Miksi pieni osa miehistä saa suurimman osan naisista?
Tarkoitan tällä sitä, että ns. naismagneetteja, joilta puuttuu tyypillisen miehen epätoivoiset käytösmallit, on vain hyvin pieni osa miehistä. Nämä miehet saavat baarista ja muualta hyvännäköistä seuraa kohtuullisella vaivalla ja välillä vain ilmestymällä paikalla.
Eivät nämä miehet ole välttämättä NIIN erityisiä, vaan heillä on jonkinlaiset monopolimarkkinat, koska suuri osa miehistä aiheuttaa naisissa lähinnä välinpitämättömän olankohautuksen tai suoranaista kuvotusta. Miksi enemmistö miehistö joutuu luottamaan tuuriin tai ottamaan valtavan määrän pakkeja naisen etsinnässä? Yhteiskuntamme opettaa järjestään miehille täysin vääriä käytösmalleja naisten suhteen. Jo lasten piirretyt, aikuisten ohjelmista puhumattakaan ovat täynnä viestejä, joissa kaunis nainen asetetaan jalustalle:
- Mies käyttää naisen hurmaamiseen kauhean määrän rahaa ja vaivaa
- Poikajoukko kilpailee tytön suosiosta näyttämällä tälle taitojaan kilpaa ja kampittamalla toisiaan
- Nainen on yleisesti jonkinlainen palkinto, jonka eteen mies on valmis kokemaan kaikenlaista nöyryytystä
- Mies anelee naista treffeille alistettuna ja nöyränä
Näitä voisi listata vaikka kuinka paljon. Päinvastaisia esimerkkejä en juuri keksi. Hyvin harvassa ovat mieshahmot, jotka toimisivat naisten kanssa terveellä itsetunnolla, alentamatta itseään.
Kommentit (150)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:21"]
Toisekseen jokaisessa avioliitossa suomessa on naisia ihan yhtä paljon kuin miehiäkin sillä suomessa ei ole avioliittoja samaa sukupuolta olevien välillä! Mahdatkohan edes ymmärtää miksi nuo lainaamasi luvut ovat eri suuret?
[/quote]
No sitten varmaan esittelet ne tilastot, moniko nykysinkuista pääsee parisuhteeseen, eikä mitään 8 vuotta vanhoja sheettejä.
[/quote]
Et voi tosissasi kuvitella, että tilastoja tehdään tulevaisuuden tapahtumista.
Osoitapa ymmärtäväsi edes alkeet tilastoista vastaamalla alleviivattuun kysymykseen.
Turhaa sulle on tätä asiaa selittää, jos tuokin tuottaa liian suuria vaikeuksia.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:43"]
Olen 52v mies, eikä minulla ole koskaan ollut parisuhdetta. Kymmenet pariutuneet naiset,
jotka minut ovat tunteneet ovat jälkikäteen sanoneet, että jos heidän nykyinen mies
ei olisi suostunut, niin olisivat ottaneet minut. Olen siis ikuinen kakkonen.
Mikähän se oma piirre nyt oikein mahtaa olla, jota yksikään noin sanoneista ei
suostu kertomaan, eikä sellaisen olemassaoloa edes myönnä?[/quote]
Osaisin sanoa jos vaikka näkisin video pätkän sinusta. Olet kuitenkin asunut paikkakunnilla joissa paljon naisia? Sinulla on olemuksessasi joko jokin todella epämiehekäs piirre tai luonteessasi on jokin häikkä.
Sinussa on ehkä jokin ristiriitaisuus.
Laitan tähän esimerkkejä.
- Naismainen ääni.
- Alat uskoutua ongelmistasi jokaiselle naiselle.
- kävelet naismaisesti. Androgyyniselle goottipojalle sopii tietty feminisyys, mutta se on jotenkin vastenmielistä jos tavallinen mies tekee sitä.
- Olet yltiötavallinen ja kaikki vaatteesi korostavat sitä. Viestitä tylsyyttä, naiset pakenevat koska kokvat tukehtuvansa tylsyyteen ja valitukseen seurassasi.
- Olet töykeän näköinen ja sotkuinen ja pelottava ja epäsiisti.
[/quote]
Oletko sitten sitä mieltä, että kaikki nuo kymmenet naiset valehtelevat minulle päin naamaa?
Vai oletko sitä mieltä, että jokin noista mainitsemistasi mahdollistaisi kakkos sijan
kymmenien naisten näkökulmasta, kun ovat kuitenkin valintansa tehneet
kymmenistä vaihtoehdoista?
[/quote]
Naisissa on se vika, että he yrittävät olla ystävällisiä. Tämä kertoo sen, että koska noin monet naiset ovat jättäneet sinut kakkoseksi, että silnulta puuttuu jokin heille tärkeä asia.
Olet ehkä etsinut seuraa kauniimmista naisista joihin sinulla on mahdollisuus?
Se tulee ilmi juuri noin.
Olisit saanut se surustelusuhteen jos olisit kiinnittanyt huomion rumempiin naisiin, näiden naisten ympärillä pörräsivät muutkin.
[/quote]Jos minulta puuttuisi jokin heille tärkeä asia, en olisi tullut toiseksi.
En olisi päässyt edes sadan ensimmäisen joukkoon.
Valehteleminen päin naamaa ei myöskään ole mitään ystävällistä käytöstä,
enkä pysty tuntemiani naisia sellaisina sikoina pitämäänkään.
Olisin saanut parisuhteen, jos olisin yrittänyt satoja enkä kymmeniä,
siis ollut pelimies ja yrittänyt vähintään kymmentä saman aikaan toistensa selkien takana.
Nuo naiset todistavat sen taktiikan onnistuneisuuden.
Ei siis ole mikään ihme, että pelimieskirjoja kirjoitetaan ja niillä on kysyntää.
Niitä lukemalla miehen menestymisen mahdollisuudet näet kasvavat.
Tämä tosiasia vaan ei naisia tietenkään miellytä, eikä minuakaan,
mutta maailma vaan on sellainen paikka jossa tuollainen taktiikka johtaa menestymiseen.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:32"]
Toisekseen jokaisessa avioliitossa suomessa on naisia ihan yhtä paljon kuin miehiäkin sillä suomessa ei ole avioliittoja samaa sukupuolta olevien välillä! Mahdatkohan edes ymmärtää miksi nuo lainaamasi luvut ovat eri suuret?
[/quote]
No sitten varmaan esittelet ne tilastot, moniko nykysinkuista pääsee parisuhteeseen, eikä mitään 8 vuotta vanhoja sheettejä.
[/quote]
Osoitapa ymmärtäväsi edes alkeet tilastoista vastaamalla alleviivattuun kysymykseen.
Turhaa sulle on tätä asiaa selittää, jos tuokin tuottaa liian suuria vaikeuksia.
[/quote]
Toki olen tosissani. Selitä nyt ihan rauhallisesti vain.
Ap hei, sulla taitaa olla taustaoletus, että naiset hakisivat kaikki vain yhdenlaisia suhteita. Ei se niin mene. Noilta "naismagneettimiehiltä" haetaan helppoja irtosuhteita. Koska peli on silloin selvä, hetki hauskaa ja sitten elämässä eteenpäin. Vässykkä ei kiinnosta, koska pelottaa, että hän jää riesaksi roikkumaan perässä. Ihan eri peli on kyseessä silloin, kun haetaan tosissaan elämäkumppania. Jos haluat päästä tällaiseksi helpoksi irtosuhdemieheksi, niin en osaa auttaa. Mutta pysyvämmän suhteen etsintä menee ihan eri säännöillä.
Ja toki nainen "saa" helpommin, mutta menettää myös maineensa helpommin. Ei niitä naisiakaan niin paljon ole, jotka voivat iskeä kenet vaan, milloin vaan, ja silti olla kunnioitettuja kansalaisia. Eli elämässä ei nyt vaan mene tällaiset sosiaaliset asiat tasan, ei miehillä eikä naisilla.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:19"]
On totta, että suurin osa miehistä kyllä pääsee parisuhteeseen. Enemmänkin kyse oli siitä, että pieni osa miehistä kerää suuren osan naisten huomiosta ja heihin ihastutaan todella suuressa määrin. Normaaliin, ok näköiseen ja fiksusti pukeutuvaan mieheen ihastuu keskimäärin ehkä pari naista vuodessa, kun taas näihin naismagneetteihin ihastuu useampi kymmenen naista vuodessa. Tässä on valtava epäsuhta, joka tietysti näkyy erityisesti siinä, kuka saa seksiä parisuhteen ulkopuolella. Se, että useimmat miehet saavat naiset kiinnostumaan itsestään lähinnä satunnaisesti, on hyvin pitkälle turha asia joka perustuu etupäässä siihen, että miehillä on usein huono itsetunto ja että he (osittain sen takia) käyttäytyvät epävarmasti ja nöyristellen naisten keskuudessa.
Kaikille niille joiden mielestä olen nyt joku katkera valittaja, kun olen kirjoittanut tästä aika neutraaliin sävyyn: hankkikaa elämä.
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:43"]
Olen 52v mies, eikä minulla ole koskaan ollut parisuhdetta. Kymmenet pariutuneet naiset,
jotka minut ovat tunteneet ovat jälkikäteen sanoneet, että jos heidän nykyinen mies
ei olisi suostunut, niin olisivat ottaneet minut. Olen siis ikuinen kakkonen.
Mikähän se oma piirre nyt oikein mahtaa olla, jota yksikään noin sanoneista ei
suostu kertomaan, eikä sellaisen olemassaoloa edes myönnä?[/quote]
Osaisin sanoa jos vaikka näkisin video pätkän sinusta. Olet kuitenkin asunut paikkakunnilla joissa paljon naisia? Sinulla on olemuksessasi joko jokin todella epämiehekäs piirre tai luonteessasi on jokin häikkä.
Sinussa on ehkä jokin ristiriitaisuus.
Laitan tähän esimerkkejä.
- Naismainen ääni.
- Alat uskoutua ongelmistasi jokaiselle naiselle.
- kävelet naismaisesti. Androgyyniselle goottipojalle sopii tietty feminisyys, mutta se on jotenkin vastenmielistä jos tavallinen mies tekee sitä.
- Olet yltiötavallinen ja kaikki vaatteesi korostavat sitä. Viestitä tylsyyttä, naiset pakenevat koska kokvat tukehtuvansa tylsyyteen ja valitukseen seurassasi.
- Olet töykeän näköinen ja sotkuinen ja pelottava ja epäsiisti.
[/quote]
Oletko sitten sitä mieltä, että kaikki nuo kymmenet naiset valehtelevat minulle päin naamaa?
Vai oletko sitä mieltä, että jokin noista mainitsemistasi mahdollistaisi kakkos sijan
kymmenien naisten näkökulmasta, kun ovat kuitenkin valintansa tehneet
kymmenistä vaihtoehdoista?
[/quote]
Naisissa on se vika, että he yrittävät olla ystävällisiä. Tämä kertoo sen, että koska noin monet naiset ovat jättäneet sinut kakkoseksi, että silnulta puuttuu jokin heille tärkeä asia.
Olet ehkä etsinut seuraa kauniimmista naisista joihin sinulla on mahdollisuus?
Se tulee ilmi juuri noin.
Olisit saanut se surustelusuhteen jos olisit kiinnittanyt huomion rumempiin naisiin, näiden naisten ympärillä pörräsivät muutkin.
[/quote]Jos minulta puuttuisi jokin heille tärkeä asia, en olisi tullut toiseksi.
En olisi päässyt edes sadan ensimmäisen joukkoon.
Valehteleminen päin naamaa ei myöskään ole mitään ystävällistä käytöstä,
enkä pysty tuntemiani naisia sellaisina sikoina pitämäänkään.
Olisin saanut parisuhteen, jos olisin yrittänyt satoja enkä kymmeniä,
siis ollut pelimies ja yrittänyt vähintään kymmentä saman aikaan toistensa selkien takana.
Nuo naiset todistavat sen taktiikan onnistuneisuuden.
Ei siis ole mikään ihme, että pelimieskirjoja kirjoitetaan ja niillä on kysyntää.
Niitä lukemalla miehen menestymisen mahdollisuudet näet kasvavat.
Tämä tosiasia vaan ei naisia tietenkään miellytä, eikä minuakaan,
mutta maailma vaan on sellainen paikka jossa tuollainen taktiikka johtaa menestymiseen.
[/quote]
Näitä naisia siis tavoitteli kymmenet ja kymmenet miehet koska pidät "kakkossijaasi" saavutuksena. Tuo on vain kohtelias tapa sanoa, että et kelpaa koska nämä naiset eivät halunneet loukata.
Itse naisena olen kokenut kaksi kertaa sen kuinka olen suunnattoman ihastunut ja sitten saan pakit. Sen sijaan , että tekisin tästä jonkun yleismaailmallisen kysymyksen totean realistisesti, että en kelvannut. Toinen näistä ihmisistä oli erittäin kohtelias ja hienotunteinen, mutta kyllä minä tiedän syyn miksi en kelvannut...nykyään. Mietin tämän ihmisen arvomaailmaa ja ajatuksia ja niistä voi rehellisen syyn tajuta.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:13"]
Näitä naisia siis tavoitteli kymmenet ja kymmenet miehet koska pidät "kakkossijaasi" saavutuksena. Tuo on vain kohtelias tapa sanoa, että et kelpaa koska nämä naiset eivät halunneet loukata.
[/quote]
Siis mitä järkeä on kertoa etten kelvannut tuollaista sanomalla silloin kun naisen
aviomies on samassa talossa mukana vierailulla?
Sehän on siinä vaiheessa muutenkin itsestäänselvyys etten kelvannut.
Ja naiset siis nimenomaan ottivat asian puheeksi tuollaista sanomalla,
eivätkä suinkaan kommentoineet sillä jotain minun sanomaani.
Mikä ihmeen kohteliaisuus tuo nyt muka on?!?
Mitä loukkaavaa siinä olisi ollut, jos asiaa ei olisi edes otettu puheeksi?
Sanoin muuten jokaisella heistä olleen kymmeniä joista valita, en kymmeniä ja kymmeniä ...
Vaikka enhän minä tietysti tarkkaa lukumäärää tiedä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:57"]
[/quote]
[/quote]Ihan turhaa selittää mitään henkilölle, joka tuollaista kuvittelee.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:20"]
Itse naisena olen kokenut kaksi kertaa sen kuinka olen suunnattoman ihastunut ja sitten saan pakit. Sen sijaan , että tekisin tästä jonkun yleismaailmallisen kysymyksen totean realistisesti, että en kelvannut. Toinen näistä ihmisistä oli erittäin kohtelias ja hienotunteinen, mutta kyllä minä tiedän syyn miksi en kelvannut...nykyään. Mietin tämän ihmisen arvomaailmaa ja ajatuksia ja niistä voi rehellisen syyn tajuta. [/quote]
On aivan eri asia saada elämässään 2 kertaa pakit, kuin jokaisen kerran viimeisen 35 vuoden aikana.
Edellisestä tilanteesta järkevä ihminen siirtyy eteenpäin elämässään jäämättä asiaa murehtimaan. Jälkimmäisessä miettii mitä olisi voinut tehdä toisin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:20"]
Itse naisena olen kokenut kaksi kertaa sen kuinka olen suunnattoman ihastunut ja sitten saan pakit. Sen sijaan , että tekisin tästä jonkun yleismaailmallisen kysymyksen totean realistisesti, että en kelvannut. Toinen näistä ihmisistä oli erittäin kohtelias ja hienotunteinen, mutta kyllä minä tiedän syyn miksi en kelvannut...nykyään. Mietin tämän ihmisen arvomaailmaa ja ajatuksia ja niistä voi rehellisen syyn tajuta. [/quote]
On aivan eri asia saada elämässään 2 kertaa pakit, kuin jokaisen kerran viimeisen 35 vuoden aikana.
Edellisestä tilanteesta järkevä ihminen siirtyy eteenpäin elämässään jäämättä asiaa murehtimaan. Jälkimmäisessä miettii mitä olisi voinut tehdä toisin.
[/quote]
Jos ei kelpaa niin silloin ei kelpaa. Jos kelpaa kaverina, mutta ei muuten syy on jokin fyysinen ja sen kuuluisan kemian taikka yhteikunnallisen aseman.
Olet tavoitellut suosittuja naisia ja ehkä tietyntyyppisiä. Joistakin naisista on kiva pitää siinä kullumassa joku mies jota ei kuitenkaan halua, tuomassa itsetuntoa.
Syy: Joko tavoittelet tietynlaisia naisia ja toistat jotakin kuviota. Joskus ihmisillä on joku ihmeellinen taipumus kiinnostua vain tietynlaisisita ihmisistä.
Tämä naistyyppi ei selkeästikään ole sinusta kiinnostunut, mutta ihastuksesi imartelee kuitenkin. Kun kemia puuttuu ei se yrittäminen mitään muuta.
Syy2: Sinussa on jokin niin epämiehekäs piirre joko luonteessa taikka vartalossa, että et kiinnosta oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:11"]
Kyseessä on lihavuustutkimus, joten tutkimuskohteet ovat olleet lihavia. Päällepäinkin pystyy hyvin pitkälti sanomaan, muodostuuko ihmisen massa lihaksista vai läskistä. Ja luuletko todellakin, että tutkimus on tehty vain käyttämällä tutkittavaa puntarilla ja mitattu pituus? Ei ole.[/quote]
Tutkimalla pelkästään lihavia ei mitenkään voida saada sellaisia tuloksia,
että kaikista miehistä 66% on ylipainoisia,
eikä sellaista tulosta että kaikista naisista 46% on ylipainoisia.
Tuleeko tämä todellakin sinulle yllätyksenä?
[/quote]
Tietenkään ei ole tutkittu pelkästään lihavia. Yritä nyt ymmärtää, että kyseessä on lihavuustutkimus, ei bodaritutkimus. Bodareita ei ole laskettu ylipainoisten joukkoon, tässä tutkimuksessa yhtenä lihavuuden kriteerinä oli mm. vyötärönympärys.
[/quote]
Miksi mielestäsi tuloksissa ilmoitetaan, että miehistä 66% oli BMI yli 25, jos näin ei ollutkaan,
vaan lisäksi oli vielä muita joilla BMI oli yli tuon rajan, mutta joiden vyötärön ympärys
jäi alle jonkun rajan?
Eivätkö tutkijat mielestäsi siis osaa julkaista tuloksia oikein?
Miksi ensin sanot joten tutkimuskohteet ovat olleet lihavia , sitten kiistät sen olevan totta?
[/quote]
Huoh. Tämän tutkimuksen mukaan 66 % miehistä on ylipainoisia, ymmärrätkö? Läskejä. Lihavia. Pontsoja. Lylleröitä. Ei bodareita. Tutkimuksessa ei tutkittu vain bmi:tä eli pituuden ja painon suhdetta, vaan myös esim. vyötärönympärystä, joka etenkin miehillä indikoi hyvin keskivartalolihavuutta.
Menikö jo jakeluun?
[/quote]
Sulla on logiikkakeskuksessa jotain vikaa. Ylipaino määritellään tässä(kin) tutkimuksessa siten, että BMI on yli 25. Jos 66% miehistä on tämän määritelmän mukaan ylipainoisia, se ei silti tarkoita, että tuo sama 66% miehistä olisi läskejä, lihavia, pontsoja tai lylleröitä.
Jos tilasto sanoisi, että 66%:lla miehistä on niin iso vyötärönympärys, että he ovat kiistatta läskejä, asia olisi eri. Mutta tätä tuo tilasto EI kerro. Sen keksit omasta päästäsi.
Itse käyn 2-3päivän välein, pesu pelkällä mäntysuovalla. Hampaat pesen joka päivä. En käytä dödöä, naisia riittää.
Minä en nuorena kelvannut kenellekään, josta itse olisin ollut kiinnostunut. En tiedä miksi en, olin hoikka ja nätti, mutta melko ujo. Olin ihastunut varmaan 20 poikaan ja mieheen, eikä kukaan aloitteistani huolimatta kiinnostunut minusta. Kukaan näistä miehistä ei ollut mitenkään erityisen komea, oli lyhyttä ja pitkää, tummaa ja vaaleaa, silmälasit eivät haitanneet, ei kohtuullinen ylipainokaan. Eivät olleet urheilijoita tai rokkareita, mielestäni tavallisia miehiä, mutta heissä vain oli se jokin, johon ihastuin, jollakin se oli ihanat silmät ja katse, jollakin hymy tai sitten vain se, että mies tuntui mukavalta.
Olin jo melko epätoivoinen, kun en tuntunut kelpaavan kenellekään, josta itse olisin pitänyt. Muutama mies kyllä teki aloitteen, mutta he taas eivät olleet minun makuuni, esim. yksi oli tuplasti ikäiseni, 18-vuotiaana lähes 4-kymppinen tuntui kyllä ikälopulta. Yhdellä oli jo valmiiksi kaksi lasta, ei huvittanut alkaa äitipuoleksi alle 2-kymppisenä. Yksi oli tunnettu tappelupukari, toiselle maistui alkoholi liian hyvin. Eräs teki aloitteen tyyliin: "haluaisin panna sua", toinen leveili hienolla autollaan ja rahoillaan jne.
Onneksi löysin lopulta miehen, jolle olin se oikea ja hänkin on minulle. Nyt olemme olleet yhdessä jo vuosia. Ei tulisi mieleenkään etsiä vikaa niistä joille en kelvannut, kyllä se vika oli minussa, vaikka en tiedäkään mikä vika.
Lehdessä luki, että 40% kaikista talouksista on yhden hengen talouksia. Toki näistä varmaan jopa puolet ovat seurustelevia ihmisiä. Tämä on nyky-yhteiskunnan "ongelma" ja asialle ei oikein voi mitään, ellei halua palata johonkin 50-luvulle.
Parisuhteen muodostaminen on kuitenkin loppupeleissä naisen valinta, ja kun tähän ei nykyään "pakoteta", niin ollaan ajauduttu tälläiseen tilanteeseen.
Ja tuskin niillä pariutumattomilla naisillakaan sen helpompaa on kuin miehillä, todella harva haluaa olla kuitenkaan yksin. Ja näin miehenä väittäisin, että moni sinkkumies voi silti yhä "toteuttaa itseään" paremmin harrastusten ja työnkin kautta. Sitäpaitsi väittäisin myös, että ympäristö "vaatii" vielä nykypäivänäkin naiselta enemmän perheen perustamista, kuin mieheltä. 40-vuotiasta lapsetonta miestä ei pidetä enää nykyään mitenkään outona, mutta naista pidetään.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 09:32"]kyllä se vika oli minussa, vaikka en tiedäkään mikä vika.
[/quote]
Et tiedäkään, koska mitään vikaa ei alunperinkään ollut. Yksittäisten ihmisten kirjon ylittää vain pariskuntien kirjo.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:40"]
Lehdessä luki, että 40% kaikista talouksista on yhden hengen talouksia. Toki näistä varmaan jopa puolet ovat seurustelevia ihmisiä. Tämä on nyky-yhteiskunnan "ongelma" ja asialle ei oikein voi mitään, ellei halua palata johonkin 50-luvulle.
Parisuhteen muodostaminen on kuitenkin loppupeleissä naisen valinta, ja kun tähän ei nykyään "pakoteta", niin ollaan ajauduttu tälläiseen tilanteeseen.
Ja tuskin niillä pariutumattomilla naisillakaan sen helpompaa on kuin miehillä, todella harva haluaa olla kuitenkaan yksin. Ja näin miehenä väittäisin, että moni sinkkumies voi silti yhä "toteuttaa itseään" paremmin harrastusten ja työnkin kautta. Sitäpaitsi väittäisin myös, että ympäristö "vaatii" vielä nykypäivänäkin naiselta enemmän perheen perustamista, kuin mieheltä. 40-vuotiasta lapsetonta miestä ei pidetä enää nykyään mitenkään outona, mutta naista pidetään.
[/quote]
Oman tahtoaan vastoin yksinäinen ihminen on surullista sukupuoleen katsomatta. Naisilta kommenttia? Miten näette kumppanin valinnan muuttuvan tulevaisuudessa kun naisen älykkyyttä aletaan palkitsemaan/palkitaan alati merkittävämmin (lue. koulutus ja työmarkkinat). Tämä on nähdäkseni väistämäntötä (myös ns. kovilla aloilla tekniikassa). Toisin sanoen naisen valinnanvapaus kasvaa tulevaisuudessa. Millä tavalla se näkyy kumppaninvalinnan muutoksena?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 09:05"]
Sulla on logiikkakeskuksessa jotain vikaa. Ylipaino määritellään tässä(kin) tutkimuksessa siten, että BMI on yli 25. Jos 66% miehistä on tämän määritelmän mukaan ylipainoisia, se ei silti tarkoita, että tuo sama 66% miehistä olisi läskejä, lihavia, pontsoja tai lylleröitä.
Jos tilasto sanoisi, että 66%:lla miehistä on niin iso vyötärönympärys, että he ovat kiistatta läskejä, asia olisi eri. Mutta tätä tuo tilasto EI kerro. Sen keksit omasta päästäsi.
[/quote]
Oletko edes lukenut tätä tutkimusta? Tiedätkö, miten se on tehty? Tutkimuksessa ei tutkittu ylipainoisina bodareita, vaan ylipainoisia ihmisiä, joilla ylipaino johtuu ylimääräisestä rasvasta, ei ylenmääräisestä lihaksesta. Tajuatko jo?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:57"]
[/quote]
[/quote]Ihan turhaa selittää mitään henkilölle, joka tuollaista kuvittelee.
[/quote]
Eli et osaa perustella. Asia selvä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:51"]
Tästä tulee nyt vähän sellainen olo että kyse on jostain kylän kuumimman mimmin hurmaamisesta. Ei meidän tavallisten naisten hurmaamiseen tarvita kuin aitoutta. Minä en ole koskaan leikkinyt prinsessaa jota pitää valloittaa. Mutta on niitäkin.
Tämä ap:n ruikutusvirsi on niin tuttu huikaisevan kaunista naista tavoittelevan tavallisen tallaajamiehen suusta.
[/quote]
Ei, kyse on siitä että keskivertomiehen on vaikea saada naista, joka on ulkonäöllisesti samaa tasoa hänen kanssaan. En todellakaan puhu mistään Megan Foxeja kuolaavista pullukkamiehistä. Suurin osa naisista ihastuu harvalukuiseen määrään ns. alfauroksia ja muut elävät ns. sattuman varassa, elleivät halua etsiä selvästi itseään huonomman näköisiä naisia.
[/quote]
Nuoret naiset on paljon paremman näköisiä keskimäärin kuin nuoret miehet. Joka vuosikurssilla on muutama kaunotar ja loputkin on ihan hyvännäköisiä, mutta koko koulussa ei välttämättä ole yhtään mallitason miestä. Toisaalta vanhuksilla se on toisin päin, karismaattisilla vanhoilla miehillä on mummoja käsipuolessaan...
[/quote]
Asiaan vaikuttaa myös se, että naiset laittautuvat. Nuoret naiset treenaavat, meikkaavat ja sotavat itselleen sopivia vaatteita. Jostakin syystä vaikka miehet niin arvostavat kaunista vartaloa naisella eivät he vaivaudu treenaamaan ja pukeutumaan hauskasti.
on vaikea kuvitella yhteen liikuntaa harrastava nuorinainen ja johonkin lyhyt hihaiseen paitapuseroon pukutuva löysä ja hieman huonoryhtinen nuorukainen.
Kyllä ne nuorukaiset jotka ovat ryhdikkäitä ja kroppa kunnossa ja pukeutuvat ikäisilleen sopivasti kyllä löytävät kumppanin.
[/quote]Ööh, kyllä miesten urheilussa on selvästi kovempi taso kuin naisten urheilussa kuten melkein kaikessa muussakin. Tämän kevään kahdeksan laudaturia kirjoittaneista ylioppilaista kuusi oli poikia ja nolla tyttöjä, vaikka tyttöjä on selvästi enemmän lukiossa.
Vielä yli 90-vuotiaidenkin sarjassa miesten maailmanennätykset ovat paremmat kuin naisten. Nuori nainen vastaa nopeudeltaan reilusti viisikymppistä miestä ja lihasvoimiltaan reilusti kuusikymppistä miestä. Miesten kroppa on aika paljon vaikuttavampi kuin naisen, vaikka ei treenaisikaan. Jos tasa-arvo olisi totta, naiset haluaisivat kosketella ja katsella miesten erilaisia hartioita, käsivarsia ja selkää aivan kuten miehet naisten hölskytissejä.
-Mies 29v-
[/quote]
Sä olet kyllä suloinen ja hauska Mies29v!
Siihen miksi naiset (muka) eivät halua koskea miesten ihania vartaloita on monia. Ensinnäkin edelleen ja aina vaan naisten seksuaalinen haluaminen on monella tavalla tabu. Jo teini-iästä lähtien naisia yritetään haavoittaa juuri seksuaalisuuden kautta: arvostellaan niitä osia vartalosta, jotka liitetään kiinteästi seksiin, eli haukutaan laudoiksi, ja huoritellaan ihan muuten vaan. Ja auta armias jos saat jakorasian maineen... Ei nuoriin poikiin kohdistu kuin ehkä 1% tuosta jatkuvasta seksuaalisesta arvioinnista, jossa ei oikein koskaan voi osua oikeaan, vaan aina on liian jotain.
Todellakin suosittelisin jokaista miestä kasvattamaan ne poikansa arvostamaan tyttöjä ja pitämää sen turpansa tukossa sen kiivaimman teini-iän yli. Koska juuri siellä luodaan se perusta naisten myöhemmälle seksuaaliselle käyttäytymiselle, jota miehet sitten niin kovasti ihmettelevät.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:28"]
On totta, että suurin osa miehistä kyllä pääsee parisuhteeseen.
ap
[/quote]Ei ole totta. Iso osa kyllä, muttei todellakaan suurin osa, ei edes sinnepäin.
Miten voi olla noin vaikea tunnustaa tosiasioita, jotka jokainen voi itse lukea tilastokeskuksen sivuilta?
[/quote]
Laita toki linkki.
[/quote]
http://www.tilastokeskus.fi/til/vaerak
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:28"]
On totta, että suurin osa miehistä kyllä pääsee parisuhteeseen.
ap
[/quote]Ei ole totta. Iso osa kyllä, muttei todellakaan suurin osa, ei edes sinnepäin.
Miten voi olla noin vaikea tunnustaa tosiasioita, jotka jokainen voi itse lukea tilastokeskuksen sivuilta?
[/quote]
Laita toki linkki.
[/quote]
http://www.tilastokeskus.fi/til/vaerak/2006/vaerak_2006_2007-03-23_tau_002.xls
[/quote]
/2006/vaerak_2006_2007-03-23_tau_002.xls
[/quote]
Eli v. 2006 miehistä 991 865 oli naimisissa ja naisista 993 908 oli naimisissa. Eli noin 2000 miehen takia käyt tätä keskustelua sillä periaatteella, että pieni osa miehistä saa suurimman osan naisista? Okei.
[/quote]Luetun ymmärtäminen näyttää tuottavan sinulle suuria vaikeuksia, kuten myös lainaaminen.
Se montako miestä ja naista on joskus aikanaan päässyt parisuhteeseen ei kerro suoraan siitä, montako nykyisistä sinkuista pääsee parisuhteeseen. Kuten jo aiemmin sanoin, väestön sukupuolijakaumassa on tapahtunut olennaisia asiaan vaikuttavia muutoksia sitten 1940-luvun.
[/quote]