Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pieni osa miehistä saa suurimman osan naisista?

Vierailija
23.05.2014 |

Tarkoitan tällä sitä, että ns. naismagneetteja, joilta puuttuu tyypillisen miehen epätoivoiset käytösmallit, on vain hyvin pieni osa miehistä. Nämä miehet saavat baarista ja muualta hyvännäköistä seuraa kohtuullisella vaivalla ja välillä vain ilmestymällä paikalla.

Eivät nämä miehet ole välttämättä NIIN erityisiä, vaan heillä on jonkinlaiset monopolimarkkinat, koska suuri osa miehistä aiheuttaa naisissa lähinnä välinpitämättömän olankohautuksen tai suoranaista kuvotusta. Miksi enemmistö miehistö joutuu luottamaan tuuriin tai ottamaan valtavan määrän pakkeja naisen etsinnässä? Yhteiskuntamme opettaa järjestään miehille täysin vääriä käytösmalleja naisten suhteen. Jo lasten piirretyt, aikuisten ohjelmista puhumattakaan ovat täynnä viestejä, joissa kaunis nainen asetetaan jalustalle: 

- Mies käyttää naisen hurmaamiseen kauhean määrän rahaa ja vaivaa

- Poikajoukko kilpailee tytön suosiosta näyttämällä tälle taitojaan kilpaa ja kampittamalla toisiaan

- Nainen on yleisesti jonkinlainen palkinto, jonka eteen mies on valmis kokemaan kaikenlaista nöyryytystä

- Mies anelee naista treffeille alistettuna ja nöyränä

Näitä voisi listata vaikka kuinka paljon. Päinvastaisia esimerkkejä en juuri keksi. Hyvin harvassa ovat mieshahmot, jotka toimisivat naisten kanssa terveellä itsetunnolla, alentamatta itseään.

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa nyt, ketjun miehet, että oliko oma isänne malli vai rikas?

Vierailija
62/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:44"]

Kertokaapa nyt, ketjun miehet, että oliko oma isänne malli vai rikas?

[/quote]

Ei kumpikaan. Miehiä on aina syntynyt naisia enemmän joka ikäluokassa, mutta sodat

muuttivat väestörakennetta huomattavasti sukupuolijakauman osalta. Sen vaikutus

parisuhdevalintoihin oli huomattava vielä silloin kun vanhempani avioituivat.

Nykyään kaikissa alle 50v ikäluokissa miehiä on selvästi naisia enemmän, millä on

huomattavaa vaikutusta miehien mahdollisuuksiin hankkiutua parisuhteisiin.

Lisäksi

nykyinen yhteiskuntarauha ja lainsäädäntö mahdollistaa naisten lasten hankinnan ja perheen

perustamisen ilman parisuhteita. Miehestähän saa elatusvelvollisen kun menee vuodeksi

naimisiin ja hankkii lapset sen aikana ja ottaa sitten eron. Miehellä ei ole edes oikeutta

isyystutkimuksiin, joten nainen voi hankkia elatusvelvolliseksi eri miehen kuin siittämiseen.

Vanhempieni mennessä naimisiin ja perustaessa perheen ei äidilläni todellakaan tuollaista

vaihtoehtoa ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:11"]

Kyseessä on lihavuustutkimus, joten tutkimuskohteet ovat olleet lihavia. Päällepäinkin pystyy hyvin pitkälti sanomaan, muodostuuko ihmisen massa lihaksista vai läskistä. Ja luuletko todellakin, että tutkimus on tehty vain käyttämällä tutkittavaa puntarilla ja mitattu pituus? Ei ole.[/quote]

Tutkimalla pelkästään lihavia ei mitenkään voida saada sellaisia tuloksia,

että kaikista miehistä 66% on ylipainoisia,

eikä sellaista tulosta että kaikista naisista 46% on ylipainoisia.

Tuleeko tämä todellakin sinulle yllätyksenä?

[/quote]

Tietenkään ei ole tutkittu pelkästään lihavia. Yritä nyt ymmärtää, että kyseessä on lihavuustutkimus, ei bodaritutkimus. Bodareita ei ole laskettu ylipainoisten joukkoon, tässä tutkimuksessa yhtenä lihavuuden kriteerinä oli mm. vyötärönympärys.

[/quote]

Miksi mielestäsi tuloksissa ilmoitetaan, että miehistä 66% oli BMI yli 25, jos näin ei ollutkaan,

vaan lisäksi oli vielä muita joilla BMI oli yli tuon rajan, mutta joiden vyötärön ympärys

jäi alle jonkun rajan?

Eivätkö tutkijat mielestäsi siis osaa julkaista tuloksia oikein?

Miksi ensin sanot joten tutkimuskohteet ovat olleet lihavia , sitten kiistät sen olevan totta?

Vierailija
64/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:15"]

Ja taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssss.

Mene töihin, saat jotain mielekästä tekemistä.

[/quote]

Idiootti et edes tiedä millä aikavyöhykkeellä olen.

[/quote]

Todennäköisyys, että olet muualla kuin martinlaaksolaisessa muovimattoyksiössä, on n. 0,07 / 100.

[/quote]

ai kauheeta!:D

sä teit sen taas TAAS täällä on joku _todella_ huippu näissä. Olen kateellinen, piste.

Vierailija
65/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että suurin osa miehistä kyllä pääsee parisuhteeseen. Enemmänkin kyse oli siitä, että pieni osa miehistä kerää suuren osan naisten huomiosta ja heihin ihastutaan todella suuressa määrin. Normaaliin, ok näköiseen ja fiksusti pukeutuvaan mieheen ihastuu keskimäärin ehkä pari naista vuodessa, kun taas näihin naismagneetteihin ihastuu useampi kymmenen naista vuodessa. Tässä on valtava epäsuhta, joka tietysti näkyy erityisesti siinä, kuka saa seksiä parisuhteen ulkopuolella. Se, että useimmat miehet saavat naiset kiinnostumaan itsestään lähinnä satunnaisesti, on hyvin pitkälle turha asia joka perustuu etupäässä siihen, että miehillä on usein huono itsetunto ja että he (osittain sen takia) käyttäytyvät epävarmasti ja nöyristellen naisten keskuudessa.

Kaikille niille joiden mielestä olen nyt joku katkera valittaja, kun olen kirjoittanut tästä aika neutraaliin sävyyn: hankkikaa elämä.

ap

Vierailija
66/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:19"]

On totta, että suurin osa miehistä kyllä pääsee parisuhteeseen. Enemmänkin kyse oli siitä, että pieni osa miehistä kerää suuren osan naisten huomiosta ja heihin ihastutaan todella suuressa määrin. Normaaliin, ok näköiseen ja fiksusti pukeutuvaan mieheen ihastuu keskimäärin ehkä pari naista vuodessa, kun taas näihin naismagneetteihin ihastuu useampi kymmenen naista vuodessa. Tässä on valtava epäsuhta, joka tietysti näkyy erityisesti siinä, kuka saa seksiä parisuhteen ulkopuolella. Se, että useimmat miehet saavat naiset kiinnostumaan itsestään lähinnä satunnaisesti, on hyvin pitkälle turha asia joka perustuu etupäässä siihen, että miehillä on usein huono itsetunto ja että he (osittain sen takia) käyttäytyvät epävarmasti ja nöyristellen naisten keskuudessa.

Kaikille niille joiden mielestä olen nyt joku katkera valittaja, kun olen kirjoittanut tästä aika neutraaliin sävyyn: hankkikaa elämä.

ap

[/quote]

höpöhöpö sinähän sait paljon neuvoja (luitko ollenkaan ajatuksella?) joista minusta osuvin oli tämä:

"

Eräs tutun tuttuni miespuolinen kaveri on oikeasti ruma, mutta hänkin löysi itselleen kumppanin,s ellaisen ruman naisen. Ovat tyytyväisinä yhdessä.

Jos tuo mies ei olisi ollut realisti niin varmasti olisi yksin.

Kaikissa tietämissäni naista toivovissa miehissä jotka naista eivät saa, on jokin sellainen oma piirre jota eivät suostu katsomaan ja hoitamaan tieltä."

Vierailija
67/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että suurin osa miehistä kyllä pääsee parisuhteeseen.

ap

[/quote]Ei ole totta. Iso osa kyllä, muttei todellakaan suurin osa, ei edes sinnepäin.

Miten voi olla noin vaikea tunnustaa tosiasioita, jotka jokainen voi itse lukea tilastokeskuksen sivuilta?

Vierailija
68/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi jauhat itsestäänselvyydestä. Tämä sama pätee myös niin, että on naisia joihin valtaosa miehistä ihastuu ja sitten on naisia joihin ei kukaan ihastu koskaan.

Sama pätee gay maailmassa, on miehiä joihin toiset homot on hulluna ja on lepakoita joiden ympärillä pyörivät kaikki naiset.

Heissä yhdistyy, ulkonäkö ja karisma jotenkin niin, että viehättävät monia.

Kyllähän sen jo huomaa koulussa, on se suosituin poika ja suosituin tyttö. Sitten kaiketi osa ihmisistä kykenee luontevasti kasvamaan niin, että alkaa ihastumaan niihin joihin on oikeasti saumaa.

Osalla tämä kehitys ei onnistu ja he jäävät haikailemaan sitä mitä eivät saa.

Vierailija
69/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:27"]

höpöhöpö sinähän sait paljon neuvoja (luitko ollenkaan ajatuksella?) joista minusta osuvin oli tämä:

"Kaikissa tietämissäni naista toivovissa miehissä jotka naista eivät saa, on jokin sellainen oma piirre jota eivät suostu katsomaan ja hoitamaan tieltä."

[/quote]

Niin ja mitä hyötyä tuosta muka on kenellekään?

Pikemminkin vaikuttaa vittuilulta.

Olen 52v mies, eikä minulla ole koskaan ollut parisuhdetta. Kymmenet pariutuneet naiset,

jotka minut ovat tunteneet ovat jälkikäteen sanoneet, että jos heidän nykyinen mies

ei olisi suostunut, niin olisivat ottaneet minut. Olen siis ikuinen kakkonen.

Mikähän se oma piirre nyt oikein mahtaa olla, jota yksikään noin sanoneista ei

suostu kertomaan, eikä sellaisen olemassaoloa edes myönnä?

Ainoa jonka itse tiedän on se etten ole mikään pelimies, eli en ole yrittänyt

kymmeniä naisia yhtäaikaa heidän selkänsä takana.

Se on toki rajoittanut niiden naisten määrää, joista olen jossain vaiheessa

kiinnostunut pienemmäksi kuin se pelimiestaktiikkaa käyttämällä olisi voinut olla.

Tuossa se suurin syy taitaa olla, etten ole pariutunut ja perhe jäi perustamatta.

Siis sen lisäksi, että sukupuolijakauma on mikä on, eivätkä naiset tarvitse miestä

mihinkään, kun sinkkunakin saa naisena itselleen lapsia ja siten perheen.

Vierailija
70/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

"

Eräs tutun tuttuni miespuolinen kaveri on oikeasti ruma, mutta hänkin löysi itselleen kumppanin,s ellaisen ruman naisen. Ovat tyytyväisinä yhdessä.

Jos tuo mies ei olisi ollut realisti niin varmasti olisi yksin.

Kaikissa tietämissäni naista toivovissa miehissä jotka naista eivät saa, on jokin sellainen oma piirre jota eivät suostu katsomaan ja hoitamaan tieltä."

[/quote]

Vieläkään ei suostuta ymmärtämään, etten ole täällä valittamassa omaa tilannettani.

Vierailija
71/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:11"]

Kyseessä on lihavuustutkimus, joten tutkimuskohteet ovat olleet lihavia. Päällepäinkin pystyy hyvin pitkälti sanomaan, muodostuuko ihmisen massa lihaksista vai läskistä. Ja luuletko todellakin, että tutkimus on tehty vain käyttämällä tutkittavaa puntarilla ja mitattu pituus? Ei ole.[/quote]

Tutkimalla pelkästään lihavia ei mitenkään voida saada sellaisia tuloksia,

että kaikista miehistä 66% on ylipainoisia,

eikä sellaista tulosta että kaikista naisista 46% on ylipainoisia.

Tuleeko tämä todellakin sinulle yllätyksenä?

[/quote]

Tietenkään ei ole tutkittu pelkästään lihavia. Yritä nyt ymmärtää, että kyseessä on lihavuustutkimus, ei bodaritutkimus. Bodareita ei ole laskettu ylipainoisten joukkoon, tässä tutkimuksessa yhtenä lihavuuden kriteerinä oli mm. vyötärönympärys.

[/quote]

Miksi mielestäsi tuloksissa ilmoitetaan, että miehistä 66% oli BMI yli 25, jos näin ei ollutkaan,

vaan lisäksi oli vielä muita joilla BMI oli yli tuon rajan, mutta joiden vyötärön ympärys

jäi alle jonkun rajan?

Eivätkö tutkijat mielestäsi siis osaa julkaista tuloksia oikein?

Miksi ensin sanot joten tutkimuskohteet ovat olleet lihavia , sitten kiistät sen olevan totta?

[/quote]

Huoh. Tämän tutkimuksen mukaan 66 % miehistä on ylipainoisia, ymmärrätkö? Läskejä. Lihavia. Pontsoja. Lylleröitä. Ei bodareita. Tutkimuksessa ei tutkittu vain bmi:tä eli pituuden ja painon suhdetta, vaan myös esim. vyötärönympärystä, joka etenkin miehillä indikoi hyvin keskivartalolihavuutta.

Menikö jo jakeluun?

Vierailija
72/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen biologia on evoluution aikana antanut miehelle keinoja menestyä kosinnassa: olla lauman johtaja, laulaa, tanssia, tehdä muuta luovaa jolla kiinniittää naisen huomio. Jos ei aukaise suuta niin ei nainen kiinnostu.

Jos et ole kiinnostava jäät tapetiksi. Ei semmoisten kanssa tarvitsekaan seurustella jos ei ole tapetoija.

Vierailija
73/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Sinä olet katkera valittaja. Tasan kun ei käy nallekarkit elämässä.

Vierailija
74/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:28"]

ap

[/quote]Ei ole totta. Iso osa kyllä, muttei todellakaan suurin osa, ei edes sinnepäin.

Miten voi olla noin vaikea tunnustaa tosiasioita, jotka jokainen voi itse lukea tilastokeskuksen sivuilta?

[/quote]

Laita toki linkki.

Vierailija
75/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:50"]

ap

[/quote]

Laita toki linkki.

[/quote]

http://www.tilastokeskus.fi/til/vaerak/2006/vaerak_2006_2007-03-23_tau_002.xls

Vierailija
76/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:43"]

"Kaikissa tietämissäni naista toivovissa miehissä jotka naista eivät saa, on jokin sellainen oma piirre jota eivät suostu katsomaan ja hoitamaan tieltä."

[/quote]

Niin ja mitä hyötyä tuosta muka on kenellekään?

Pikemminkin vaikuttaa vittuilulta.

Olen 52v mies, eikä minulla ole koskaan ollut parisuhdetta. Kymmenet pariutuneet naiset,

jotka minut ovat tunteneet ovat jälkikäteen sanoneet, että jos heidän nykyinen mies

suostu kertomaan, eikä sellaisen olemassaoloa edes myönnä?

Ainoa jonka itse tiedän on se etten ole mikään pelimies, eli en ole yrittänyt

kymmeniä naisia yhtäaikaa heidän selkänsä takana.

Se on toki rajoittanut niiden naisten määrää, joista olen jossain vaiheessa

kiinnostunut pienemmäksi kuin se pelimiestaktiikkaa käyttämällä olisi voinut olla.

Tuossa se suurin syy taitaa olla, etten ole pariutunut ja perhe jäi perustamatta.

Siis sen lisäksi, että sukupuolijakauma on mikä on, eivätkä naiset tarvitse miestä

mihinkään, kun sinkkunakin saa naisena itselleen lapsia ja siten perheen.

[/quote]

Osaisin sanoa jos vaikka näkisin video pätkän sinusta. Olet kuitenkin asunut paikkakunnilla joissa paljon naisia? Sinulla on olemuksessasi joko jokin todella epämiehekäs piirre tai luonteessasi on jokin häikkä.

Sinussa on ehkä jokin ristiriitaisuus.

Laitan tähän esimerkkejä.

- Naismainen ääni.

- Alat uskoutua ongelmistasi jokaiselle naiselle.

- kävelet naismaisesti. Androgyyniselle goottipojalle sopii tietty feminisyys, mutta se on jotenkin vastenmielistä jos tavallinen mies tekee sitä.

- Olet yltiötavallinen ja kaikki vaatteesi korostavat sitä. Viestitä tylsyyttä, naiset pakenevat koska kokvat tukehtuvansa tylsyyteen ja valitukseen seurassasi.

- Olet töykeän näköinen ja sotkuinen ja pelottava ja epäsiisti.

Vierailija
77/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:57"]

ap

[/quote]

Laita toki linkki.

[/quote]

http://www.tilastokeskus.fi/til/vaerak

ap

[/quote]

Laita toki linkki.

[/quote]

[/quote]

/2006/vaerak_2006_2007-03-23_tau_002.xls

[/quote]

Eli v. 2006 miehistä 991 865 oli naimisissa ja naisista 993 908 oli naimisissa. Eli noin 2000 miehen takia käyt tätä keskustelua sillä periaatteella, että pieni osa miehistä saa suurimman osan naisista? Okei.

Vierailija
78/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:02"]

suostu kertomaan, eikä sellaisen olemassaoloa edes myönnä?[/quote]

Osaisin sanoa jos vaikka näkisin video pätkän sinusta. Olet kuitenkin asunut paikkakunnilla joissa paljon naisia? Sinulla on olemuksessasi joko jokin todella epämiehekäs piirre tai luonteessasi on jokin häikkä.

- Naismainen ääni.

- kävelet naismaisesti. Androgyyniselle goottipojalle sopii tietty feminisyys, mutta se on jotenkin vastenmielistä jos tavallinen mies tekee sitä.

- Olet yltiötavallinen ja kaikki vaatteesi korostavat sitä. Viestitä tylsyyttä, naiset pakenevat koska kokvat tukehtuvansa tylsyyteen ja valitukseen seurassasi.

[/quote]

Oletko sitten sitä mieltä, että kaikki nuo kymmenet naiset valehtelevat minulle päin naamaa?

Vai oletko sitä mieltä, että jokin noista mainitsemistasi mahdollistaisi kakkos sijan

kymmenien naisten näkökulmasta, kun ovat kuitenkin valintansa tehneet

kymmenistä vaihtoehdoista?

Vierailija
79/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:04"]

ap

[/quote]

Laita toki linkki.

[/quote]

http://www.tilastokeskus.fi/til/vaerak

ap

[/quote]

Laita toki linkki.

[/quote]

[/quote]

/2006/vaerak_2006_2007-03-23_tau_002.xls

[/quote]

Eli v. 2006 miehistä 991 865 oli naimisissa ja naisista 993 908 oli naimisissa. Eli noin 2000 miehen takia käyt tätä keskustelua sillä periaatteella, että pieni osa miehistä saa suurimman osan naisista? Okei.

[/quote]Luetun ymmärtäminen näyttää tuottavan sinulle suuria vaikeuksia, kuten myös lainaaminen.

Se montako miestä ja naista on joskus aikanaan päässyt parisuhteeseen ei kerro suoraan siitä, montako nykyisistä sinkuista pääsee parisuhteeseen. Kuten jo aiemmin sanoin, väestön sukupuolijakaumassa on tapahtunut olennaisia asiaan vaikuttavia muutoksia sitten 1940-luvun.

Toisekseen jokaisessa avioliitossa suomessa on naisia ihan yhtä paljon kuin miehiäkin sillä suomessa ei ole avioliittoja samaa sukupuolta olevien välillä! Mahdatkohan edes ymmärtää miksi nuo lainaamasi luvut ovat eri suuret?

Vierailija
80/150 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:02"]

suostu kertomaan, eikä sellaisen olemassaoloa edes myönnä?[/quote]

- Naismainen ääni.

[/quote]

Oletko sitten sitä mieltä, että kaikki nuo kymmenet naiset valehtelevat minulle päin naamaa?

Vai oletko sitä mieltä, että jokin noista mainitsemistasi mahdollistaisi kakkos sijan

kymmenien naisten näkökulmasta, kun ovat kuitenkin valintansa tehneet

kymmenistä vaihtoehdoista?

[/quote]

Naisissa on se vika, että he yrittävät olla ystävällisiä. Tämä kertoo sen, että koska noin monet naiset ovat jättäneet sinut kakkoseksi, että silnulta puuttuu jokin heille tärkeä asia.

Olet ehkä etsinut seuraa kauniimmista naisista joihin sinulla on mahdollisuus?

Se tulee ilmi juuri noin.

Olisit saanut se surustelusuhteen jos olisit kiinnittanyt huomion rumempiin naisiin, näiden naisten ympärillä pörräsivät muutkin.