Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää, miksi mies teki näin?

Vierailija
23.05.2014 |

Mies on yrittäjä joka kesäisin tekee yleensä pitkää päivää eikä lomia pidä minkä kyllä ymmärrän mutta tänää lapsi menee yökylään se on hyvin harvinaista meille korkeintaa kerran vuodessa joskus on ollut muutama vuosi taukoakin kun sukulaisia ei paljoa ole eikä mummo ole jaksanut katsoa lapsen perään. Tänään saadaan mummolle ja miehen piti tulla n klo 15 aikaan niin olikin sopinut 2 työkeikkaa lisää ja menee vähintään klo 18. En vaan tajua.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinko mä oikeasti just 45 sanaisen lauseen jossa ei ollut yhtään pilkkua?!

Vierailija
22/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vitun kyynelehtijät. Kyllä nyt on hätä, kun mies vaan töitä tekee eikä ollenkaan muista huomioida vaimonsa (= isin seuraa hätääntyneenä kaipaavan henkisen 5-vuotiaan) tarpeita.

"

Mikä hiekan jyvä sun vaginaan on kiivennyt? Jotenkin ihan älytöntä tekstiä.

Eikö parisuhteessa saa olettaa yhteistä aikaa, saa kai apta harmittaa jos sovitusta ei pidettykään kiinni? Niin mut ei, onhan yrittäjän vaimon nyt pakko taipua kaikkeen koska on yrittäjän vaimo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yrittäjän vaimona voisin todeta, että ompas vedetty pienestä herne nenään. Itse käyn toki myös töissä, mutta ihan työntekijänä, mutta ymmärrän täysin että yrittäjän ansio on todella ansaittava. Mieheni tekee myös paikoin pitkää päivää, joskus harvoin lopettaa neljän viiden aikaan. Jos hän heittää arvion, tiedän jo valmiiksi että Se heittää ainakin tunnilla, mutta mitä sitten? Mies tekee hirveän määrän hommaa ja tuo todella paljon enemmän rahaa talouteen ja rakastaa sitä mitä tekee. Ei tulisi mieleenkään alkaa urputtaa kun toinen tulee 12h päivän jälkeen kotiin, varsinkin kun urputuksen aihe on Se, että 3h yhteyistä aikaa on mennyt, kun on koko ilta ja yö vielä aikaa!

Vierailija
24/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen yrittäjyys risoo ja mies valitsee firman pidon, niin tiedät varmaan ainoan todellisen vaihtoehdon. Varmasti se on ikävä juttu, mutta ei sille oikein mitään voi, että ihmiset muuttuvat vanhetessaan.

Vierailija
25/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ymmärrän täysin. Ja meinaa ratketa odottaessa mutta nyt... Asennoidu että on hyvä kun on töitä.

Valmistaudu itse näinä muutamana lisä tuntina ja puunaa itsesi kuosiin.

Sheivaukset, pesut, öljyt, tuoksut..

Vierailija
26/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain suhteelllisuudentajua nyt, nainen! Pillitä vasta sitten, jos miehesi ei tulekaan klo 19 vaan vasta klo 9, haisten vanhalle viinalle, puhelimensa, avaimensa ja pankkikorttinsa hukanneena ja mikä pahinta, vähääkään katumatta. Siis ylihuomenna.

Vierailija
27/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:04"]

Siis 3 tuntia??? C'mon... 

Mun yrittäjämies ei edes ilmottele millon tulee.. Onneks on mikro, niin saa ruokansa lämpimäksi. 

Ja tuolle, joka meuhkasi että elättäkää vuorostanne miehiänne. Juu. Minä elätänkin, jotta saa harrastaa sitä kämäistä firmaansa. Neljäs vuosi menossa, kun maksan asuntolainan, ruuat ja lasten kulut itse, parhaillaan työttömyyskorvauksista. Toivoisin, että mies tekis vielä pidempää päivää, että jäis jotain käteenkin, muutakin kuin känsät.. 

[/quote]

Kannattaako tuollaista yritystä pitää josta ei ole pystynyt palkkaa nostamaan moneen vuoteen?

[/quote]Ei kannata! Mutta kun ei se tajuu... :/

12

Vierailija
28/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ap:ta kyllä.

Ja myös miestä.

Pakko on yrittäjän tehdä töitä, kun niitä tarjotaan, mutta ei se tarkoita sitä etteikö toista saisi harmittaa. Ap:kin luultavasti iloinnut jo siitä, miten saa viettää rauhassa aikaa miehensä kanssa. Nyt se tulee pitkän päivän päätteeksi väsyneenä illalla kotiin, harrasta siinä nyt sitten villiä seksiä, päivällinen rauhassa jne.

Se, että toista harmittaa, ottaa päähän, vituttaa, ei automaattisesti kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö ymmärtäisi ja hyväksyisi syytä. Vähän kuin jos on lähdössä autolomalle ja auto hajoaa päivää ennen. Harvassa on ihminen, jota se ei vituttaisi, mutta eipä sille mitään voi. Sitten keksitään joku uusi ratkaisu, mutta saa se silti sapettaa.

Vierailija
29/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:21"]

Jotain suhteelllisuudentajua nyt, nainen! Pillitä vasta sitten, jos miehesi ei tulekaan klo 19 vaan vasta klo 9, haisten vanhalle viinalle, puhelimensa, avaimensa ja pankkikorttinsa hukanneena ja mikä pahinta, vähääkään katumatta. Siis ylihuomenna.

[/quote]

Jep, ikinä ei saa harmittaa kun asiat voisi olla huonomminkin. Muista sä tää sit huonona päivänä, ettet voi valittaa kun afrikassa ei oo ruokaa.

Vierailija
30/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama lisätunti menee rattoisasti siivotessa ja meikatessa...

Kuka muutenkaan jaksaa tiididiii panna tällä helteellä ;-)

Vierailija
31/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:22"]

Mä ymmärrän ap:ta kyllä.

Ja myös miestä.

Pakko on yrittäjän tehdä töitä, kun niitä tarjotaan, mutta ei se tarkoita sitä etteikö toista saisi harmittaa. Ap:kin luultavasti iloinnut jo siitä, miten saa viettää rauhassa aikaa miehensä kanssa. Nyt se tulee pitkän päivän päätteeksi väsyneenä illalla kotiin, harrasta siinä nyt sitten villiä seksiä, päivällinen rauhassa jne.

Se, että toista harmittaa, ottaa päähän, vituttaa, ei automaattisesti kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö ymmärtäisi ja hyväksyisi syytä. Vähän kuin jos on lähdössä autolomalle ja auto hajoaa päivää ennen. Harvassa on ihminen, jota se ei vituttaisi, mutta eipä sille mitään voi. Sitten keksitään joku uusi ratkaisu, mutta saa se silti sapettaa.

[/quote]

Niin ymmärrän mä miestäkin mutta toki tämä harmittaa. Tämä hyvin harvinaista meille että saamme lapsen yökylään ja todella kiireinen kesä miehelle tulossa. Kesällä olen lapsen kanssa kaksin kuin yh kun mies painaa 12 tunnin päiviä ilman lomaa. Siksi aika ilman firman asioita ja ilman lasta on kerran vuodessa luksusta.

Vierailija
32/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jospa sä vaikka lähtisit johonkin itse... Tuut sit 21 kotiin kattomaan haluaisko mies seksiä :)...

Vierailija
33/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa siinä kävi  niin, että työntekijä nyt ilmoitti isoin kirjaimin, että hänellä on tänään sovittu aikatauluun sidottu meno, eikä hän tee nyt minuuttiakaan ylityötä. Se on yrittäjän riesa, että työtä tehdään silloin kun on, ja niin pitkään kuin on. Saatan tuntea sen työntekijän, joka ei aio alkaa yrittäjäksi.

Vierailija
34/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:26"]

Niin ymmärrän mä miestäkin mutta toki tämä harmittaa. Tämä hyvin harvinaista meille että saamme lapsen yökylään ja todella kiireinen kesä miehelle tulossa. Kesällä olen lapsen kanssa kaksin kuin yh kun mies painaa 12 tunnin päiviä ilman lomaa. Siksi aika ilman firman asioita ja ilman lasta on kerran vuodessa luksusta.

[/quote]

Nyt vaan sitten kasaat itsesi siten, että kun mies tulee, olet oikeasti hyvällä tuulella, paikat sheivattuna ja puunattuna ja miehellekin kylmä olut (tai muutama) jääkaapissa odottamassa.

Tee jotain kevyttä ja hyvää ruokaa.

Pääasia, ettet anna nyt tämän harmistuksen pilata teidän harvinaista iltaanne :)

Vierailija
35/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:27"]

Jospa siinä kävi  niin, että työntekijä nyt ilmoitti isoin kirjaimin, että hänellä on tänään sovittu aikatauluun sidottu meno, eikä hän tee nyt minuuttiakaan ylityötä. Se on yrittäjän riesa, että työtä tehdään silloin kun on, ja niin pitkään kuin on. Saatan tuntea sen työntekijän, joka ei aio alkaa yrittäjäksi.

[/quote]

Mun miehelläni ei ole yhtään työntekijää ihan yksin on firmansa ainoa työntekijä.

Vierailija
36/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:29"]

[/quote]

Mun miehelläni ei ole yhtään työntekijää ihan yksin on firmansa ainoa työntekijä.

[/quote]

By the way, missä sinä itse muuten olitkaan töissä?

Vierailija
37/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:29"]

[/quote]

[/quote]

By the way, missä sinä itse muuten olitkaan töissä?

[/quote]

Olen työtön tällä hetkellä.

Vierailija
38/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:53"]

Mua raivostuttaa nämä piipittäjäakat, jotka ottavat yrittäjämiehen, joka elättää ne ja liudan pentuja, joita akka haluaa hoitaa kotona elää yrittäjämiehen siivellä. Sitten nämä hellantelttuakat, jotka eivät koskaan oikein edes aikuistuneet, itkevät ne lapsensilmänsä kipeiksi ja vääntelevät hätääntyneinä käsiään, kun se yrittäjämies vaan huvikseen raataa 24 h vuorokaudessa töitä, eivätkä lainkaan HUOMIOI ja HELLI näitä hellantelttuakkojaan ja ne ressukat joutuvat ilman aikuisen heille KEKSIMÄÄ VIRIKETOIMINTAA pärjäilemään. No voi harmi. Menkää perkeleen akat itse töihin, ryhtykään yrittäjiksi ja elättäkää  te vuorostanne niitä miehiänne.

Vitun kyynelehtijät. Kyllä nyt on hätä, kun mies vaan töitä tekee eikä ollenkaan muista huomioida vaimonsa (= isin seuraa hätääntyneenä kaipaavan henkisen 5-vuotiaan) tarpeita.

[/quote]

Voi luoja... Luuletko, että on jotain herkkua hoitaa kahden aikuisen ihmisen ja lasten taloutta parisuhteessa yksinhuoltajana? Ettei voi mennä itse luomaan omaa uraansa, koska jonkun on huolehdittava myös kodista ja lapsista? Luuletko, että lapsista on kiva kun isä ei koskaan ole kotona? Luuletko, että vaimosta on kiva, ettei mies ole koskaan kotona eikä mitään voi suunnitella perheenä, eikä lomaillakaan voi perheenä? Perseestä se on. Ikinä, en ikinä rupeaisi tuollaiseen paskaan, vaan kyllä sitä perhettä yhdessä hoidetaan. Samoin, kuin parisuhdetta.

Jos tuollaista kestää vuodesta toiseen, niin on todellakin oikeutettu piipittämään. Ap:kaan kun ei ollut ottanut yrittäjämiestä...

Vierailija
39/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että on yöhön asti töissä :) Nyt poistat sen kireen nutturan ja annat ne kolme tuntia itsellesi, saunot, lakkaat kynnet yms.

Vierailija
40/43 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tuntia lisää töitä? Mitä oikein pillität?

Ei yrityksillä näin yleensä ole varaa valikoida asiakkaita sen mukaan, milloin yrittäjän lapsi, tai vielä parempaa, yrittäjän puolison lapsi, pääsee yökylään. Joka yrittäjämiehen ottaa se leikin kestäköön.

Vielähän teillä on koko ilta ja yö sitä parisuhdeaikaa jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi