Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Valehtelet nälissäsi , Fazer ei huoli tomppeleita.
Onko totta että Mignon munat tehdään Fazerilla käsin? Siis valaako joku mamma siellä suklaata munaksi ja asetteleeko sen marengin siihen? Miten se kuori laitetaan sitten ympärille?
Vierailija kirjoitti:
Koittaakaas viettää vuosia taivuttelemassa banaaneja....alkaa motivaatio pian loppumaan,
Minä suoristan kurkkuja, ei ole hääviä sekään.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että Mignon munat tehdään Fazerilla käsin? Siis valaako joku mamma siellä suklaata munaksi ja asetteleeko sen marengin siihen? Miten se kuori laitetaan sitten ympärille?
siellä on suklaamunia munivia kanoja.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, mitä sanotaan, mutta kyllä Gordon Ramsayllä on tarkka maku.
Me täällä pohjoisen sahtipanimossa kaavitaan jatkuvasti hikeä mummojen kainaloista. Käytetään ihan perinteisiä poronluista veistettyjä hikilusikoita siihen. Mummoista vaan alkaa olla pula.
Saahan niitä ulkomailta, mutta ei se ole sama.
Eri ruoka, erilainen hiki.
Vierailija kirjoitti:
Kananmunat tyhjennetään ja täytetään ”suklaamassalla”. Tehtävää suorittamassa voi olla pappojakin. Mignonissa ei ole marenkia eikä kuorta ole tarkoitus syödä.
Mä oon ihan alkutuottaja ja kasvatan kanoja, jotka munii Mignon-munia. Pitkän jalostustyön tulos. Tää on kiireistä aikaa, kun nyt kesällä syntyneet nuorikot aloittelevat muninnan kohtapuoliin ja täytyy alkaa selvittämään, mitkä kanoista munivat täydellisiä Mignoneita. Edelleen tulee paljon sekundaa, vaikka jalostuksella on päästy jo aika hyvin tuloksiin.
Mun ukki oli ollut aikoinaan samoissa hommissa. :)
Ei hemmetti, naurattaa tää keskustelu :D Näen sieluni silmin ilmoituksen: Fazer etsii joulusesongiksi vihreiden kuulien puolittajaa. Edellytämme sinulta kärsivällisyyttä äärettömän yksitoikkoiseen työhön, tarkkaa koordinaatiokykyä ja virheetöntä värinäköä. Toisinaan linjastolle nimittäin eksyy myös muun värisiä kuulia, ja ne tulee osata erotella joukosta. Pienellä lisäkoulutuksella sinulla on mahdollisuus laajentaa työnkuvaasi myös muunväristen kuulien puolitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kananmunat tyhjennetään ja täytetään ”suklaamassalla”. Tehtävää suorittamassa voi olla pappojakin. Mignonissa ei ole marenkia eikä kuorta ole tarkoitus syödä.
Voi ei!!! Mä oon syöny ne minjoonit aina kuorineen. Voi ei!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nou hätä, kuoriakin voi syödä, jos haluaa.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/ala-vain-heita-kananmunankuo…
Minä olen geishakuulien koekäyttäjä.
Provo. Terveisin se oikea vihreiden kuulien tekijä. Niitä ei liimailla eikä puoliteta....
Vierailija kirjoitti:
Provo. Terveisin se oikea vihreiden kuulien tekijä. Niitä ei liimailla eikä puoliteta....
Milloin kaupoista saa Vihreä kuula-limua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin kaupoista saa Vihreä kuula-limua?
Aikuisille vihreä kuula-siideriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ne kuoret on paremman makuisia kuin se ällöttävä sisälmys.
Tästä tuli mieleen, että olen ollut töissä hedelmätehtaalla, jossa työtehtäväni oli hedelmien tarkoitus. Hajottavaa hommaa tehdä 10h päivässä. Työnimitys oli työpaikan sisällä "sticker b*tch".
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen, että olen ollut töissä hedelmätehtaalla, jossa työtehtäväni oli hedelmien tarkoitus. Hajottavaa hommaa tehdä 10h päivässä. Työnimitys oli työpaikan sisällä "sticker b*tch".
Mua niin harmittaa aina kun hedelmästä puuttu tarra. :(
Mitä luulette voisko kotona tehdä pikanuudeleita, kihartamalla spagettia omalla hiuskihartimella?