Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikki lapset nättejä/sulosia?

Vierailija
24.12.2020 |

Mitä mieltä olette? Itse ihmettelen aina sitä että kaikki lapset ois muka nättejä/sulosia? Miksi niin olisi.. jos on kaksi rumaa ihmistä, ja he saavat lapsen, niin miten tästä lapsesta vois tulla nätti lapsi??

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat lapset on söpöjä joten en yhtään ihmettele että yhä useampi suomalainenkin nainen hyväksyy ainoastaan tumman miehen puolisokseen.

Mistä tämä olettamus että suomalaiset naiset on mustien miesten perään? Ehkä tästä on tullut se että nämä miehet tosiaan kuvittelee asian olevan näin, ja kuvittelee voivansa tehdä tai sanoa mitä vaan. Minusta nämä on oksettavimpia limakasoja koko maailmassa! Itse olen vaalea suomalainen nainen, ja liikaa saanut osakseni noita limasia katseita🤢 Ennemmin vaikka kuolisin ku suostuisin tapailemaan näitä!

Vierailija
42/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vale väittää ettei olisi oikeasti todella rumia lapsia, mutta on myös väärin mennä se sanomaan ääneen vanhemmille saati lapselle itselleen.

Minusta on myöskin väärin mennä valehtelemaan jollekin rumalle ihmiselle,olipa se sitten lapsi tai aikuinen, että ois kaunis ihminen. Se on mun mielestä vaan haukuks sillon tarkoitettu

Valehteleminen on aina väärin. Minun mielestäni ihmisen ulkonäön arvioiminen suuntaan tai toiseen on moukkamaista, ellei tämä henkilö osallistu johonkin ulkonäkökilpailuun tai sitten ole aikeissa iskeä tätä henkilöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi juttu mikä minusta tekee aina ihmisestä, varsinkin lapsista ruman, on oranssit hiukset! Kattokaapa esim Reino Nordinin lasta/lapsia😒 kauhea sanoa näin, mutta emmä vois rakastaa noin rumaa lasta😏

Ne kaksi äitiä ja kaksoset -tubettajien lapset on ihan sairaan söpöjä oransseissa hiuksissa 😍

Mun mielestä ne just on todella rumia,varsinki se poika🤔

Höpsis!

Noh se on minun mielipide! Jos sinä tykkäät porkkanapäistä niin siinäpä tykkäät!

Mulla hiusten väri ei vaikuta kenenkään söpöyteen/kauneuteen/komeuteen.

Jännä,mikähän sitten on että en oo henk koht törmännyt yhteenkään nättiin oranssihiuksiseen ihmiseen

Ulkonäkörasismi.

Vierailija
44/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihan veetun rumia ryppynaamoja.

Vierailija
45/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Sellaiset läpikuultavan vaaleat kuhmuotsaiset lapset ovat aika hurjan näköisiä.

Vierailija
46/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi ap:lle että kaksi rumaakin voi saada kauniin lapsen. Ei ne piirteet periydy aina suoraan vanhemmilta, ja rumillakin voi olla kauniita piirteitä ja lapsi voi periä niitä. Toisella vanhemmalla voi olla ruma nenä mutta kauniit silmät  ja toisella rumat silmät kaunis nenä ja lapsi perii sitten ne kauniit piirteet jne.

Vierailija
47/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä iltiksessä oli kuva vauvasta Paavin sylissä. Näin painajaisia siitä lapsesta viime yönä.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8c3e33ad-f95c-4cd3-97c5-d3dd366c7a4f

Höh! En ymmärrä. Mun mielestä tuo on tosi söötti!

Vierailija
48/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kauniit lapset, ne kauneusgeenit kulkee suvussa.

Vierailija
49/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan, mutta te ootte aika kamalan oloisia ihmisiä lähes järjestään kaikki.

Vierailija
50/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta useimmat pienet lapset ovat ihan kauniin näköisiä vauvavuoden jälkeen. Sitten kouluiässä alkaa monilla tulla ne "rumemmat" piirteet esille. On myös paljon tapauksia, joissa lapsena ja nuorena on "rumannäköinen", mutta aikuisena hyvännäköinen.

Vierailija
51/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta te ootte aika kamalan oloisia ihmisiä lähes järjestään kaikki.

Junttius/trollius paistaa tässäkin ketjussa.

Vierailija
52/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta useimmat pienet lapset ovat ihan kauniin näköisiä vauvavuoden jälkeen. Sitten kouluiässä alkaa monilla tulla ne "rumemmat" piirteet esille. On myös paljon tapauksia, joissa lapsena ja nuorena on "rumannäköinen", mutta aikuisena hyvännäköinen.

Kyllä useinkin jo vauvana havaittavissa jotain rumia piirteitä, hyvä esimerkki Ritan ja Akin lapsi, vauvana jo oli jotenkin oudon näkönen, iso nenä ja pieni suu, äitiltään perinyt, ja nuo piirteet ei ole ainakaan hävinnyt

Vierailija
53/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junttius/trollius paistaa tässäkin ketjussa.

Mitennii? Onko siis niin että vaikka ois kuin ruma lapsi niin pakkohan sen olla söpö kun SE ON LAPSI!🤔🤔🤔Ja samat ihmiset haukkuu todennäköisesti muissa ketjuissa torppia ja sieppejä jne..

Vierailija
54/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nehän näyttää kaikki samanlaisilta ameeboilta...ei niissä mitään piirteitä näy. Silmät, nenä, suu ja korvat on kaikilla , mutta mitään erinäköisyyttä niillä ei keskenään ole. Jos vaikka 5 samassa läjässä oloisi, en niitä toisistaan erottaisi.Ja kaikki huutavat niin että korvat halkeaa.....mitn ne vanhemmat kestää.

Jos oikeasti olet tuota mieltä niin et ole nähny kovin paljoa lapsia, ihmettelen aina ku sanotaan että kaikki vauvat on samannäkösiä, tis vilmakin perusteli tällä sen että päättikin näyttää lapsensa kasvot somessa, aiemmin siis ei näyttäny,mutta käykääpä katsomassa sen lapsen kuvia Jos ette ole nähny, mä jopa ihan säikähdin kun ekan kerran näin sen kasvot 🙄 En ikinä kehtais sen näköstä vauvaa esitellä 🤔

Miten voi tosiaan noin huono tuuri käydä että tyttölapsi saa noin vahvat rumat miehen piirteet, tuo leveä leuka ja roikkuva suu yhdistettynä sian tihrusilmiin, ja nämä vielä tyttövauvalla nii ei kovin hyvä tulevaisuus edessä..

Vilma sano sillon että piirteet muuttuu kouluikään mennessä, mutta ei tollaset noin vahvat piirteet noin vaan häviä🧐

Ei se aina noin mene. Kyllä voi tulla jopa kaunis aikuinen, vaikka ruma lapsi olisikin.

Vierailija
55/96 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vale väittää ettei olisi oikeasti todella rumia lapsia, mutta on myös väärin mennä se sanomaan ääneen vanhemmille saati lapselle itselleen.

Minusta on myöskin väärin mennä valehtelemaan jollekin rumalle ihmiselle,olipa se sitten lapsi tai aikuinen, että ois kaunis ihminen. Se on mun mielestä vaan haukuks sillon tarkoitettu

Valehteleminen on aina väärin. Minun mielestäni ihmisen ulkonäön arvioiminen suuntaan tai toiseen on moukkamaista, ellei tämä henkilö osallistu johonkin ulkonäkökilpailuun tai sitten ole aikeissa iskeä tätä henkilöä.

No mutta ei mutta ainakaa kannata kehua semmosta joka on oikeasti ruma. Jos ois esim ruma nenä,ja joku sanoo että oma sulla nätti nenä,nii ettekö te ottais sitä vittuiluna?

Vierailija
56/96 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
57/96 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tää on tabu. Mutta oma lapsi on aina omissa silmissä maailman suloisin.

Vierailija
58/96 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole. Se vain on harmillista, että söpöihin suhtautuu erilailla kuin rumiin tai ei söpöihin. Niille rumille ollaan paljon paljon ankarampia. En tiedä mistä johtuu. Onneksi vanhemmat eivät tiedä tätä, koska heidän mielestään oma lapsi kaikkein kaunein.

Lastenhoitaja

Vierailija
59/96 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan minun silmääni rumienkin ihmisten lapset ovat vauvoina ja lapsina sööttejä.

Eri asia taas on mitä kukakin pitää kauniina aikuisissa ihmisissä. Lasten kauneuden vertailu on aikuisissa rumentava piirre.

Vierailija
60/96 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapset ansaitsee sen että heitä ihastellaan ja pidetään suloisina lapsena.

Eihän kaikki sitä objektiivisesti ole. Minun lasten ulkonäköä on aina ihasteltu, mutta itse näen heissä rumat piirteet. Olen hyvin kriittinen heidän ulkonäöstään kuten olen omastanikin. Mutta en toki ikinä sano sitä lapsille!