Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää, miksi mies teki näin?

Vierailija
23.05.2014 |

Mies on yrittäjä joka kesäisin tekee yleensä pitkää päivää eikä lomia pidä minkä kyllä ymmärrän mutta tänää lapsi menee yökylään se on hyvin harvinaista meille korkeintaa kerran vuodessa joskus on ollut muutama vuosi taukoakin kun sukulaisia ei paljoa ole eikä mummo ole jaksanut katsoa lapsen perään. Tänään saadaan mummolle ja miehen piti tulla n klo 15 aikaan niin olikin sopinut 2 työkeikkaa lisää ja menee vähintään klo 18. En vaan tajua.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:53"]

Mua raivostuttaa nämä piipittäjäakat, jotka ottavat yrittäjämiehen, joka elättää ne ja liudan pentuja, joita akka haluaa hoitaa kotona elää yrittäjämiehen siivellä. Sitten nämä hellantelttuakat, jotka eivät koskaan oikein edes aikuistuneet, itkevät ne lapsensilmänsä kipeiksi ja vääntelevät hätääntyneinä käsiään, kun se yrittäjämies vaan huvikseen raataa 24 h vuorokaudessa töitä, eivätkä lainkaan HUOMIOI ja HELLI näitä hellantelttuakkojaan ja ne ressukat joutuvat ilman aikuisen heille KEKSIMÄÄ VIRIKETOIMINTAA pärjäilemään. No voi harmi. Menkää perkeleen akat itse töihin, ryhtykään yrittäjiksi ja elättäkää  te vuorostanne niitä miehiänne.

Vitun kyynelehtijät. Kyllä nyt on hätä, kun mies vaan töitä tekee eikä ollenkaan muista huomioida vaimonsa (= isin seuraa hätääntyneenä kaipaavan henkisen 5-vuotiaan) tarpeita.

[/quote]

Voi luoja... Luuletko, että on jotain herkkua hoitaa kahden aikuisen ihmisen ja lasten taloutta parisuhteessa yksinhuoltajana? Ettei voi mennä itse luomaan omaa uraansa, koska jonkun on huolehdittava myös kodista ja lapsista? Luuletko, että lapsista on kiva kun isä ei koskaan ole kotona? Luuletko, että vaimosta on kiva, ettei mies ole koskaan kotona eikä mitään voi suunnitella perheenä, eikä lomaillakaan voi perheenä? Perseestä se on. Ikinä, en ikinä rupeaisi tuollaiseen paskaan, vaan kyllä sitä perhettä yhdessä hoidetaan. Samoin, kuin parisuhdetta.

Jos tuollaista kestää vuodesta toiseen, niin on todellakin oikeutettu piipittämään. Ap:kaan kun ei ollut ottanut yrittäjämiestä...

[/quote]

Joo kyllä tässä ainakin kesäisin useamman kuukauden ajan tuntee itsensä ihan yksinhuoltajaksi kun mies tekee pitkää päivää ja itse olen lapsen kanssa. Lapsikin sitten ihmettelee miksi isällä ei ole lomaa kun muiden isillä on yms ja kiukuttelee monen monta kertaa siitä aiheesta kesällä vaikka me kaksin kaikkea touhutaankin.

Vierailija
2/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, vanha kunnon Ruikkis on täällä. Siis se oppimishäiriöinen, työtön, puhelinmyyntiä ponnettomasti suunnitteleva iki-valittaja, jolle se yhden lapsenkin hoitaminen on ylivoimaista. Cheers!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:50"]

Jaa, vanha kunnon Ruikkis on täällä. Siis se oppimishäiriöinen, työtön, puhelinmyyntiä ponnettomasti suunnitteleva iki-valittaja, jolle se yhden lapsenkin hoitaminen on ylivoimaista. Cheers!

[/quote]

Ei kyllä vaikuta samalta.

Vierailija
4/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää, provot on niin huonoja.

Vierailija
5/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koska se sun kesätyö alkaa?

Vierailija
6/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itket siis sitä, että miehesi niska limassa raataen tuo teille ruuan pöytään?

No voi kyynel.

Vierailija
7/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:24"]

muutama lisätunti menee rattoisasti siivotessa ja meikatessa...

Kuka muutenkaan jaksaa tiididiii panna tällä helteellä ;-)

[/quote]

Kuka ihme haluaa siivota kun on lapsivapaata? :D Etenkään helteellä?

Vierailija
8/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:38"]

Ap:kaan kun ei ollut ottanut yrittäjämiestä...

[/quote]

Ei se ap:n mieskään varmaan ollut ottanut työtöntä luuseria.... mutta en tiedä ehtiikö itkeä palstoilla aivan vääräksi osoittautunutta valintaansa

Vierailija
9/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:39"]

Kolme tuntia lisää töitä? Mitä oikein pillität?

Ei yrityksillä näin yleensä ole varaa valikoida asiakkaita sen mukaan, milloin yrittäjän lapsi, tai vielä parempaa, yrittäjän puolison lapsi, pääsee yökylään. Joka yrittäjämiehen ottaa se leikin kestäköön.

Vielähän teillä on koko ilta ja yö sitä parisuhdeaikaa jäljellä.

[/quote]

Yhteinen lapsi tuo on ja luulen että menee n klo 19 asti enkä ottanut yrittäjämiestä mieheni oli ihan tavallinen työntekijä aivan eri hommissa kun mentiin yhteen ja naimisiin.

Vierailija
10/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:39"]

Kolme tuntia lisää töitä? Mitä oikein pillität?

Ei yrityksillä näin yleensä ole varaa valikoida asiakkaita sen mukaan, milloin yrittäjän lapsi, tai vielä parempaa, yrittäjän puolison lapsi, pääsee yökylään. Joka yrittäjämiehen ottaa se leikin kestäköön.

Vielähän teillä on koko ilta ja yö sitä parisuhdeaikaa jäljellä.

[/quote]

Yhteinen lapsi tuo on ja luulen että menee n klo 19 asti enkä ottanut yrittäjämiestä mieheni oli ihan tavallinen työntekijä aivan eri hommissa kun mentiin yhteen ja naimisiin.

Vierailija
11/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella, että mies on harrastanut seksiä toisen naisen kanssa aviovuoteessa, mutta tämä olikin tällaista naisten hömpötystä.

Oletko sanonut sille miehellesi, että klo 15:00 eteenpäin saa villiä seksiä mielin määrin ja ole ostanut leluja valmiiksi. Vai onko tarkoitus istua vierekkäin sohvalla ja keskustella henkeviä?

Vierailija
12/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua raivostuttaa nämä piipittäjäakat, jotka ottavat yrittäjämiehen, joka elättää ne ja liudan pentuja, joita akka haluaa hoitaa kotona elää yrittäjämiehen siivellä. Sitten nämä hellantelttuakat, jotka eivät koskaan oikein edes aikuistuneet, itkevät ne lapsensilmänsä kipeiksi ja vääntelevät hätääntyneinä käsiään, kun se yrittäjämies vaan huvikseen raataa 24 h vuorokaudessa töitä, eivätkä lainkaan HUOMIOI ja HELLI näitä hellantelttuakkojaan ja ne ressukat joutuvat ilman aikuisen heille KEKSIMÄÄ VIRIKETOIMINTAA pärjäilemään. No voi harmi. Menkää perkeleen akat itse töihin, ryhtykään yrittäjiksi ja elättäkää  te vuorostanne niitä miehiänne.

Vitun kyynelehtijät. Kyllä nyt on hätä, kun mies vaan töitä tekee eikä ollenkaan muista huomioida vaimonsa (= isin seuraa hätääntyneenä kaipaavan henkisen 5-vuotiaan) tarpeita.

Vierailija
13/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro.lle 8 tietää että saa heti seksiä kun tulee kotiin mutta eipä se sitä silti kotiin saa aiemmin tulemaan ja nro 9 en todellakaan ottanut yrittäjämiestä vaan ihan toisissa töissä olevan työntekijän otin aikoinaan jos olisi tajunnut että alkaa yrittäjäksi ja muutenkin miten elämämme muuttuu sairauksien, työttömyyden yms olisi jäänyt tuo ainokainenkin tekemättä.

Vierailija
14/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:53"]

[/quote]

luit ajatukseni.

Vierailija
15/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 3 tuntia??? C'mon... 

Mun yrittäjämies ei edes ilmottele millon tulee.. Onneks on mikro, niin saa ruokansa lämpimäksi. 

Ja tuolle, joka meuhkasi että elättäkää vuorostanne miehiänne. Juu. Minä elätänkin, jotta saa harrastaa sitä kämäistä firmaansa. Neljäs vuosi menossa, kun maksan asuntolainan, ruuat ja lasten kulut itse, parhaillaan työttömyyskorvauksista. Toivoisin, että mies tekis vielä pidempää päivää, että jäis jotain käteenkin, muutakin kuin känsät.. 

Vierailija
16/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
17/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:04"]

Siis 3 tuntia??? C'mon... 

Mun yrittäjämies ei edes ilmottele millon tulee.. Onneks on mikro, niin saa ruokansa lämpimäksi. 

Ja tuolle, joka meuhkasi että elättäkää vuorostanne miehiänne. Juu. Minä elätänkin, jotta saa harrastaa sitä kämäistä firmaansa. Neljäs vuosi menossa, kun maksan asuntolainan, ruuat ja lasten kulut itse, parhaillaan työttömyyskorvauksista. Toivoisin, että mies tekis vielä pidempää päivää, että jäis jotain käteenkin, muutakin kuin känsät.. 

[/quote]

Kannattaako tuollaista yritystä pitää josta ei ole pystynyt palkkaa nostamaan moneen vuoteen?

Vierailija
18/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoo muuta, kun... Jaxuhali!!!<3

Vierailija
19/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori hani. Sitten vain on niin, että työ on miehelle tärkeämpää. Toki yrittäjän elämään vaikuttaa sekin, että joskus asiakkaita pitää palvella vaikka ei olisi oikein aikaa tms., koska huono yrittäjä saa huonoa palautetta esim. netissä ja näin työt loppuvat kokonaan. 

Tai sitten seksi on tylsää, kuten meillä. Vaimolle ei kelpaa mikään muu asento kuin lähetyssaarnaaja ja minä tulee hoitaa koko homma. Vuosien varrella hieman jo omakin kiinnostus asiaan on hiipunut...

Vierailija
20/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:09"]

Sori hani. Sitten vain on niin, että työ on miehelle tärkeämpää. Toki yrittäjän elämään vaikuttaa sekin, että joskus asiakkaita pitää palvella vaikka ei olisi oikein aikaa tms., koska huono yrittäjä saa huonoa palautetta esim. netissä ja näin työt loppuvat kokonaan. 

Tai sitten seksi on tylsää, kuten meillä. Vaimolle ei kelpaa mikään muu asento kuin lähetyssaarnaaja ja minä tulee hoitaa koko homma. Vuosien varrella hieman jo omakin kiinnostus asiaan on hiipunut...

[/quote]

Minä rakastan seksiä ja olen hyvin kokeilunhaluinen. Miehelleni riittää kun saa seksiä 2-3 kertaa kuukaudessa itse haluaisin vaikka joka päivä mies myös pelkkä lähetyssaarnaaja tyyppi mitä en itse ole lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi