Mieheni joululahjat minulle
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuin viikko - pari kun kirjoitit, ettet välitä enää omaisuuksista ja tavaroista. 😁
En mä välittäkkään, mutta kun saa liian usein jotain kokkausjuttuja, niin tuntuu ihan kuin olisi joku kotiapulainen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä näitä sen pata/paistinpannu lahjoja
apMitä olisit toivonut?
Silitysraudan.
Vierailija kirjoitti:
Sain sarjan anustappeja. Mitähän yrittää vihjata.
Anustappi?Mikä se on ???
Mä en saanut mitään, enkä minä ostanut miehelle. Näin sovittiin jo etukäteen, eikä yhtään harmita.
Minä sain jo eilen mustan silmän nyrkillä, nenäverenvuodon nyrkillä, muutaman lyönnin avokämmennellä kasvoihin ja tulin ajetuksi puukolla uhaten lasten kanssa ulos pimeään ja sateeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain jo eilen mustan silmän nyrkillä, nenäverenvuodon nyrkillä, muutaman lyönnin avokämmennellä kasvoihin ja tulin ajetuksi puukolla uhaten lasten kanssa ulos pimeään ja sateeseen.
Mitä?Kylläpä on kamalaa.Soita jo lastensuojelu ja poliisi apuun.
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Samanlaista oli mulla ekan mieheni kanssa. Lähde vaikka turvakotiin. ap
Sain mieheltä:
-kahden kuukauden lahjakortin suplaan
-suklaata
-hiustenkuivaajan
-nappikuulokkeet
-lautapelin
-nintendo switchin pelin
-kaksi muumimukia
-lämpöpeiton
-300 euroa shoppailurahaa
Huonoin joulu aikoihin 👎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMitä olisit toivonut?
Jotain korua mutta hän ostaa aina keittiövälineitä. Mulla on mm 10 paistinpannua yms.
Pyh, joulu on lasten juhla, ei aikuiset tarvii mitään ja lapsellinen sellainen kiukkumummo, joka vaatii jotain hienoja lahjoja mieheltään.
Vai oletko niin epävarma, ettet muuten usko miehesi rakastavan sinua? Minä en tarvii mitään tyhmää rojua, eikä miehenikään - ostetaan sitten alesta, jos jotain tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Sain mieheltä:
-suklaata
-hiustenkuivaajan
-nappikuulokkeet
-lautapelin
-nintendo switchin pelin
-kaksi muumimukia
-lämpöpeiton
-300 euroa shoppailurahaaHuonoin joulu aikoihin 👎
Missä korut? Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMitä olisit toivonut?
Jotain korua mutta hän ostaa aina keittiövälineitä. Mulla on mm 10 paistinpannua yms.
Pyh, joulu on lasten juhla, ei aikuiset tarvii mitään ja lapsellinen sellainen kiukkumummo, joka vaatii jotain hienoja lahjoja mieheltään.
Vai oletko niin epävarma, ettet muuten usko miehesi rakastavan sinua? Minä en tarvii mitään tyhmää rojua, eikä miehenikään - ostetaan sitten alesta, jos jotain tarvitsee.
En mä mitään ole kiukutelutkaan ja olin onnellinen kun 12v oli tyytyväinen lahjoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Sain mieheltä:
-suklaata
-hiustenkuivaajan
-nappikuulokkeet
-lautapelin
-nintendo switchin pelin
-kaksi muumimukia
-lämpöpeiton
-300 euroa shoppailurahaaHuonoin joulu aikoihin 👎
Kaikkeen tyytymätön materialisti vinkuu.
Minä hankin vaimolle kaulakorun (paikallisen korusepän tekemä, kuitti saatavilla jos haluaa vaihtaa) ja XXL anaalitapin. Lahjat avataan parin tunnin päästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet käyttänyt sen viimejouluisen Beyoncen hajuveden?
Olen ja sain mä äiteinpäinäkin hajuveden.
Taidat haista aika pahalta, kun jokainen lahja sisältää hajuvettä.
Ring fit Nintendo switchille. Ite siitä haaveilin, mutten raaskinu ostaa. Mies sitten pisti sen mieleen ja osti lahjaksi. Vaikka välillä tuntuu ettei mies kuuntele, niin joskus se osaa yllättääkin.
Joululahja MB AMG S 65 L 4-matic.
Osta miehelle yksi ruuvi, paketoi kauniisti ja saatesanoiksi: näytät olevan vailla tätä.
Vierailija kirjoitti:
Minä hankin vaimolle kaulakorun (paikallisen korusepän tekemä, kuitti saatavilla jos haluaa vaihtaa) ja XXL anaalitapin. Lahjat avataan parin tunnin päästä
Suvun läsnäollessa?
Olen ja sain mä äiteinpäinäkin hajuveden.