Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katso, millä summalla sinun pitäisi pärjätä kuukaudessa:

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 01:51"]

http://m.iltalehti.fi/talous/2014052318334919_ta.shtml

[/quote]

Ei tuo ollut mikään yleispätevä laskelma. Millä rahalla pitäisi pärjätä pääkaupunkiseudulla asuvan pariskunnan joilla on yksi yhteishuoltajuudessa oleva lapsi? Me pärjätään noin 2000€ kuussa jos otetaan huomioon perustarpeet eli ruoka/hygieniatarvikkeet, asunto, sähkö,vesi, netti ja julkisen liikenteen käyttö.

Tosin mulle jää omaa rahaa n. 1000€ (n. 500€) säästöön ja miehelle n. 2000€.

Vierailija
22/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 08:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 08:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 07:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 07:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 01:54"]Mihin perustuu että muka miehet tarvitsevat kuukaudessa enemmän rahaa vaikka heille ei ole sukupuolestaan ylimääräisiä kuluja kuten meikit ja kuukautissiteet? Käykö ne jossain penisvoitelussa josta ei naiset tiedä mitään?

[/quote]

Miehet yleisesti ottaen syövät enemmän

[/quote]

Niin no se. Mutta sen ruokamäärän luulisi tasoittavan esim. noi meikki- ja menkkakulut, + naiset saattavat ostaa esim. hormonaalisia ehkäisyjuttuja. Puuteri maksaa n. 20 euroa ja sen ostaa helpostikin pari kertaa kuussa. Menkkasiteet about 4 euroa paketti ja vaikkapa se meikkivoide suunnilleen 20 euroa, itsellä se tulee ostettua kerran kuussa. Tietysti ruoka on kallista nykyään mutta että pelkästään söisi niin hurjan paljon enemmän kuukaudessa?

[/quote]

Täh? Joka kuukausi pari puuteria ja meikkivoide?

Onneksi olen sen verran luonnonkaunis, että en kaipaa edes meikkivoidetta, saati puuteria. Miesvaltaisen alan työ kun on ollut, ei olet tarvinnut tärvätä edes kampaajaan, muotivaatteisiin ja muuhun kilpavarusteluun.

[/quote]

Minä en ole minkäänvaltaisella alalla töissä mutta kyllä minullakin menee se pari puuteria kuussa ihan vain siihen että näytän siistiltä ihmisten ilmoilla. En tosin ole kaunis silloinkaan, enkä kilpavarustele mitenkään.

[/quote]

Miten ihmeen paljon te laitatte sitä puuteria/meikkivoidetta?? Minäkin laitan aina ihmisten ilmoille mentäessä meikkipuuteria, en siis joka päivä, mutta lähes päivittäin töihin ja yleensä kauppaan tai muuten asioille mennessä, enkä todellakaan tarvitse ostaa sitä rasiaa edes joka toinen kuukausi.
Useammin ostan ripsivärin.

Mutta joo, kyllä me pärjätään tuolla määrällä rahaa, mutta auto on kyllä välttämättömyys meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 01:54"]Mihin perustuu että muka miehet tarvitsevat kuukaudessa enemmän rahaa vaikka heille ei ole sukupuolestaan ylimääräisiä kuluja kuten meikit ja kuukautissiteet? Käykö ne jossain penisvoitelussa josta ei naiset tiedä mitään?

[/quote]

[/quote]

Niin no se. Mutta sen ruokamäärän luulisi tasoittavan esim. noi meikki- ja menkkakulut, + naiset saattavat ostaa esim. hormonaalisia ehkäisyjuttuja. Puuteri maksaa n. 20 euroa ja sen ostaa helpostikin pari kertaa kuussa. Menkkasiteet about 4 euroa paketti ja vaikkapa se meikkivoide suunnilleen 20 euroa, itsellä se tulee ostettua kerran kuussa. Tietysti ruoka on kallista nykyään mutta että pelkästään söisi niin hurjan paljon enemmän kuukaudessa?

[/quote]

Onko sulla jotenkin iso naama tai laitatko meikkiä muuallekin vartalolle? Mulla on kestänyt sama BB-voide (Garnier, maksoi alle 15€) jo 4kk eikä ole ihan heti loppumassa vieläkään. Irtopuuterikin kestää lähemmäs vuoden ja kivipuuteri varmaan useamman vuoden. Meikkaan päivittäin.

Vierailija
24/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 08:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 08:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Täh? Joka kuukausi pari puuteria ja meikkivoide?

Onneksi olen sen verran luonnonkaunis, että en kaipaa edes meikkivoidetta, saati puuteria. Miesvaltaisen alan työ kun on ollut, ei olet tarvinnut tärvätä edes kampaajaan, muotivaatteisiin ja muuhun kilpavarusteluun.

[/quote]

Minä en ole minkäänvaltaisella alalla töissä mutta kyllä minullakin menee se pari puuteria kuussa ihan vain siihen että näytän siistiltä ihmisten ilmoilla. En tosin ole kaunis silloinkaan, enkä kilpavarustele mitenkään.

[/quote]

Miten ihmeen paljon te laitatte sitä puuteria/meikkivoidetta?? Minäkin laitan aina ihmisten ilmoille mentäessä meikkipuuteria, en siis joka päivä, mutta lähes päivittäin töihin ja yleensä kauppaan tai muuten asioille mennessä, enkä todellakaan tarvitse ostaa sitä rasiaa edes joka toinen kuukausi.
Useammin ostan ripsivärin.

Mutta joo, kyllä me pärjätään tuolla määrällä rahaa, mutta auto on kyllä välttämättömyys meillä.

[/quote]

Mun taas tarvii ostaa ripsiväri n. kerran kolmessa kuukaudessa. Luonnostaan tummat ripset. Se mitä meikkejä tarvitsee ostaa lienee yksilökohtaista.

Vierailija
25/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 08:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onko sulla jotenkin iso naama tai laitatko meikkiä muuallekin vartalolle? Mulla on kestänyt sama BB-voide (Garnier, maksoi alle 15€) jo 4kk eikä ole ihan heti loppumassa vieläkään. Irtopuuterikin kestää lähemmäs vuoden ja kivipuuteri varmaan useamman vuoden. Meikkaan päivittäin.

[/quote]

On varmaan jättinaama tai jotain. Tosi huono iho ainakin. Mulle ei todellakaan riittäisi mikään BB-voide ja yleensäkin ostan sellaisen normikokoisen Maybelline-puuterin. Se kuluu tuosta vain parissa viikossa enkä mitenkään läästi sitä,

Vierailija
26/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, olen kahden lapsen yh ja tulemme toimeen (vaikeasti) yksin elävän kuukausituloilla.

Vierailija
27/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kahden koululaisen Yh pääkaupunkiseudulta ja tuo 2400 on perustoimeentulo. Onneksi saan vähän enemmän joten voi autoilla ja pitää kesämökkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän