Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaukosäädin, ettäs pistää vihaks, kun isäntä joka ennen vikkelästi pomppas sohvalta ylös ja vaihtoi i t s e kanavaa, on alkanu sohvaperunaksi ja pujottelee kanavien välillä koko ajan... siinä meitsi pomppaa
Samassa hommassa on tullut oltua, jos et enää kertakaikkiaan kestä niin on aivan luvallista mennä hukkaan.
Siellä sohvatyynyjen välissä ei kuitenkaan ole paras piilopaikka, sieltä ne löytävät sinut tavattoman helposti. Viimeksi pääsin isäntäväestä eroon, kun heidän pienokaisensa kuljetti säätimen parvekkeelle viskaten minut sieltä vapauteen.
Joku vanhus on yrittänyt minulla soittaa sukulaisilleenkin ja myöhemmin kuului valittavan, kuinka sukulaiset eivät koskaan vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaukosäädin, ettäs pistää vihaks, kun isäntä joka ennen vikkelästi pomppas sohvalta ylös ja vaihtoi i t s e kanavaa, on alkanu sohvaperunaksi ja pujottelee kanavien välillä koko ajan... siinä meitsi pomppaa
Samassa hommassa on tullut oltua, jos et enää kertakaikkiaan kestä niin on aivan luvallista mennä hukkaan.
Siellä sohvatyynyjen välissä ei kuitenkaan ole paras piilopaikka, sieltä ne löytävät sinut tavattoman helposti. Viimeksi pääsin isäntäväestä eroon, kun heidän pienokaisensa kuljetti säätimen parvekkeelle viskaten minut sieltä vapauteen.
Joku vanhus on yrittänyt minulla soittaa sukulaisilleenkin ja myöhemmin kuului valittavan, kuinka sukulaiset eivät koskaan vastaa.
Kiitos vinkeistä, tota piiloutumista oon joskus kokeillu, mut voi sitä kiroamisen määrää ja desipeliä 😠@#€%^&**$}
En edes ymmärrä, miksi meillä on kuuloaisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, tota piiloutumista oon joskus kokeillu, mut voi sitä kiroamisen määrää
Minä olin joskus, mutta meinasi henki mennä, kun heitettiin seinään - oli tosi hermoheikko ihminen ja silti sen piti seurata jotain jääkiekon mestaruusliigojen skaboja.
Toivuttuani kallonmurtumasta pääsin onneksi Fazerille pakkaamaan Soft Original -lakuja laatikoihin, kun työkaveri ensin pätkii ne. En kestä enää mitään hommaa, missä on jotain kovia ja satuttavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, tota piiloutumista oon
Aivan ymmärrettävää. Itse jouduin samasta syystä pitkäaikaistyöttömäksi, kun ei kuulemma kelpaa näin iäkkäät kapineet nykytelkkareita ohjaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, tota piiloutumista oon
No. Palkan takiahan minäkin tätä pelkästään teen. Onneksi jään kohta eläkkeelle, kohtahan televisioitakaan ei varmaan ole... millähän se yksi papparainen sukulaisille soittaa, kun ei kaukosäätimiä enää oo... tai saattaahan hällä se vanha kapula tallessa
Mitenkähän vaarallista on rikki, päivittäin haisteltuna, vuosikymmenten ajan? Olen nimittäin tulitikun rikittäjä. Kastan tikun pään rikkiin. Toiset tekee ne tikut ja yhdet laittaa valmiit laatikoihin. Yhdet liimaa ne etiketit. Puntittaja on haluttu homma. Mitään suojaimia ei voi käyttää, kun johtoporras on jo vuosia 'ennustanut', että tikkujen kysyntä loppuu, kun on kaiken maailman sytkät keksitty... siis että työpaikka kaatuu alta...? Enää ei kannata turvavälineisiin panostaa??? Eipä enää ammattikorkeassakaan ole erillistä suuntautumista rikittäjille. No, eläkehän tässä häämöttää, jonsei konkurssi kohtaa...
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän vaarallista on rikki, päivittäin haisteltuna, vuosikymmenten ajan? Olen nimittäin tulitikun rikittäjä. Kastan tikun pään rikkiin. Toiset tekee ne tikut ja yhdet laittaa valmiit laatikoihin. Yhdet liimaa ne etiketit. Puntittaja on haluttu homma. Mitään suojaimia ei voi käyttää, kun johtoporras on jo vuosia 'ennustanut', että tikkujen kysyntä loppuu, kun on kaiken maailman sytkät keksitty... siis että työpaikka kaatuu alta...? Enää ei kannata turvavälineisiin panostaa??? Eipä enää ammattikorkeassakaan ole erillistä suuntautumista rikittäjille. No, eläkehän tässä häämöttää, jonsei konkurssi kohtaa...
(* olen muuten salaa suunnitellut, että firma voisi erikoistua kukkakeppeihin, n.6 tulitikkua liimataan yhteen pitkäksi tikuksi. Jäisi rikitys pois, etikettien liimaus, laatikointi, puntitus, eli paljon työttömiä, siksi hys hys*)
Olen lumiukko. Korviani (joita ei oikeasti ole) viiltää, kun ihmiset toivovat leutoja kelejä ja pikaista kevättä. Elinaikani on muutenkin niin lyhyt. Onneksi ehdin ilahduttaa useampia lapsia kuin joulupukki, joka "elää" vain päivän vuodessa
Mä olin useamman vuoden Porvoossa Brunbergillä pakkaamassa niitä yksiä suukkoja. Tuote vaan jouduttiin lopettamaan, kun vanhat Mabel ja Jeremiah eläköityi sieltä tuotantolinjan alkupäästä, ja tehtaan johdolle vähitellen selvisi että eihän ne voi enää nykyaikana pistää Monsteriin rekryilmoitusta siitä hommasta.
En jäänyt sitä sekoilua kattelemaan, kun tuntui että tämä ei tästä selkene. Mutta kai ne lopulta sinne jotain porukkaa löysi imuttelemaan, kun suukkoja näkyy olevan myynnissä edelleenkin. Olen näitä uusia joskus maistanutkin, mutta eihän niissä ole sitä vanhaa syvän etelän soundia enää.
Olen klikkaustenlisääjä isossa lehtitalossa. Poistan otsikoista kaikki merkitsevät sanat, joista voisi päätellä uutisen sisällön. Kovapalkkaiseen työhöni pääsin, kun lähetin työnäytteeksi otsikon "Mitä häh?".
Olin kauvan kauko säätimenä. Otti korfiin kun kuuneltiin liian kovaa ja korfiin tuli liikaa desi pelejä. Kuullosti oikein särisevälle. Hajin sitten iltapäivälehteen toimittajaksi ja pääsin heti. Tämä on jo parenpi palkkanen ja helppo homma ja pärjää kansa koulu pohjalta kun kirjottaa vaan niinku pomot käskee ettei sooloile.
Syksyllä alkaa amis linja kuulan puolittaja koulutukseen. Näin on o ja p päättänyt. Menee niin kaupaksi nämä namit.. rahaa kilisee valtion kassaan.
Olen pölynimuri. Elän pölystä enkä kuuna kullanvalkeana päivänä voinut kuvitetella, että robotti voi korvata Minut😠
Minä olen se "tuntuu kuin" tyyppi Forecan sääaplikaatiossa. Meteorologit kyllä osaavat mitata ja tiedottaa lämpötilan, ilmankosteuden ja tuulennopeuden, mutta silti tarvitaan vielä joku ihmiskeho tuntemaan ja raportoimaan se säätila ja se olen minä.
Muuten ihan ok hommaa, mutta hirveä kiire koko ajan, kun ihmiset eri puolilta maata haluaa tietää miltä se sää missäkin tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se "tuntuu kuin" tyyppi Forecan sääaplikaatiossa. Meteorologit kyllä osaavat mitata ja tiedottaa lämpötilan, ilmankosteuden ja tuulennopeuden, mutta silti tarvitaan vielä joku ihmiskeho tuntemaan ja raportoimaan se säätila ja se olen minä.
Muuten ihan ok hommaa, mutta hirveä kiire koko ajan, kun ihmiset eri puolilta maata haluaa tietää miltä se sää missäkin tuntuu.
Eiks o kumma, ettei ne tiedonhaluiset ite voi mennä ulos ja 'tunnustella'? Tai hyvä, että sulla töitä riittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks o kumma, ettei ne tiedonhaluiset ite voi mennä ulos ja 'tunnustella'? Tai hyvä, että sulla töitä riittää...
Asiantuntija on joutunut opiskelemaan ja tekemään pitkään töitä, että on päässyt sellaiseen asemaan, että koko Suomi soittelee.
Kyllä ärsyttää kaiken vaivan jälkeen, kun rivistä annetaan ymmärtää, että kuka vain sun hommiis pystyy. :(
Voi minua, olen vesisängyn vesi. Yheksänkyt luvulla oli vesisängyt muotia, minulla oli vientiä. Sain homeenpoistoa ym ahkeraan, kukoistin. Nyt olen märkä läiskä autotallin lattialla, muut patjat on n i i n hienoja. Voi minua.
Minäpäs olen levysoittimen neula, voiko turhempaa olla? Aikoinaan savikiekkojen aikaan minusta huolehdittiin hyvin, olin pitkäikäinen. Vinyylikaudella olin vielä tuikitärkeä, ei voinut kuvitellakaan, että minut voi niin helposti korvata. Kukaan ei piittaa enää, jos pölyynnyn tai vaikka ruostun. Kukaan ei välitä minusta enää.
Minä olen kaunokirjoitus. Minua ei enää opeteta, ei käytetä. Himmenen ja haihdun kohta näkymättömiin. Ystäväni mustepullo on kadonnut, niin myös mustekynä-serkkuni...