Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, pidättekö lastenne seurustelukumppaneista?

Vierailija
07.07.2014 |

Poikani 19v. samanikäinen tyttöystävä on todella 'hienostunut', mistä itse pidän koska tuo poikaani samalla myös ryhtiä esim. opiskelun ja pukeutumisen suhteen. Pidän ihan mukavana tyttönä, mutta poikani on todella ''tossun alla'', mikä on syy miksi en aidosti pidä tytöstä.En tietenkään tätä ikinä ole ilmaissut heille enkä ulkopuolisillekaan (paitsi anonyyminä avmammana..)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ole vielä omiä vävyjä/miniöotä, mutta miehen lasten puolisoista tykkäämme kovasti. Oikein mukavaa väkeä ovat.

Vierailija
2/11 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aidosti pidä. Tyttären poikaystävän hiki haisee ihan hirveälle. En voisi olla hänen kanssaan samassa huoneessa pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tästä tyttöystävästä, mutta se menee menojaan. Miniä olisi aika tarkan syynin alla :D

Vierailija
4/11 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan aidosti, vaikken näytä sitä. Pitkätukka hevaripoika, jotenkin veltto. Olisin suonut tyttärelleni jotain muuta. Mutta näillä mennään.

Vierailija
5/11 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä, vaikka emme vielä tunnekaan kovin hyvin. Tyttäreni poikaystävä on miellyttävän näköinen, älykäs ja sporttinen. Ujoutta en pidä vikana. Kaikkea hyvää toivon hänelle ja heidän suhteelleen.

Vierailija
6/11 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:12"]

En pidä tästä tyttöystävästä, mutta se menee menojaan. Miniä olisi aika tarkan syynin alla :D

[/quote]eli ajattelet että tuo on vaan patja. varo vaan että ei pamahda raskaaksi ja oot sitten mummo.

Vierailija
7/11 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias tytär seurustelee nyt 24-vuotiaan pojan kanssa. Olin aluksi vähän epäileväinen, koska pelkäsin jonkinasteista hyväksikäyttöä. Kumminkin poika on todella mukava ja rehti ja ovat jo vuoden seurustelleet. :) Olen kovin onnellinen tyttäreni puolesta, kun on niin mukavan ihmisen rinnalleen löytänyt.

Vierailija
8/11 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se "tossun alla" oleminen ilmenee sulle? Jos poikasi ei enää asu luonasi, voi hyvinkin olla, että heidän elämästä saa aivan eri käsityksen, kun ei ole sitä joka päivä seuraamassa. Esim. minulla ja miniälläni on tapana puhua miehistä ihan huumorimielessä vähän siihen tyyliin, että olisivat tossun alla. Tämä ei kuitenkaan arjessa pidä ollenkaan paikkaansa, vaan molemmat osapuolet ovat parisuhteessa saman arvoisia ja päätökset tehdään yhdessä. 

Vierailija
9/11 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän! Eläinrakas höpöttelijä ja parista asiasta olen saanut hänestä aidon "kuvan".

Vierailija
10/11 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti vähän järkytty ku ekaa kertaa toin poikaystävän kotia :D Pitkä letti, mua pari vuotta vanhempi ja muutenkin hevari, vähän tommonen kova ulospäin, mutta oikeesti ihanan herkkä ja halittava tapaus.

Äiti on pyytäny tän pariin kertaan auttaa vähän siellä sun täällä ku osaa korjailla vähän kaikkee ja hyvin mun äiti on tullu kans poikaystävän porukoiden kaa toimeen :)

On sanonu, ettei aluks ois uskonu kui mukavan miehen minä oon ittelleni saanu ja nii, on vissiin salaa kans tyytyväinen, kun poikaystävä ei harrasta alkoholia niin yhtään.

t. teini

Vierailija
11/11 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä, nätti ulkokuori ja hyvin alykäs hyväksikäyttäjä. Sillä on vain pyrkimyksenä päästä rikkaisiin naimisiin ja suomeen. Poika ei vain sitä tajua, vaikka sille asiallisesti sanoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan