Vihaan pieniä rintojani!
Pahinta on, että olen jo reilusti yli 20 eli eivät ne enää kasva kuin korkeintaan raskaudesta. Kuppikoko on vain 70A-B janämä näyttävät enemmän kasvuvaiheessa olevan teinin nysiltä kuin aikuisen sukukypsän naisen rinnoilta. En edes ole erityisen hoikka 165 cm ja 58 kg, tissit siis eivät ole mitenkään tasapainossa muun kropan kanssa. Oikeastaan rintakehäni luut ovat leveämmät kuin itse rinnat, jotka ovat pienet hyttysenpistot. Monilla paljon minua laihemmillakin on selvästi isommat rinnat kuin minulla. Lihominenkaan ei auta, koska olen ollut 10 kg painavampikin eikä rinnat olleet kuin ihan hieman isommat, mutta maha olikin sitten valtaisa.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:11"]
No mutta... Kai olet jotain muutakin kuin pienet rinnat? Leuka pystyyn! Älä anna hyttysenpistojen määritellä itseäsi! :)
[/quote]
Toki, naama on ihan ok ja olen ihan mukavaa seuraa, enkä edes haaveile isoista rinnoista - pieni keskikoko ja vähän täyteläisempi muoto riittäisi vallan mainiosti. Silti tuntuu, että on jotenkin vaillinainen ja välillä jopa toivoisin syntyneeni mieheksi (ei sillä, etteikö miehilläkin olisi ulkonäköpaineita), koska tuntuu, etten kelpaa naiseksikaan.
[/quote]
No se A-B on juurikin se pieni keskikoko, mitä ihmettä?
Oletteko rintojenne häpeäjät miettineet koskaan sitä, mikä tolkku siinä on, jos puolet porukkaa on sitä mieltä, että heillä on vääränkokoiset ja malliset ja naiseus menee? Ennen kuin tuli mahdolliseksi sulloa täytteitä sinne, en muista juuri kuulleeni naisten valittavan rinnoistaan, saati ajattelevan, että he olisivat siksi jotenkin epänaisia. Omiin silmiini pienirintainen nainen on ollut aina korostuneen naisellinen, koska hän silti uhkuu naiseutta vaikkei mikään yliärsyke olekaan rintojen korkeudelta.
Naiseus minusta tarkoittaa myös lempeyttä ja empaattisuutta, myös fysiikan virheiden suhteen. Neuroottinen vianetsintä taas on tyttömäisyyttä. Mutta nykyäänhän monet eivät edes halua kasvaa aikuisiksi asti.
Oletteko saaneet vanhemmiltanne arvostusta kehittyvälle naiseudellenne? Miten äitinne ovat suhtautuneet omaansa?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:48"]
Kävin joitakin vuosia sitten näyttämässä erittäin tubulaarisia rintojani lääkärille ja sain lähetteen julkiselle puolelle. Siellä tuli sitten kieltävä vastaus hyvin ilkeältä lääkäriltä. Itkien lähdin kotiin ja hyväksyin sen, että mitään en tule tässä maailmassa ilmaiseksi saamaan, vaan itse on maksettava leikkaus n. 6000 eurosta ylöspäin. No eihän minulla sellaisia rahoja ole, joten kärsin hiljaa rinnoistani enkä näytä niitä kenellekkään (paitsi miehelle ja äidilleni). Välillä on hyvin ikävää kun haluaisi saunoa kavereiden tai sukulaisten kanssa, mutta en mitenkään pysty siihen.
[/quote]
Onko sinulla lapsia? Onnistuiko imetys?
[/quote]
Ei ole vielä lapsia. En elättele paljoakaan toivoa imetyksen onnistumisen suhteen.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:15"]
Naisen tissit on parhaat tissit.
T. Mies 25
[/quote]
Tarkoitatko, että naiselle sopii tissit kuin tissit vai että pienet tissit ei ole oikean naisen rinnat?
[/quote]
Tietenkin että naiselle sopivat kaikki tissit! Olisihan se nyt julmaa ja väärin tulla mitään muuta sanomaan kun joku on epävarma itsestään. Anteeksi, nyt vasta tosiaan huomasin että voi ymmärtää noinkin ikävästi...
Mulla on pienet rinnat, kapea vyötärö ja iso peppu. Nuorempana kärsin vartalokomplekseista ja pienistä rinnoistani. Nyt 45 vuotiaana ja monen lapsen äitinä rintani ovat vielä kohtalaisen terhakat. Itsetuntoni on kasvanut vuosien myötä niin että olen tyytyväinen itseeni ja kehooni kaikkine puutteineenkin. Vientiä olisi nykyisin vaikka kuinka, veikkaan syy siihen on että olen hyväksynyt itseni ja itsetuntoni on kohdallaan, voin olla oma iloinen itseni enkä mieti liiemmin mitä muut ihmiset minusta ajattelevat.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:22"]Mä vaihtaisin heti omat d-kupit pienempiin. Ilomielin. Näistä ei ole mitään iloa kenellekään.
[/quote]
Olet väärässä. Miehille on. Pienet rinnat ovat kyllä yhdentekevät. Sitä paitsi D:t ovat nekin vielä pienet.
[/quote]
Minulle on kyllä ihan tuhannen hailee mitä mieltä miehet näistä ovat. Ei ole vuosiin enää kukaan niiden kanssa tuttavuutta tehnyt :D. Kumma kyllä tätä D-kuppia kyllä on nimitetty rintavaksi, liekö sitten koska olen muuten hoikka.
T. Se D-kuppinen
[/quote]
Ja minulle on ihan sama mitä sinä ajattelet, tissisi antavat silti iloa, kun näen ne jossain ulkona. Väitit nimittäin ettei niistä ole mitään iloa kenellekään ja olet siis väärässä.
mulla itellä on pienet rinnat niinkö ihan oikeesti pienet ei mitkään b kupit ku kaikki väittää et ne on pienet mä oisin ilone jos mul ois ees b kuppi no eipä oo ku a kuppi ja on seki jo vähä iso.. ja ne ei oo nätit tosiaa niinkö joku kehtaa väittää ooppa ite leveillä hartioilla ja pienillä tisseillä se on vaa ällöttävän näköstä ja siks en alasti tykkää olla ja se myös tulee estämää seksin harrastamisen.. mut en ees haluis joten eipä haittaa
Vihaan keskikokoisia rintojani. Kunpa olisi nätti ja kiinteä 75B :/
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisit tyytyväinen niihin pieniin rintoihin. Ne ovat ihan parhaat. Olen aina etsinyt naisekseni varsin pienillä rinnoilla olevia ihmisiä kun sellainen nainen on hyvin seksikäs. Eipähän ne rinnat roiku vanhempana ja rintasyöpäriskikin on paljon pienempi. Toisaalta jos et pääse asian kanssa tasapainoon, niin niihin saa implantitkin. En sellaisia kylläkään suosittelisi.
Rintasyöpäriski ei liity rintojen kokoon mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisit tyytyväinen niihin pieniin rintoihin. Ne ovat ihan parhaat. Olen aina etsinyt naisekseni varsin pienillä rinnoilla olevia ihmisiä kun sellainen nainen on hyvin seksikäs. Eipähän ne rinnat roiku vanhempana ja rintasyöpäriskikin on paljon pienempi. Toisaalta jos et pääse asian kanssa tasapainoon, niin niihin saa implantitkin. En sellaisia kylläkään suosittelisi.
Rintasyöpäriski ei liity rintojen kokoon mitenkään.
Liittyy se siinä mielessä, että mitä enemmän rinnassa on rintarauhaskudosta, sitä enemmän siinä on kudosta, johon syöpä voi iskeä. Isossa rinnassa on todennäköisemmin enemmän rauhaskudosta kuin pienessä, mutta pienikin rinta voi koostua pääasiassa rauhaskudoksesta, ja isossa puolestaan olla vähän rauhaskudosta ja paljon läskiä.
sinä vihainen pallotissi: relaa kyllä moni mies pallukoistasi tykkää ja joo, monet/jotkut naiset/miehet tuomitsevat sinut, mutta so what? olet päätöksesi tehnyt, älä kiukkua täällä kun yritetään ap:tä piristää sinä itsekäs **********