Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli teidän eron OIKEA syy?

Vierailija
23.05.2014 |

Eli, mikä oli oikea syy eroon ja mitä kerrottiin "julkisuuteen"?

Itselläni ensimmäinen suhde väkivaltainen, kerroin muille tästä totuuden.

Toisessa suhteessa mies löytyi 5v ajan erilaisilta treffipalstoilta, en jaksanut sitä että kertoili muille meidän (minun) henk.koht. asioista omalla nimellään ja kuvallaan. Muille kerroin että kasvettiin erillemme

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikaatio-ongelmat. Vuorovaikutus muuttui hiljalleen maanalaiseksi, eikä kummallakaan ollut enää mitään asiaa toisilleen, ei enää mitään yhteistä.

Tuntui pahalta sanoa suoraan (ties monennenko kerran), että tahdon muutosta, etten pärjää tässä suhteessa ilman toimivaa vuorovaikutusta, "emme ole enää samalla aaltopituudella". Viimeisellä kerralla, kun kehityskeskusteluista ei vaan ollut mitään hyötyä, sanoin, etten jaksa enää yrittää edes puhua, minusta oli tullut mykkä, koska en saanut mitään takaisin.

Helppo ero sinäänsä, koska mies loukkaantui verisesti ajatellen, että puhun alentuvasti haukkuen miestä tyhmäksi. Saatoin toki olla liian kovasanainen, mutta halusin vain tehdä selväksi, etten yksinkertaisesti halua jatkaa yrittämistä.

Vierailija
2/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli työpaikat niin kaukana toisistaan, ettei yhdessäolosta olisi tullut mitään. Lähempää ei töitä saanut. Ainakaan oman alan töitä. Todellisen syyn kerroimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:09"]

Ette kyl ansaitse rakkautta moisten temppujen jälkeen.

[/quote]

Sulta ei sitä onneksi kysytä joka saa rakkautta ja kuka ei.

Vierailija
4/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä tuli vuosien aikana omituinen, mustasukkainen ja umpimielinen jöröttäjä. Kun hänen toinen vanhempansa sairastui vakavasti ja kuoli, mies meni aivan raiteiltaan eikä kuitenkaan suostunut hakemaan apua. Persoonallisuus muuttui uhkaavaksi ja inhosin mennä kotiin kun mies oli paikalla; en koskaan tiennyt mitä oli kotioven takana vastassa. Lisäksi hänen sanaansa ei voinut luottaa, asiat jäivät tekemättä, syyllisti minua kaikesta mitä keksi, maalaili minusta laiskan loisen mielikuvaa sukulaisille ja ystäville.

Keskusteluista huolimatta miehen mielestä ei mitään vikaa ollut, ei hänessä, ei parisuhteessa jne. Minussa kyllä oli vikaa koska "ei terve ihminen väitä puolisoaan masentuneeksikaan". Seksi oli ollut jo pitkään puoliväkivaltainen suoritus täynnä mua halveksivia eleitä (päälle sylkemistä jne). Mies ei koskaan lähtenyt minun kanssani minnekään, ei edes kauppaan koska mun kanssani "ei kehtaa kukaan kulkea." 

Halusin eron koska en enää jaksanut voida huonosti 24/7.

Vain lähisukuni tietää eron todellisen syyn, muille kerrottiin se perus; ei ollut mitään muuta jaettavaa kuin velka.

Vierailija
5/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viina, väkivalta ja vieraat naiset

Vierailija
6/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenellekään kertonut kun ympäripyöreästi ja mitäpä se muille kuuluu. Syitä oli monia.

Vierailija
7/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin muutaman vuoden kestäneen suhteen lopuksi olleeni vain sekä henkisesti että fyysisesti hyväksikäytetty. Lisäksi mies oli väkivaltainen.

Sinisilmäisyyttäni en ymmärtänyt asioita ajoissa ja jälkeenpäin sain tietää masennukseni syntyneen tästä parisuhteesta.

Kukaan ei juurikaan kysellyt eron syytä. Lähimmät kuitenkin tiesivät sen johtuneen suhteen oikeasta laidasta.

Vierailija
8/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:45"]

Meillä mies vaihtoi minut lennosta toiseen. Olen kertonut tämän kaikille. 

Mies puolestaan kertoi kaikille, ettei liitossamme ollut enää rakkautta. Minä olen tästä vielä vuosia eron jälkeenkin toista mieltä - tai sitä rakkautta kyllä näytti miehenkin puolelta olevan vielä edellisenä päivänä, kun hänen uuden naisensa tapasi. 

[/quote]

Luuletko oikeasti, että miehesi vain huvikseen vaihtoi toiseen?

Oiskohan ollut niin, että oli jo pitkään näytellyt rakkautensa.

Vierailija
9/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä peliongelma, valehtelua asian tiimoilta jne..luottamus meni täysin. Läheisille kerroin tämän, muille en avaudu eron syistä.

Vierailija
10/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni raiskasi minut (neitsyen, ensimmäinen suhde), muille kerroin etten vain ollut valmis suhteeseen vielä. En tämän jälkeen ollutkaan pitkään aikaan.

Poikaystäväni taas laittoi kiertämään juttua, että minä olin pettänyt häntä, pamahtanut paksuksi toiselle miehelle ja minun olevan petturihuora.

Vierailija
11/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen pitkä suhde lapseni isään päättyi, koska en halunnut miestä enää fyysisesti. Ällötti kaikki läheisyys. Pidin hänestä kyllä, mutta ystävänä.

Toisessa pitkässä suhteessa oli kyllä fyysisyyttä, mutta mies oli addiktoitunut hyvän perheen tuhlaajapoika, joka ei olisi koskaan aikuistunut ja kyennyt ottamaan vastuuta mistään. Eroa tehtiin kauan, koska oli intohimoa aina jäljellä.

Vierailija
12/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:45"]

Meillä mies vaihtoi minut lennosta toiseen. Olen kertonut tämän kaikille. 

Mies puolestaan kertoi kaikille, ettei liitossamme ollut enää rakkautta. Minä olen tästä vielä vuosia eron jälkeenkin toista mieltä - tai sitä rakkautta kyllä näytti miehenkin puolelta olevan vielä edellisenä päivänä, kun hänen uuden naisensa tapasi. 

[/quote]

Luuletko oikeasti, että miehesi vain huvikseen vaihtoi toiseen?

Oiskohan ollut niin, että oli jo pitkään näytellyt rakkautensa.

[/quote]

Ehkä olet oikeassa. En tiedä, kuinka kauan hän näytteli. Minä en kyllä sitä rakkauden katoamista huomannut mistään, en halaamisen tai seksin määrän muuttumisesta. En tiedä... ehkä koko 20 vuotta oli sitten pelkkää feikkiä?

Todettakoon tähän vielä, että mies ei olisi ottanut eroa, vaan minä otin eron. Mies sanoi haluavansa pitää meidät molemmat. 

Vierailija
13/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono seksi, arvostuksen puute. Kerroin ystäville oikeat syyt. Miehelle sanoin, että ollaan nykyään vaan niin erilaisia.

Vierailija
14/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy oli se että minä petin ja laitoin muutenkin kaiken paskaksi. En tiedä mitä mies on eron syyksi kertonut, minä kerroin kaikille tuon mitä tapahtui.

Vierailija
15/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monisyinen asia. Mies kertoi kaikille että erottiin koska petin ja minä olen kysyjille sanonut, etten voinut enää luottaa ja tukeutua exmieheen.

Molemmat pitää paikkansa.

Mies petti kaikki lupaukset ja sopimukset, olin aika yksinäinen suhteessa, lisäksi mies joi joka ilta eikä ollut kiinnostunut sitten tyydyttämään minua makuuhuoneen puolella. Petin koska halusin tietää että kelpaan edes jollekulle. 

Vierailija
16/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kyl ansaitse rakkautta moisten temppujen jälkeen.

Vierailija
17/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron syy. Mies käyttäytyi kuin teini ja lopetin suhteen facebookin viestin välityksellä. Ja näin kerroin muillekkin. Mies tosin oli baarissa puhunut kaveriporukalleen että jätti minut naamatusten koska olin hullu akka ja painostin perheenperustamiseen. En kuvitellut kertaakaan hankkivani lasta sen piripään kanssa :D toisen miehen jätin tekstarilla koska oli ylimustasukkainen ja kerroin miten asia meni. Miehen ego ei kestänyt jättämistä ja taas todellisuus kääntyi päälaelleen :D

Vierailija
18/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma kun miesten pitää päästä aina sanomaan "mä jätin ku se oli hullu akka". Miksei voi myöntää omia virheitään, tai vaikka niitä ei olisi, niin miksi ei voi sanoa että nainen lähti?

Vierailija
19/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies uskoi tartuttaneensa minuun hivin. Läheisille sanottiin, että syy oli uskottomuus, muille sanottiin, että kasvettiin miehen ulkomaankomennuksen aikana erilleen. Se aikuisten oikeesti tärkein syy oli, että tehtiin aikanaan väärä valinta. Mentiin yhteen vääristä syistä.

Vierailija
20/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas 9 paljon eri variaatioita :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi