettu...

Vierailija
1657/1736 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen vappua F:n leipomossa kausityöntekijänä. Katsoin kun kokenut vakkari pyöritti taikinamöykkyjä kaksin käsin paljasta karvaista rintaansa vasten. Kysyin, että eikö tuo ole aika epähygieenistä. Leipuri sanoi, että odotas kun näet miten teemme reikiä näihin munkkeihin.

Nyt en saa tuota ajatusta koskaan pois päästäni...

Vierailija
1658/1736 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lasken kiteitä kidesokeripussiin. Aivan älytön homma, kun sokeri kuitenkin myydään kilottain. Eu-Direktiivi määrää, että kappalemäärä täytyy olla pussissa. Mikäs siinä, työt ei lopu ja palkkakin muhkea. Vaihtelun vuoksi töitä myös kierrätetään, välillä olen suolaosastolla, välillä lasken nomparellia

Vierailija
1659/1736 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo kymmenen vuotta maalannut laminaattilautoihin niitä puukuvioita.

Oksankohtien piirtäminen on hankalaa. Kerran pikkujoulujen jälkern vetelin vähän laajempia kaaria muutaman päivän.

Siitä erästä tuli menestys. Kehuttiin kauniita, vanhan puun syitä ja kauppa kävi. Työnantaja rupesi vaatimaan lisää samaa. Ei vaan tahdo maksa kestää tätä uutta mallistoa.

Oletko tavannut taivaanrannanmaalaria, hän kertoi työstään aiemmin. Teillä voisi olla paljon yhteistä😃

Vierailija
1660/1736 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan kuulostaa lepposalta hommalta. Ite oon jauhenlihatehtaalla asettelemassa sitä ohutta lihapötköä suorakuution muotoon, ja siitä tulee ranteet kipeäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän