Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan pieniä rintojani!

Vierailija
23.05.2014 |

Pahinta on, että olen jo reilusti yli 20 eli eivät ne enää kasva kuin korkeintaan raskaudesta. Kuppikoko on vain 70A-B janämä näyttävät enemmän kasvuvaiheessa olevan teinin nysiltä kuin aikuisen sukukypsän naisen rinnoilta. En edes ole erityisen hoikka 165 cm ja 58 kg, tissit siis eivät ole mitenkään tasapainossa muun kropan kanssa. Oikeastaan rintakehäni luut ovat leveämmät kuin itse rinnat, jotka ovat pienet hyttysenpistot. Monilla paljon minua laihemmillakin on selvästi isommat rinnat kuin minulla. Lihominenkaan ei auta, koska olen ollut 10 kg painavampikin eikä rinnat olleet kuin ihan hieman isommat, mutta maha olikin sitten valtaisa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on omat "kipupisteensä". Myös itse joskus toivon, että rasva kertyisi vähän tasaisemmin eikä lähinnä vain lantion seudulle. Mutta kun pari vuotta sitten aloin urheilla enemmän, tuli kropastakin sopusuhtaisemman tuntuinen. Ja siis minäkin a-b, hoikka mutten laiha167/60 kg.

Vierailija
22/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:22"]Mä vaihtaisin heti omat d-kupit pienempiin. Ilomielin. Näistä ei ole mitään iloa kenellekään. 

[/quote]

Olet väärässä. Miehille on. Pienet rinnat ovat kyllä yhdentekevät. Sitä paitsi D:t ovat nekin vielä pienet.

[/quote]

Minulle on kyllä ihan tuhannen hailee mitä mieltä miehet näistä ovat. Ei ole vuosiin enää kukaan niiden kanssa tuttavuutta tehnyt :D. Kumma kyllä tätä D-kuppia kyllä on nimitetty rintavaksi, liekö sitten koska olen muuten hoikka.

T. Se D-kuppinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on pienet ja terhakat rinnat, oo TOSI onnellinen! Mitä niillä isoilla oikeesti tekee? Liikunnassakin vaan haittana. Rintoja on monenlaisia, KAIKKI OVAT IHAN YHTÄ HYVIÄ JA IHANIA! Kuka sen määrittää, että niiden pitäisi olla isot? Nyt naiset ollaan kaikki ylpeitä rinnoistamme!

Se on lopulta vaan rasvaa, mitä siellä on. Sulla on sattunut sinne vähemmän rasvarauhasia, big deal. Mulla on sitten peppua moni mies kehunut, kun muotoja löytyy sitten kivasti sieltä :). Se on geeneissä määritelty, miten ne rasvarauhaset jakaantuu. Jollain nyt vaan sattuu menemään tuonne rintoihin.

Vierailija
24/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:11"]

No mutta... Kai olet jotain muutakin kuin pienet rinnat? Leuka pystyyn! Älä anna hyttysenpistojen määritellä itseäsi! :)

[/quote]

Piilovittuillu paras vittuilu?

Vierailija
25/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:19"]

Jos sulla on pienet ja terhakat rinnat, oo TOSI onnellinen! Mitä niillä isoilla oikeesti tekee? Liikunnassakin vaan haittana. Rintoja on monenlaisia, KAIKKI OVAT IHAN YHTÄ HYVIÄ JA IHANIA! Kuka sen määrittää, että niiden pitäisi olla isot? Nyt naiset ollaan kaikki ylpeitä rinnoistamme!

Se on lopulta vaan rasvaa, mitä siellä on. Sulla on sattunut sinne vähemmän rasvarauhasia, big deal. Mulla on sitten peppua moni mies kehunut, kun muotoja löytyy sitten kivasti sieltä :). Se on geeneissä määritelty, miten ne rasvarauhaset jakaantuu. Jollain nyt vaan sattuu menemään tuonne rintoihin.

[/quote]Juu, ne pienet löysät tubulaariset ketunnokat on ihan yhtä ihanat kuin täyteläiset ja kiinteät isot pallot... NOT

Vierailija
26/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:32"]

Voi kun olisit tyytyväinen niihin pieniin rintoihin. Ne ovat ihan parhaat. Olen aina etsinyt naisekseni varsin pienillä rinnoilla olevia ihmisiä kun sellainen nainen on hyvin seksikäs. Eipähän ne rinnat roiku vanhempana ja rintasyöpäriskikin on paljon pienempi. Toisaalta jos et pääse asian kanssa tasapainoon, niin niihin saa implantitkin. En sellaisia kylläkään suosittelisi.

[/quote]

Miten rintojen koko liittyy rintasyöpäriskiin? Kaikilla tuntemillani naisilla, joilla on/on ollut rintasyöpä, ovat pienirintaisia.

[/quote]

Pienistä rinnoista huomaa/tuntee kyhmyt helpommin. Veikkaan, että tarkoitettiin tuota.

[/quote]

Ei välttämättä. Jos on mastopaattiset, ryynimäiset, sidekudoksiset rinnat, on siinä välillä radiologillakin tekemistä, mitä tehdä varsinkin jos rinta vuotaa eritettä.

Vierailija
27/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hyvin pienirintainen (tai rinnaton), mutta lasten saamisen jälkeen kuppikookseni on jäänyt B. Imetysten jälkeen rintani ovat edelleen kiinteät eivätkä roiku ja voin hyvin jättää rintaliivit pois ja olen sentään lähempänä 60:ntä v. En muista että pienirintaisuus olisi koskaan ollut minulle ongelma ja kyllä, miesseuraa on aina ollut tungeksimassa seuraani eikä poikaystäväpulaakaan ole koskaan ollut. Aviomiehekseni sain miehen jonka varustamisessa luoja ei ollut säästellyt.  Siispä nokka pystyyn, rinta rottingille ja menoksi. Tärkeintä ihmisten kanssa olemisessa on se että lähelläsi on hyvä muiden olla.

Vierailija
28/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vasta tuli mieleen, että nämähän saattaisivat olla oikeastikin tubulaariset rinnat. Olin aikaisemmin nähnyt kuvan vain aivan äärimmäisestä tubulaarisuudesta rinnoissa, joten totesin, ettei koske minua. Tänään tulin kuitenkin googlanneeksi kuvia tubulaarisista rinnoista, ja tuli kyllä vastaan hyvin samankaltaisia. Luulen, että parasta olisi varata aika lääkärille. Voiko mennä vain yleislääkärille vai pitääkö mennä gynekologille? Löytyykö YTHS:ltä gynekologiaan erikoistuneita lääkäreitä? Kokemusta kenelläkään?

Vierailija
29/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi pienirintainen, mutta muuta en haluaisikaan olla. Olen kylläkin suht hoikka 163/50 jotenka rintani sopivat vartaloni muotoihin. Rakastan näitä pieniä, eivät hölsky jotenka voin nyt kesällä olla ilman rintsikoita mukavasti ja poikaystävää ei ole tippaakaan haitannut rintojen pienuus. Päinvastoin on sanonut että just sopivat ovat ja muutenkin kun on kroppa kunnossa niin en jaksa hiukan normaalia pienempiä rintojani hävetä.

Vierailija
30/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joitakin vuosia sitten näyttämässä erittäin tubulaarisia rintojani lääkärille ja sain lähetteen julkiselle puolelle. Siellä tuli sitten kieltävä vastaus hyvin ilkeältä lääkäriltä. Itkien lähdin kotiin ja hyväksyin sen, että mitään en tule tässä maailmassa ilmaiseksi saamaan, vaan itse on maksettava leikkaus n. 6000 eurosta ylöspäin. No eihän minulla sellaisia rahoja ole, joten kärsin hiljaa rinnoistani enkä näytä niitä kenellekkään (paitsi miehelle ja äidilleni). Välillä on hyvin ikävää kun haluaisi saunoa kavereiden tai sukulaisten kanssa, mutta en mitenkään pysty siihen.

Vierailija
31/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hyväksynyt vieläkään, olen 40 +.  Ei sitä asiaa välttämättä koskaan hyväksy. Toisaalta olen kiitollinen, etten ainakaan vielä ole sairastunut rintasyöpään, ei ole niska-hartiavaivoja eikä hölsky liikunnassa. Iän myötä tulee oikeitakin terveysongelmia, tämä on kuitenkin "vain" kosmeettinen ongelma. Lapsenikin pystyin imettämään olemattomilla rinnoillani. Silikoneja en aio hankkia.

Vierailija
32/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:48"]

Kävin joitakin vuosia sitten näyttämässä erittäin tubulaarisia rintojani lääkärille ja sain lähetteen julkiselle puolelle. Siellä tuli sitten kieltävä vastaus hyvin ilkeältä lääkäriltä. Itkien lähdin kotiin ja hyväksyin sen, että mitään en tule tässä maailmassa ilmaiseksi saamaan, vaan itse on maksettava leikkaus n. 6000 eurosta ylöspäin. No eihän minulla sellaisia rahoja ole, joten kärsin hiljaa rinnoistani enkä näytä niitä kenellekkään (paitsi miehelle ja äidilleni). Välillä on hyvin ikävää kun haluaisi saunoa kavereiden tai sukulaisten kanssa, mutta en mitenkään pysty siihen.

[/quote]

Onko sinulla lapsia? Onnistuiko imetys?

Vierailija
33/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh leuka pystyyn, kun muilla roikkuu ajokoiran korvat polvissa, meillä on vielä pystyt ja terhakat. Olin aivan kuin sinä kunnes sain lapsen. Nyt pienet kauniit ja edelleenkin kiinteät rinnat ;) Juoksen aktiivisesti, minun mielestäni urheilulliseen kroppaan ei mitkään riipparit sovi (sori, puhun nyt suoraan).

Vierailija
34/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:19"]

[/quote]Juu, ne pienet löysät tubulaariset ketunnokat on ihan yhtä ihanat kuin täyteläiset ja kiinteät isot pallot... NOT

[/quote]

pallot? aidot isot rinnat ovat harvemmin pallon muotoisia sinä teinipelle

Vierailija
35/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri mun tissit. Mulla tosin on Aa-a. Imetyksessä parasta oli turvonneet ja isot tissit. Imetyksen jälkeen tissit kutistui pienemmiksi ja nännit sojottaa pystyssä. Laihduin tässä muutaman kilon kevään aikana ja nyt tissit kutistui taas. Kamalan näköiset suorastaan. Enpä oikein osaa olla kuin vertaistukena että tällästä tää tissittömänä naisena oleminen on:v-mäistä!

Vierailija
36/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku tisut on paremmat kuin hölskyvät meijerit jotka sitten alkaa vanhetessa roikkua ja muuttuu nahkapusseiksi.

t. Tissimies

Vierailija
38/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:38"]

Pikku tisut on paremmat kuin hölskyvät meijerit jotka sitten alkaa vanhetessa roikkua ja muuttuu nahkapusseiksi.

t. Tissimies

[/quote]Säälittäviä nämä plastiikkakirurgiaa vastaan tuulimyllyjen lailla taistelevien ämmien yritykset esiintyä miehinä. Etenkin kun sanomanne kaksinaismoralistinen ydin on yleensä se, että naisen ulkonäön ei tarvitse miellyttää miehiä.

Vierailija
40/50 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota... Mulla on myös pienet rinnat ja kyllä ne vaan silti hivenen roikkuu ja on melko tyhjät nahkapussit. Kolme lasta imetetty. Mutta yritän ajatella, että rinnat on noin muuten sitten ihan hyvännäköiset. Ihan hyvän malliset ja kivat pienet kestonöpötyksessä olevat nännit.

Eihän näitä siltikään kovin ylpeänä esittele, mutta onneksi ei tarvikaan..