Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Vierailija kirjoitti:
Mene seuraavaksi töihin kierrätyskeskukseen niin sen jälkeen tiedät, että mitä on orjatyö.
Olen Kannan Ottaja ja ehdotankin että tuo tämä asia laajemmin esille! Elikäs: Ota yhteyttä polittiikkoon, päätääjään, tahi ministriöön. Älä jää asian kanssa yksin! Tee kansalaisaloite!
Mun työ paikalla ei saa olla enää tyttö kalentereita esillä. Viimeinenkin ilo vietiin ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen AV-palstan alapeukuttaja. Peukutan jokaista AV:n kommenttia lukematta sitä edes. Kunhan peukutan alaspäin, niin pääasia. Ja saan siitä palkkaa. Tätäkin mä alapeukutan lukematta tätä ees.
Hirveen kiinnostava homma, ja vaatii tarkkuutta ettei paina vahingossa yläpeukkua. Ihan pitää kysyä, et mistä sä oot valmistunut eli kuis alalle pääsee? Ja onks hyvät likasat?
Tuleva ala-peukuttaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen AV-palstan alapeukuttaja. Peukutan jokaista AV:n kommenttia lukematta sitä edes. Kunhan peukutan alaspäin, niin pääasia. Ja saan siitä palkkaa. Tätäkin mä alapeukutan lukematta tätä ees.
Hirveen kiinnostava homma, ja vaatii tarkkuutta ettei paina vahingossa yläpeukkua. Ihan pitää kysyä, et mistä sä oot valmistunut eli kuis alalle pääsee? Ja onks hyvät likasat?
Tämä on tarkkuutta vaativa työ, humalassa tätä ei pysty tekemään.
-> Peruskoulu, kymppiluokka, talouskoulu, lukio, kansalaisopiston linja, ammattikoulusta pari linjaa, sen jälkeen AMK-tutkinto, ja sitten muutama avoimen yliopiston kurssi, yliopistosta pari tutkintoa, tohtorin paperit. On niin hyvät tulot että ihan huimaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleva ala-peukuttaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tarkkuutta vaativa työ, humalassa tätä ei pysty tekemään.
-> Peruskoulu, kymppiluokka, talouskoulu, lukio, kansalaisopiston linja, ammattikoulusta pari linjaa, sen jälkeen AMK-tutkinto, ja sitten muutama avoimen yliopiston kurssi, yliopistosta pari tutkintoa, tohtorin paperit. On niin hyvät tulot että ihan huimaa.
Mutta ei saa huimata paljoa, muuten työnteko häiriityy ja tulee painettua vahingossa yläpeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 6tuulilasinpyyhkijänä, kollegoita on mm. valonheittäjiä, iskunvaimentajia ja pakokaasunpuhdistajia. Valonheittäjillä lienee kovin työ heittää sitä valoa montasataa metriä eteenpäin pimeällä.
Ennenvanhaan oli myös kaasuttajia ja käsikäyttöisiä ryyppymiehiä, mutta automaattiryypyt korvasi heidät ja kaasuttajat vaihtuivat ruiskuihin.
Työnantajani on Auto Oy Ab. Olen Pissapoika. Jotain nykyään vöyhöttävät että olenkin Pissahenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Mie oon perässähiihtäjä. Pimiää hommaa.
Ollaankohan tavattu kisoissa? Minä heittelen ladulle havuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie oon perässähiihtäjä. Pimiää hommaa.
Ollaankohan tavattu kisoissa? Minä heittelen ladulle havuja.
Mä olen kisoissa yleisössä se joka hurraan ja kannustan eri hiihtäjiä, kunnes kotona tajuan että nehän olivatkin toisen maan edustajia.
Vedin aamukahvit nenään tälle aloitukselle :)
Vierailija kirjoitti:
Vedin aamukahvit nenään tälle aloitukselle :)
Sinulla on asiat hyvin. Minä olen nenästä vedettävä.
Onko kukaan Mielensä pahoittaja? Mitä siihen vaaditaan?
Suomessa aloittaa ensi vuonna mannaryynikaivos, hakevat kaivostyöntekijöitä.
Mannaryynit on luusereita varten ! Mä olen sentään rehellinen perunantuottaja. Perunajauhoista keitän mössöä ja valan muotteihin. Kun perunat on jähmettyneet, Kake liisteröi niihin kuoret.
Hauska lukea jouluisista linjastotöistä.
T. Kokemusta vain saalaatti linjastolta salaatin ja tillin ym pussittajana ja jäävuori ym. leikkaajana.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan Mielensä pahoittaja? Mitä siihen vaaditaan?
Minä jos kuka olen Mielensä Pahoittaja. Työskentelen Mielensä Pahoittajien ohjausneuvonnassa myöskin. Tähän työhön riitti hyväksytysti suoritettu kirjekurssi ja työtä tehdään kolmessa vuorossa.
Mikä vaan voi siis pahoittaa Mielensä Pahoittajan mielen. Kun ei satu mieleinen työvuoro, on vääränvärinen tai huonosti rullaava työtuoli, kauppamatkalla lässähtänyt leivos, liian kuumaksi keitetty kahvi, hiertävä sukka. Jos kassaneiti ei hymyile kauniisti, aurinko paistaa liian vähän, ei saa mantelia joulupuurosta, naapuri laulaa nuotin vierestä virsiä. Työssämme me listaamme kaikki Mielensä Pahoittajaihmisten valitukset, joissa he ottavat yhteyttä tähän neuvontaamme. Meille voi soittaa ja me kuuntelemme päätämme ravistellen ja päätämme pyöritellen kaikki valitukset, tarjoamme apua isolla Mielensä Pahoittajan ammattitaidolla.
Minä olen asiattomaksi ilmoittaja. Ilmoitan asiattomaksi kaiken, mikä ei minua miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Olen puualalla. Aloitin kulkemalla päin mäntyä. Seuraavaksi aion mennä metsään ja siellä päin honkia. Lopullinen tavoitteeni on laittaa tikkuja ristiin, kunnes latva lahoaa.
Minä kävin sen Risunkeräys puolen. Jatkoin kävynkeräys opintoihin. Meillä oli vierailevana opettajana yksi vaalea nuori nainen joka piti erikoiskurssia Metsään katselemisesta.
Työskentelen englanninlakutehtaalla. Kiinnitän värikkäitä lakun osia toisiinsa. Kookosrengas on haastava, koska lakupötkö pitää työntää niin pieneen reikään. Ennen sinisten karkkien nomparellit kiinnitettiin yksitellen käsin, mutta nykyään ne vain pyöräytetään nomparelleissa.
Minäpä olen banaanintaivuttaja.