Mieheni joululahjat minulle
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mä en saanut mitään, enkä minä ostanut miehelle. Näin sovittiin jo etukäteen, eikä yhtään harmita.
Eri asia jos on sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä näitä sen pata/paistinpannu lahjoja
apMitä olisit toivonut?
Jotain korua mutta hän ostaa aina keittiövälineitä. Mulla on mm 10 paistinpannua yms.
Pyh, joulu on lasten juhla, ei aikuiset tarvii mitään ja lapsellinen sellainen kiukkumummo, joka vaatii jotain hienoja lahjoja mieheltään.
Vai oletko niin epävarma, ettet muuten usko miehesi rakastavan sinua? Minä en tarvii mitään tyhmää rojua, eikä miehenikään - ostetaan sitten alesta, jos jotain tarvitsee.
Pyh, älä sanele muille miten rahansa käyttävät. On ok ettei teidän perheessä hankita lahjoja. Mutta ei ole ok haukkuaniitä, joiden mielestä aikuistakin saa ilahduttaa lahjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä näitä sen pata/paistinpannu lahjoja
apMitä olisit toivonut?
Jotain korua mutta hän ostaa aina keittiövälineitä. Mulla on mm 10 paistinpannua yms.
Oletko koskaan puhunut asiasta miehen kanssa? Montako paistinpannua miehellä on? Meillä on vain yhteisiä vaikka osan jompikumpi kumpi onkin saanut lahjaksi.
Ei siitä ainakaan mies joudu kärsimään, kun on aina niin kaukana ja joka päivä mä suihkussa tai saunassa käyn. ap