Onko kaikki lapset nättejä/sulosia?
Mitä mieltä olette? Itse ihmettelen aina sitä että kaikki lapset ois muka nättejä/sulosia? Miksi niin olisi.. jos on kaksi rumaa ihmistä, ja he saavat lapsen, niin miten tästä lapsesta vois tulla nätti lapsi??
Kommentit (96)
Hei, aloittaja! Minä olen todella kaunis, vaikka minulla on rumat vanhemmat. Isälläni on todella pienet silmät "silmäkuopassa". Hänellä on paksut tummat ripset, ja kauniin muotoiset silmät, jotka eivät pääse kuitenkaan oikeuksiinsa, koska silmät ovat niin pienet, ja siksi näyttävät rumalta. Isälläni on iso ruma suu, missä on oudot pienet, "harva" hampaat. Äidilläni on isot rumat oudon malliset "mulkosilmät", ja olemattomat ohuet ripset, ja ohuet hiukset. Hänelläon korkeat poskipäät, ja "outo" leveä pää, jonka keskellä pieni suora nenä näyttää "oudon pieneltä". Lisäksi äidillä on pieni suu, ja isot rumat hampaat. Hampaat ovat suorassa, mutta näyttävät rumalta, koska ovat ihan liian isot niin pieneen suuhun. Äiti näyttää oravalta. Isällä taas on pitkä suora, ruma, leveä nenä.
Minulla on:
- Isot kauniit silmät, jotka ovat saaneet isäni silmien muodon, ja isän tummat paksut ripset, mutta äitini silmien koon.
-Pitkä kapeä nenä, jonka kapeus on tullut äidiltä, mutta nenän pituus isältä.
-Todella paksut hiukset.
-Korkeat poskipäät ja leveät kasvot äidiltä, mihin pitkä suora kapea nenä ja isot silmät sopivat hyvin.
-Pieni suu äidiltä ja pienet hampaat isältä, mutta hampaat ovat suorat, niinkuin äidillä. Nämä sopivat hyvin yhteen.
Kukaan ei ikinä ukso, että minä olen syntynyt niistä vanhemmista, joista olen. Ei kannata yleistää. Todella rumatkin ihmiset voivat saada kauniita lapsia.
Mutta eikös lapsissa ole tärkeintä, että ovat terveitä?
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä iltiksessä oli kuva vauvasta Paavin sylissä. Näin painajaisia siitä lapsesta viime yönä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8c3e33ad-f95c-4cd3-97c5-d3dd366c7a4f
Apua!!😰😱
Yksi juttu mikä minusta tekee aina ihmisestä, varsinkin lapsista ruman, on oranssit hiukset! Kattokaapa esim Reino Nordinin lasta/lapsia😒 kauhea sanoa näin, mutta emmä vois rakastaa noin rumaa lasta😏
Tummat lapset on söpöjä joten en yhtään ihmettele että yhä useampi suomalainenkin nainen hyväksyy ainoastaan tumman miehen puolisokseen.
Kuka helvetti syö lihaa ja valkosipulia?
Kuka helvetti syö hampurilaisia ja ranskalaisia ja coca-colaa?
Kuka kusipää syö sianlihaa, kuten kinkkua ja makkaroita?
On vale väittää ettei olisi oikeasti todella rumia lapsia, mutta on myös väärin mennä se sanomaan ääneen vanhemmille saati lapselle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Tummat lapset on söpöjä joten en yhtään ihmettele että yhä useampi suomalainenkin nainen hyväksyy ainoastaan tumman miehen puolisokseen.
Joopajoo, käkkäräpää ja lyttynokka on jotain ihan muuta kuin söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä iltiksessä oli kuva vauvasta Paavin sylissä. Näin painajaisia siitä lapsesta viime yönä.
Kuvatekstissä lukee, että Paavilla on "nuorukainen" sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi juttu mikä minusta tekee aina ihmisestä, varsinkin lapsista ruman, on oranssit hiukset! Kattokaapa esim Reino Nordinin lasta/lapsia😒 kauhea sanoa näin, mutta emmä vois rakastaa noin rumaa lasta😏
Ne kaksi äitiä ja kaksoset -tubettajien lapset on ihan sairaan söpöjä oransseissa hiuksissa 😍
Vierailija kirjoitti:
Hei, aloittaja! Minä olen todella kaunis, vaikka minulla on rumat vanhemmat. Isälläni on todella pienet silmät "silmäkuopassa". Hänellä on paksut tummat ripset, ja kauniin muotoiset silmät, jotka eivät pääse kuitenkaan oikeuksiinsa, koska silmät ovat niin pienet, ja siksi näyttävät rumalta. Isälläni on iso ruma suu, missä on oudot pienet, "harva" hampaat. Äidilläni on isot rumat oudon malliset "mulkosilmät", ja olemattomat ohuet ripset, ja ohuet hiukset. Hänelläon korkeat poskipäät, ja "outo" leveä pää, jonka keskellä pieni suora nenä näyttää "oudon pieneltä". Lisäksi äidillä on pieni suu, ja isot rumat hampaat. Hampaat ovat suorassa, mutta näyttävät rumalta, koska ovat ihan liian isot niin pieneen suuhun. Äiti näyttää oravalta. Isällä taas on pitkä suora, ruma, leveä nenä.
Minulla on:
- Isot kauniit silmät, jotka ovat saaneet isäni silmien muodon, ja isän tummat paksut ripset, mutta äitini silmien koon.
-Pitkä kapeä nenä, jonka kapeus on tullut äidiltä, mutta nenän pituus isältä.
-Todella paksut hiukset.
-Korkeat poskipäät ja leveät kasvot äidiltä, mihin pitkä suora kapea nenä ja isot silmät sopivat hyvin.
-Pieni suu äidiltä ja pienet hampaat isältä, mutta hampaat ovat suorat, niinkuin äidillä. Nämä sopivat hyvin yhteen.
Kukaan ei ikinä ukso, että minä olen syntynyt niistä vanhemmista, joista olen. Ei kannata yleistää. Todella rumatkin ihmiset voivat saada kauniita lapsia.
Mutta eikös lapsissa ole tärkeintä, että ovat terveitä?
Puhut kauniisti vanhemmistasi ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kaksi äitiä ja kaksoset -tubettajien lapset on ihan sairaan söpöjä oransseissa hiuksissa 😍
Mun mielestä ne just on todella rumia,varsinki se poika🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis!
Oranssit hiukset tekee sen takia ehkä ruman että sillon ei yleensä ripset ja kulmakarvat näy,tai ne on valkoset/oranssit, ja se nyt ei kovin nättiä ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis!
Noh se on minun mielipide! Jos sinä tykkäät porkkanapäistä niin siinäpä tykkäät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavin sylissä oleva lapsi on varmuudella vammainen. Näkee mittasuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis!
Noh se on minun mielipide! Jos sinä tykkäät porkkanapäistä niin siinäpä tykkäät!
Mulla hiusten väri ei vaikuta kenenkään söpöyteen/kauneuteen/komeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavin sylissä oleva lapsi on varmuudella vammainen. Näkee mittasuhteista.
Joku varmaan sitäkin pitää söpönä, eihän nyt sentään lapsia saa sanoa rumaksi... mites jos ois ton näkönen aikuinen,onko sekin samalla tavalla hyvännäköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis!
Mulla hiusten väri ei vaikuta kenenkään söpöyteen/kauneuteen/komeuteen.
Jännä,mikähän sitten on että en oo henk koht törmännyt yhteenkään nättiin oranssihiuksiseen ihmiseen
Vierailija kirjoitti:
On vale väittää ettei olisi oikeasti todella rumia lapsia, mutta on myös väärin mennä se sanomaan ääneen vanhemmille saati lapselle itselleen.
Minusta on myöskin väärin mennä valehtelemaan jollekin rumalle ihmiselle,olipa se sitten lapsi tai aikuinen, että ois kaunis ihminen. Se on mun mielestä vaan haukuks sillon tarkoitettu