Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan pieniä rintojani!

Vierailija
23.05.2014 |

Pahinta on, että olen jo reilusti yli 20 eli eivät ne enää kasva kuin korkeintaan raskaudesta. Kuppikoko on vain 70A-B janämä näyttävät enemmän kasvuvaiheessa olevan teinin nysiltä kuin aikuisen sukukypsän naisen rinnoilta. En edes ole erityisen hoikka 165 cm ja 58 kg, tissit siis eivät ole mitenkään tasapainossa muun kropan kanssa. Oikeastaan rintakehäni luut ovat leveämmät kuin itse rinnat, jotka ovat pienet hyttysenpistot. Monilla paljon minua laihemmillakin on selvästi isommat rinnat kuin minulla. Lihominenkaan ei auta, koska olen ollut 10 kg painavampikin eikä rinnat olleet kuin ihan hieman isommat, mutta maha olikin sitten valtaisa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta... Kai olet jotain muutakin kuin pienet rinnat? Leuka pystyyn! Älä anna hyttysenpistojen määritellä itseäsi! :)

Vierailija
2/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tissit on parhaat tissit.

T. Mies 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:11"]

No mutta... Kai olet jotain muutakin kuin pienet rinnat? Leuka pystyyn! Älä anna hyttysenpistojen määritellä itseäsi! :)

[/quote]

Toki, naama on ihan ok ja olen ihan mukavaa seuraa, enkä edes haaveile isoista rinnoista - pieni keskikoko ja vähän täyteläisempi muoto riittäisi vallan mainiosti. Silti tuntuu, että on jotenkin vaillinainen ja välillä jopa toivoisin syntyneeni mieheksi (ei sillä, etteikö miehilläkin olisi ulkonäköpaineita), koska tuntuu, etten kelpaa naiseksikaan.

Vierailija
4/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihtaisin heti omat d-kupit pienempiin. Ilomielin. Näistä ei ole mitään iloa kenellekään. 

Vierailija
5/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:22"]Mä vaihtaisin heti omat d-kupit pienempiin. Ilomielin. Näistä ei ole mitään iloa kenellekään. 

[/quote]

Olet väärässä. Miehille on. Pienet rinnat ovat kyllä yhdentekevät. Sitä paitsi D:t ovat nekin vielä pienet.

Vierailija
6/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatko olla alasti kenenkään edessä? Minulla samanlaiset rinnat, joita häpeän niin paljon että itse en siihen pysty. Ei silti ole tullut silikoneja hankittua joten syrjäytyneeksi ikineitsyeksi jään. Mieltä kuitenkin lämmittää se, että tämän elämäni pilanneen valinnan ansiosta tiedän olevani kaikkien kauneusleikkauksien vastustajien suuri sankari.

Vierailija
7/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa voisimme vaihtaa rintoja. Minusta pienet rinnat olisivat ihanat, ne eivät olisi tiellä työssä ja harrastuksissa, eivät pomppisi juostessa ja vanhemmiten roikkusi melkein navassa, eikä välttämättä tarvitsisi pitää rintaliivejäkään. Terveisin 75 D/E.

Vierailija
8/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisit tyytyväinen niihin pieniin rintoihin. Ne ovat ihan parhaat. Olen aina etsinyt naisekseni varsin pienillä rinnoilla olevia ihmisiä kun sellainen nainen on hyvin seksikäs. Eipähän ne rinnat roiku vanhempana ja rintasyöpäriskikin on paljon pienempi. Toisaalta jos et pääse asian kanssa tasapainoon, niin niihin saa implantitkin. En sellaisia kylläkään suosittelisi.

Vierailija
9/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:32"]

Voi kun olisit tyytyväinen niihin pieniin rintoihin. Ne ovat ihan parhaat. Olen aina etsinyt naisekseni varsin pienillä rinnoilla olevia ihmisiä kun sellainen nainen on hyvin seksikäs. Eipähän ne rinnat roiku vanhempana ja rintasyöpäriskikin on paljon pienempi. Toisaalta jos et pääse asian kanssa tasapainoon, niin niihin saa implantitkin. En sellaisia kylläkään suosittelisi.

[/quote]

Miten rintojen koko liittyy rintasyöpäriskiin? Kaikilla tuntemillani naisilla, joilla on/on ollut rintasyöpä, ovat pienirintaisia.

Vierailija
10/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös pienirintainen (rintaliivit 75A). Kyllä minäkin nuorempana vihasin rintojani mutta vanhemmiten olen oppinut hyväksymään ne. On myös yllättävää, kuinka push upit saavat rintoja esiin (eivät ole mitään niitä supertopattuja, vaan nuo, joita käytän, kohottavat rintoja nätisti). Käytän niitä aika usein, varsinkin näin kesäaikaan.

Niin, en itsekään ole mikään hoikka (169/69).

Vierailija
11/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:32"]

[/quote]

Miten rintojen koko liittyy rintasyöpäriskiin? Kaikilla tuntemillani naisilla, joilla on/on ollut rintasyöpä, ovat pienirintaisia.

[/quote]

Pienistä rinnoista huomaa/tuntee kyhmyt helpommin. Veikkaan, että tarkoitettiin tuota.

Vierailija
12/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä toisinaan uimahallissa, jossa toki peseyden alasti. Kuntosalilta (jossa käyn useammin) kyllä menen kotiin suihkuun, niin ei tarvitse sielläkin olla alasti.

Vierailija
13/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:39"]

Käyn kyllä toisinaan uimahallissa, jossa toki peseyden alasti. Kuntosalilta (jossa käyn useammin) kyllä menen kotiin suihkuun, niin ei tarvitse sielläkin olla alasti.

[/quote]Etkö siis koskaan ole ollut kenenkään edessä alasti seksinharrastamismielessä? 

Vierailija
14/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:30"]

Voi kunpa voisimme vaihtaa rintoja. Minusta pienet rinnat olisivat ihanat, ne eivät olisi tiellä työssä ja harrastuksissa, eivät pomppisi juostessa ja vanhemmiten roikkusi melkein navassa, eikä välttämättä tarvitsisi pitää rintaliivejäkään. Terveisin 75 D/E.

[/quote]

No tuo urheilun helppous pienillä rinnoilla kyllä lohduttaa joskus. Toisaalta pystyisin ihan hyvin urheilemaan ilman valtaisaa hölskyntää, vaikka saisinkin kupin tai kahden suuremmat rinnat.

Vierailija
15/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Vartalosi kuulostaa aivan samanlaiselta kuin minulla. Itsekin vihasin rintojani teininä ja nuorena aikuisena. Nyt olen 36-vuotias kahden lapsen äiti, ja oppinut hyväksymään itseni. Iän myötä ymmärtää, että elämä on loppujen lopuksi lyhyt, joten kannattaa nauttia niistä mukavista asioista joita elämässä on, eikä surra ulkoisia seikkoja joille ei itse mitään voi. Varmasti maailmassa on paljon miehiä jotka pitävät sinua kauniina ja ihanana. Kokonaisuus ratkaisee!

Vierailija
16/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:15"]

Naisen tissit on parhaat tissit.

T. Mies 25

[/quote]

Tarkoitatko, että naiselle sopii tissit kuin tissit vai että pienet tissit ei ole oikean naisen rinnat?

Vierailija
17/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kuppikokoni on 70j ja vaihtaisin kanssasi paikkaa koska tahansa! Jatkuvat selkäkivut, ryhtiongelmat, paitojen löytämisen vaikeus, alusvaatevalikoiman vähyys, bikinit voi unohtaa kokonaan ja ikävä kyllä maa vetää puoleensa näitäkin tissejä, jotka yhden lapsen jälkeen ovat lähempänä varpaita kuin leukaa...mutta kukin kantakoot ristinsä!

Vierailija
18/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ajatuksesi siitä, että rintasi ovat liian pienet. Mutta mielestäni pienet rinnat ovat vaan nätimmät, eivät ala roikkumaan, ovat kiinteät, eikä tissit tunge joka vaatteesta ulos. Itselläni on keskukokoiset/isohkot tissit, joista en ole juuri pitänyt, mutta joista olen alkanut pitämään, kun ole todennut, että vartaloni on mitä on ja ihan riittävän kaunis näinkin.

Vierailija
19/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:45"]

Hei! Vartalosi kuulostaa aivan samanlaiselta kuin minulla. Itsekin vihasin rintojani teininä ja nuorena aikuisena. Nyt olen 36-vuotias kahden lapsen äiti, ja oppinut hyväksymään itseni. Iän myötä ymmärtää, että elämä on loppujen lopuksi lyhyt, joten kannattaa nauttia niistä mukavista asioista joita elämässä on, eikä surra ulkoisia seikkoja joille ei itse mitään voi. Varmasti maailmassa on paljon miehiä jotka pitävät sinua kauniina ja ihanana. Kokonaisuus ratkaisee!

[/quote]Vääränlaisille rinnoille nimenomaan pystyy tekemään jotain! Ja tuo itsensä hyväksyminen on sellaista kliseepaskaa joka ei kaikkien kohdalla toteudu ikinä.

Vierailija
20/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma, mulla kans hädintuskin B kuppi ja oon vieläkin kuitenkin 20kiloa ylipainoinen vaikka ekat 9kiloa olen saanut pois :( mulla se läski vaan kertyy mahaan, reisiin ja perseeseen. Ja en edes halua kuvitella miltä näytän kun laihdutan 20kiloa..jäljelle ei jää kun nännit :( onneks mun mies tykkää enemmän pepuista kun tisseistä niin mulla on jotain mahiksia treenata perse täydelliseks kun tisseille en itse mitään voi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä