Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikki lapset nättejä/sulosia?

Vierailija
24.12.2020 |

Mitä mieltä olette? Itse ihmettelen aina sitä että kaikki lapset ois muka nättejä/sulosia? Miksi niin olisi.. jos on kaksi rumaa ihmistä, ja he saavat lapsen, niin miten tästä lapsesta vois tulla nätti lapsi??

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kaikki ole söpöjä ja usein pidetään omia lapsia söpöimpänä kuin muita.

Jotkut söpöt lapset herättää vauvakuumeen, vähemmän söpöt taas päinvastaisen.

Vierailija
82/96 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on tabu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi juttu minkä takia en uskaltais tehdä lapsia, olen nähnyt niin rumia lapsia että jos tulisi samannäköinen,geenit kun voi periytyä kaukaa suvustakin, ja minulla on muutamia todella rumia serkkuja esim, näyttää oikeasti ihan kehitysvammasilta,niin minun tuurilla se lapsi peris ne geenit😒

Vierailija
84/96 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen lapsen kuuluisi tuntea olevansa vanhemmilleen maailman ihanin ja söpöin.

Kaikki lapset eivät objektiivisesti arvioiden ole suloisia, kuten eivät aikuisetkaan. Mutta nämä ovat asioita, joita ei sanota ääneen lapsille, eikä aikuisillekaan. Mutta jokainen lapsen pitäisi kokea, että on vanhemmilleen suloisin, ihana ja riittävä sellaisenaan. Vanhemmat eivät ole siis naurettavia tai noloja, jos he pitävät lastaan sulosimpana. Niin kuuluu ollakin.

Vierailija
85/96 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo =D

Vierailija
86/96 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan ihmettelen että miten jotkut voi pitää omiakaan lapsia sulosina jos oin oikeasti joku kauhea töyhtöhyyppä🤔

Vierailija
87/96 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe on tabu.

Mutta totuus tiedetään. Kai sen ihan kaikki tajuavat, vaikka oma lapsi olisi minkä näköinen.

Vierailija
88/96 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Oma bestikseni sai lapsena koko ajan kauheasti kehuja kaikilta aikuisilta, minut jätettiin tyystin huomiotta. Aikuisetkin tykkää enemmän söpöistä, iloisista ja tasapainoisesta pikkulapsista.

Vierailija
89/96 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suloisia on vain kasvatetut lapset ja nättejä ne ovat vain omien vanhempiensa mielestä

Vierailija
90/96 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuo Vilman ja Juuson lapsi on tuon näkönen? Tulee joku muumi mieleen😱

Vierailija
91/96 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus, miten rumia teidän sielunne ovatkaan! Varsinkin tuo Amin Asikaisen lapsen haukkuja. Luin viestisi miehelleni ja tyrmistyksestä toettuamme, saimme kyllä vuoden parhaat naurut. Jos luulet itse olevasi kaunis, niin pintaa raapaisemalla valuu ulos haisevaa märkää.

Vierailija
92/96 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl oo kaikki nättejä. Vanhempien mielestä oma on se sulosin mut onneks niin. Oon huomannut et nätteinä lapsina pitää sellasia, jotka muistuttaa jotenkin omaa lasta/läheistä (tietty piirre, väritys, ilme)

Vierailija
93/96 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus, miten rumia teidän sielunne ovatkaan! Varsinkin tuo Amin Asikaisen lapsen haukkuja. Luin viestisi miehelleni ja tyrmistyksestä toettuamme, saimme kyllä vuoden parhaat naurut. Jos luulet itse olevasi kaunis, niin pintaa raapaisemalla valuu ulos haisevaa märkää.

Siellä taitaa itkeä joku ruma äm mä kuka ei oo koskaan saanu kehuja🤭 vai miksi pahoitat noin pahasti mielesi viestistä mikä ei ilmeisesti sinua koske?🤔

Vierailija
94/96 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuo Vilman ja Juuson lapsi on tuon näkönen? Tulee joku muumi mieleen😱

Se näyttää kyllä jotenki kärsivältä lapselta ku se suu on sen mallinen ja silmät pienet +siihen ne hassut ilmeet. Näyttää oikeasti ihan että naama ois ku norsun v*tulla koko ajan

Vierailija
95/96 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi (tai aikuinen) voi olla suloinen olemukseltaan ilman että olisi ns. hyvännäköinen.

Olen nähnyt todella vähän oikeasti söpöjä vauvoja, mutta suurin osa vauvoista on herttaisia. Siis silloin kun ei ole känkkäränkkäkohtaus menossa :D

Mielestäni olisi kuitenkin tärkeämpää saada jokainen tuntemaan olonsa rakastetuksi tai arvostetuksi kuin saada jokainen pitämään kauneutta tärkeimpänä tavoiteltavana asiana (ja yrittäen sitten vakuuttaa itsensä omasta kauneudestaan paremmalla tai huonommalla menestyksellä).

Vierailija
96/96 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näkee kyllä ihmisten kirjoitustaidosta, mikä kansanosa on sitä kaikista pinnallisinta.

Sivistyksen puutetta jopa sydämensivistyksessä.