Onko kaikki lapset nättejä/sulosia?
Mitä mieltä olette? Itse ihmettelen aina sitä että kaikki lapset ois muka nättejä/sulosia? Miksi niin olisi.. jos on kaksi rumaa ihmistä, ja he saavat lapsen, niin miten tästä lapsesta vois tulla nätti lapsi??
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan minun silmääni rumienkin ihmisten lapset ovat vauvoina ja lapsina sööttejä.
Eri asia taas on mitä kukakin pitää kauniina aikuisissa ihmisissä. Lasten kauneuden vertailu on aikuisissa rumentava piirre.
Kerrotko että millähän tavalla se eroaa siitä että arvostelet aikuisen ihmisen ulkonäköä..? Mikä on se ikä että ihmisen ulkonäköä saa alkaa arvostelemaan? 🧐 vit#u mitä kaksinaismoralismia!🤦🏻♀️
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lapset ansaitsee sen että heitä ihastellaan ja pidetään suloisina lapsena.
Eihän kaikki sitä objektiivisesti ole. Minun lasten ulkonäköä on aina ihasteltu, mutta itse näen heissä rumat piirteet. Olen hyvin kriittinen heidän ulkonäöstään kuten olen omastanikin. Mutta en toki ikinä sano sitä lapsille!
Tässä on vaan se ongelma että jos esim tyttölasta kehuu aina nätiks ja kauniiksi ym, nii hän alkaa liikaa uskoa siihen, ja saattaa luulla itsestään pikkusen liikoja, ja sitten ollaan hakemassa miss suomi kisoihin ym. En tiedä onko tän nykyisen ms perintöprinsessan Mona Pölkin kohdalla käyny näin? Aivan kauheen näkönen, en ymmärrä miten edes semifinaaleihin päässy, pitää todella olla sitten jotain muita vahvuuksia, tolla ulkonäöllä pelkästään ei ainakaan tollasta sijoitusta tule. Toki tuo myös kertoo nyky tasosta tossa kisassa kun katsoo muitakin finalisteja tai ketkä sijoittui, on tainnu aika pahasti tippua alas😦
Kattokaap igssä the.stefans tili, voiko joku sanoa näiden lapsia kauniiksi? Varsinkin kahta nuorimmaista🥺
Kyllä vähän tavallisemman lapsen vanhemmat varmaan itsekin tajuavat, ettei lapsi ole maailman kaunein.
Ei tosiaan ole! Monella "julkkiksellaki'' hirveen näkösiä lapsia. Esim Maria Kangaskortetin tytöllä on ihme tihrusilmät ja kauheet hörökorvat, ja oon miettiny että antaako syödä niin paljon herkkuja ku on aika pullea. Sama on Amin Asikaisen ja Nadja Ammourin lapset, näitä varsinki ihmettele että isä on urheilija ja äitipuoli joku hyvinvointivalmentaja, nii miten voi lapser päästä noin pulleaksi, etenkin ne 2 nuorinta, ne lapset käsittääkseni vielä harrastaa urheilua. Ja se vanhin lapsi... Siitä jos ei tule homoa niin ihmettele suuresti! Ensinnäkin sen ulkonäkö on jotenkin outo,liian isot hampaat mitkä ei edes mahdu suuhun, ja muutenki se naama/suu alue outo. Ja kaikki sen eleet ja olemus on jotenkin homomaista....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vähän tavallisemman lapsen vanhemmat varmaan itsekin tajuavat, ettei lapsi ole maailman kaunein.
Minä oon miettiny että hävettääkö niitä paljastaa lapsensa kasvot. Minä luulen että jos ois lapsia, ja jos joku olisi jollain tapaa ruma, kii en pystyis samalla tavalla rakastamaan häntä kuin muita.😕
Eivät kaikki vauvat/lapset ole söpöjä. Kuten ei kaikki aikuisetkaan. Toivottavasti kuitenkin ovat omien vanhempiensa mielestä.
Lihava lapsi voi olla mukava leppoinen mutta ei kyllä ole suloinen.
Tänne taas kerääntynyt palstan kerma haukkumaan ihmisten ulkonäköä. Ja vielä viattomien lapsien! Kyllä hävettäisi jos sielu olisi noin kylmä kuin osalla kommentoijista.
Jokaisella ihmisellä on tarve tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi sellaisena kuin on. Kiusaamisella (jota esimerkiksi ulkonäön haukkuminen on) voi olla hyvin hajoittavia seurauksia yksilölle ja joissain tapauksissa myös koko yhteiskunnalle. Kai vielä muistatte miehen nimeltä Breikvik?
Voi kuinka koko maapallo olisikaan erilainen jos vaan ihmiset osaisivat kunnioittaa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänne taas kerääntynyt palstan kerma haukkumaan ihmisten ulkonäköä. Ja vielä viattomien lapsien! Kyllä hävettäisi jos sielu olisi noin kylmä kuin osalla kommentoijista.
Jokaisella ihmisellä on tarve tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi sellaisena kuin on. Kiusaamisella (jota esimerkiksi ulkonäön haukkuminen on) voi olla hyvin hajoittavia seurauksia yksilölle ja joissain tapauksissa myös koko yhteiskunnalle. Kai vielä muistatte miehen nimeltä Breikvik?
Voi kuinka koko maapallo olisikaan erilainen jos vaan ihmiset osaisivat kunnioittaa toisiaan.
Komppaan. Järkyttävää kielenkäyttöä aikuisilta (?) ihmisiltä. Miten voi olla näin julmia ihmisiä? Haukutaan lasten ulkonäköä ja oikein alleviivataan, että ketkä on erityisen rumia.
Toisessa ketjussa ihmetellään kun lapsia kiusataan koulussa. Ei ihmetytä yhtään, kun tätä meininkiä katselee.
Ei tasan ole kaikki nättejä, suloisia tai söpöjä. Joillain on jo syntymästä apinan naama ja roikkuposket. Eikä ne siitä parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi juttu mikä minusta tekee aina ihmisestä, varsinkin lapsista ruman, on oranssit hiukset! Kattokaapa esim Reino Nordinin lasta/lapsia😒 kauhea sanoa näin, mutta emmä vois rakastaa noin rumaa lasta😏
Ne kaksi äitiä ja kaksoset -tubettajien lapset on ihan sairaan söpöjä oransseissa hiuksissa 😍
Mun mielestä ne just on todella rumia,varsinki se poika🤔
Höpsis!
Noh se on minun mielipide! Jos sinä tykkäät porkkanapäistä niin siinäpä tykkäät!
Etkö ole nähnyt Ed Sheeranin Photograhp -musiikkivideota? Maailman suloisin vauva ikinä <3
No huhhuh. Ulkonäkö on tärkeä asia tässä maailmanjärjestyksessä, mutta pitääkö silti haukkua lapsen ulkonäköä? Mitä se tekee itsetunnolle kuulla lapsesta asti olevansa ulkonäöltään epämiellyttävä? Kukaan ei mahda ulkonäölleen mitään. Pitääkö silti joutua kuuntelemaan kommenttia?
Kuten joku tässä kommentoi, ei tosiaankaan yhtään ihmetytä että kouluissa kiusataan niin paljon jos aikuiset ihmisetkin ovat tällaisia? Sitten kommentoitte sekä omaa ulkonäköänne että muiden ja annatte lapsellenne kuvan että on ihan ok kommentoida ulkonäköä.
Ei saa todellakaan sanoa ulkonäöstä päin naamaa, vaikka ei pitäisikään jonkun ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan. Järkyttävää kielenkäyttöä aikuisilta (?) ihmisiltä. Miten voi olla näin julmia ihmisiä? Haukutaan lasten ulkonäköä ja oikein alleviivataan, että ketkä on erityisen rumia.
Toisessa ketjussa ihmetellään kun lapsia kiusataan koulussa. Ei ihmetytä yhtään, kun tätä meininkiä katselee.
Ja tänne taas eksynyt muutama tyyppi kiillottamaan omaa sädekehäänsä😇 tehkää oma ketju näille missä voitte kilpaa nostaa itseänne jalustalle! Kukaan teistä ei varmaan ole arvostellut koskaan kenenkään ulkonäköä?? Onneks olkoon!👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi juttu mikä minusta tekee aina ihmisestä, varsinkin lapsista ruman, on oranssit hiukset! Kattokaapa esim Reino Nordinin lasta/lapsia😒 kauhea sanoa näin, mutta emmä vois rakastaa noin rumaa lasta😏
Ne kaksi äitiä ja kaksoset -tubettajien lapset on ihan sairaan söpöjä oransseissa hiuksissa 😍
Mun mielestä ne just on todella rumia,varsinki se poika🤔
Höpsis!
Noh se on minun mielipide! Jos sinä tykkäät porkkanapäistä niin siinäpä tykkäät!
Etkö ole nähnyt Ed Sheeranin Photograhp -musiikkivideota? Maailman suloisin vauva ikinä <3
Juuri kävin kattomassa, ja hyvä esimerkki rumasta lapsesta,varsinkin mitä vanhempi oli siinä. Ja tämä ihminen on nyt aikuisenakin oudon ja ruman näkönen
Vierailija kirjoitti:
Ei tasan ole kaikki nättejä, suloisia tai söpöjä. Joillain on jo syntymästä apinan naama ja roikkuposket. Eikä ne siitä parane.
Yhden suomalaisjukkiksen lapsia ihmettelen, toinen on oikeasti ihan apinan näkönen(Tummat piirteet) ja tämä nuorempi varsinkin vauvana näytti jopa kehitysvammaselta, kieli oli joka kuvassa ja videossa ulkona, ja näytti jotenki aikuisvauvalta ku oli niin pitkä peikkotukka, ja tälllä lapsella taas on paljon vaaleammat piirteet, vaikka sama isä. Varsinkin tuota vanhemman lapsen tummuutta/niin vahvaa apinan näköä ihmettelen ku tämä isä on joo ulkomaalainen, mutta ei kovin paljoa suomalaista tummempi🤔
Lapsissa korostuu piirteet jotenkin oudosti eri tavalla kuin aikuisissa. Siksi minusta aika harvat lapset ovat kauniita. Vaikka suloisia he kyllä ovat jos käyttäytyvät hyvin!
Rumista lapsista voi tulla kauniita aikuisia. Olen katsonut esim. Meghan Marklen lapsuudenkuvia, eikä ikinä olisi uskonut että isonenäisestä hörökorvasta tulisi nykyinen kaunotar!