Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1736)

Vierailija
621/1736 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei se niin helppoa ole uudessa työpaikassa oppia asioita yhtä äkkiä päivässä . Kaikki pitäisi osata heti . Olin joskus sokeritehtaalla kun kone syötti sokeria paperipussiin hirveällä vauhdilla ja liimasin tulikuumalla liimalla kiinni . Siinä paloi sormet jos kosketti liimaa . Sokeriruokoa sokerijuurikas on kasveja . Niistä tehdään viinaa ja monista muista kasveista . Vihreät kuulat kuten limut on ihania makuja sekä virkistää yhtä hyvin kuin kofeiinit . ( Hyvä että joku niitä liimaa meille ).

Vierailija
622/1736 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin ennen kirjanpitäjänä. Homma kävi kuitenkin niin raskaaksi, etten jaksanut  sitä tehdä enää. Pitelepä itse kirjaa vaikkapa metrin korkeudella 8-tuntia päivässä paikallaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1736 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin muutaman vuoden Pietarin trollitehtaan valvojana. Eihän niitä pikkupeikkoja saanut kunnolla tekemään mitään, kun niiden aivotkin oli niin pienet ja koko ajan oli vaatteet neonväristen karvojen peitossa.

Vierailija
624/1736 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kännikala ja töihin ei ole selvin päin menemistä. Tästä hei vielä maksetaan ihan oikeaa palkkaa, piip euroa per päivä.

Vierailija
625/1736 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt ukkini kertoi olleensa nuorena miehenä poraamassa makarooniin reikiä.

Vierailija
626/1736 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paras duuni, mä olen käkikello. Työpaikkani on kaappikello. Kerran tuntiin jotain ääntä kun kukkuu niin siitä jo maksetaan, ja joskus menee laskut päin seiniä ja sekaisin. Joskus käännän viisareita, kun en jaksa kukkua joka tunti. Eikä niitä ääniä kukaan laske kukunko 8 vai 9 kertaa.

Vierailija
627/1736 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä kun tämäkin asiallinen keskustelu meni irvailuksi...

Vierailija
628/1736 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta ja mulla on suu niin kuiva, että kitalaki pölisee.

Vierailija
629/1736 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko koko ketjun ensimmäinen nenäliinaexpertti? Tiedättehän ne kolmikerroksiset nenäliinat, mä laittelen ne kolme kerrosta nätisti yhteen ja sitten taittelen liinan pakettiin. Alussa oli vaikea saada kulmat täysin tasan, mutta nyt se menee jo loistavasti. On aika sesonkiluonteista, hommaa on talvella enemmän kuin kesällä, mutta kesällä juhlien ansiosta teen samaa lautasliinoille. Viime kesän olin lomautettu lautasliinojen vähäisen kysynnän vuoksi. 

Vierailija
630/1736 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni syksy ja joulu konvehteja ontoksi kovertaessa

Vierailija
631/1736 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää! Mä olen kaikkien mahdollisten valituksien käsittelijä.

Täytä lomake ja lähetä se tänne. Käsittelyaika on kuusi kuukautta.

Tässä valmiiksi jo vastauksemme:

Olemme hyvin pahoillamme sattuneesta väärän kenkänumeron toimituksesta teille.

-*- (leima)

Vierailija
632/1736 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-*- (leima)

Unhodit sanoa, että se lomake täytyy tehdä kolmena kappaleena, jokainen erikseen.

Vierailija
633/1736 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-*- (leima)

Unhodit sanoa, että se lomake täytyy tehdä kolmena kappaleena, jokainen erikseen.

Ei hätää! Meillä on hyvin tarkkaan valvottu valitusten vastaanotto, jossa kollegani laittaa bumerangina valituksen lähettäjille takaisin puutteelliset valitukset. Olisimme palauttaneet ensimmäisen valituksenne, ja siinä olisimme antaneet ohjeen tehdä valituksen kahtena kappaleena.

Vierailija
634/1736 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Provo tai ei niin jos siinä on halkaisu liittämistekniikka niin vain siksi että saat sen sormilla siistimmin halki myöhemmin.

Vierailija
635/1736 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opettelen peilin edessä silmien muljauttelua.

Minusta tulee Pöyristyjä.

Myös tietynlainen halveksiva suupielien vääntely kuuluu työnkuvaan.

Työnantajakin on jo valmiina. Vielä kun opettelen hyvin tietynlaisen ajatusmaailman niin voin aloittaa vakityöt.

Vierailija
636/1736 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa. Nimittäin Fasun iltavuoro on samaan aikaan ja tauko on klo 21. Ja siellähän tauko on kun tauko on, senhän sinä tiedät? Vai?

Vierailija
637/1736 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työskentelen Sanomalla provontunnistajana. Työ on aika stressaavaa, oma tulostavoitteeni on käydä kymmenen ensimmäisen viestin aikana julistamassa aloitus provoksi. Työni ei mielestäni saa tarpeeksi arvostusta.

Vierailija
638/1736 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsekaan kun vain nainen voi kirjoittaa jotain näin paskaa.

Omakehu haisee.

Vierailija
639/1736 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva ala-peukuttaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen AV-palstan alapeukuttaja. Peukutan jokaista AV:n kommenttia lukematta sitä edes. Kunhan peukutan alaspäin, niin pääasia. Ja saan siitä palkkaa. Tätäkin mä alapeukutan lukematta tätä ees.

Hirveen kiinnostava homma, ja vaatii tarkkuutta ettei paina vahingossa yläpeukkua. Ihan pitää kysyä, et mistä sä oot valmistunut eli kuis alalle pääsee? Ja onks hyvät likasat?

Tämä on tarkkuutta vaativa työ, humalassa tätä ei pysty tekemään.

-> Peruskoulu, kymppiluokka, talouskoulu, lukio, kansalaisopiston linja, ammattikoulusta pari linjaa, sen jälkeen AMK-tutkinto, ja sitten muutama avoimen yliopiston kurssi, yliopistosta pari tutkintoa, tohtorin paperit. On niin hyvät tulot että ihan huimaa.

Uimamaisterin tutkinto on myös plussaa. Tiedän, koska veljeni on ollut alalla aikoinaan. Nykyään hän torppaa etätyönä iltapäivälehtien mielipidepalstojen kommentteja umpimähkään miten sattuu.

Kuulemma aika tylsää hommaa, mutta kuukausiliksa juoksee ja palkkakin on ihan hyvä, joten hän on tyytyväinen kokonaisuuteen.

Vierailija
640/1736 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin muuri Jenkeissä voisi myös olla mielenkiintoista, oletko sitä harkinnut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi