Sinkkunaiset! Miten uskallatte harrastaa yhden yön juttuja?
Eli otsikossa se tulikin. Ja kysyn, koska askarruttaa kulovalkean tavoin leviävät seksitaudit. Ja jokainenhan tietää, ettei se kondomin käyttökään aina suojaa, esim.herpes voi levitä vaikka olisi kondomi. Ja entä suuseksi? Otatteko/annatteko ilman suojaa? Miksi/miksi ei? Olen itsekin luultavasti kohta sinkkuelämän kynnyksellä eikä minua pitkän suhteen jälkeen tule aikoihin parisuhde kiinnostamaan. En kuitenkaan tarkoita, että pitäisi hyppiä kukasta kukkaan joka päivä, joten en tarvitse moralisointia tähän ketjuun vaan SINKKUNAISTEN kokemuksia! Sinkkuelämä ja uudet tuttavuudet pelottavat. Kuitenkin olisi kiva välillä pitää hauskaa mutta turvallisuus epäilyttää. Kertokaa kokemuksianne.
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:48"]
Mä mietin että noiden tautien lisäksi eikö teitä sinkkunaisia huoleta millaisen maineen saatte siitä kun harrastatte eri miesten kanssa yhden yön juttuja? Tai ylipäänsä kun paneskelee useamman miehen kanssa? Oon itsekin tässä pääymässä sinkuksi ja mua huolettaa eniten tuo kun miehet niin usein juttelee keskenään jossain vaiheessa ja sitten alkaa juorut kulkemaan että on helppo. Helsinkikin näyttäisi olevan niin pieni kaupunki että tiedän monia naisia joilla on tosi huono maine ihan vaan kun on halunnut pitää hauskaa ja harrastanut useampia yhden yön juttuja. Anyways mä aion oottaa ja kärsiä ilman seksiä niin kauan kunnes löydän miehen josta oon varma ettei se halua vaan seksiä. Jotenkin olin niin kauankin mun miehen kanssa että ajatus jonkun toisen peniksestä tuntuu oudolta.
[/quote]
Voi valita itse kuinka siihen suhtautuu. Itse kieltäydyn elämästä vanhojen kaksinaismoralististen sukupuoliroolien varjossa ja kehotan muuten muita naisia samaan. Tehkää vapaasti mitä itse haluatte, antakaa kapeakatseisten moralisoida. Tuosta pääsee yli kun menee sen moralisoinnin taakse: ajatelkaa miten vielä nykyäänkin, muka tasa-arvon aikana naisia arvotetaan esim juuri seksuaalisen aktiivisuuden perusteella? Eikö se ole ihan kieroja jos muka moderneja ja vapautuneita olemme? Me itse omistamme omat kehomme, muut ihmiset eivät meidän kehojamme omista. Naurettavaa että seksuaalisesti aktiivinen mies on pukki ja vastaavalla tavalla toimiva nainen joku huora. Murretaan nämä ikivanhat ja rajoittavat sukupuoliroolit (ei kuitenkaan tarkoita tietenkään sitä että nyt kaikkien naisten pitää panna kaikkia miehiä). -ap
[/quote]
Siinä on ero saako mies pillua vai antaako nainen pillua. Jokainen nainen saa seksiä vaan ilmottamalla vaikka tuntemattomalle miehelle että tule nussimaan.
Miehet taas joutuvat oikeasti tekemään työtä että he sitä seksiä saavat. Miehet tekevät ne iskemiset joista suurimmasta osasta tulee pakit. Vaikka pääsisi keskustelemaan niin niistäkään suurin osa ei anna. Kun pääsee nussimaan niin seksi on sellaista kun nainen haluaa. Erittäin todennäköisesti sitä ei uudestaan samalta naiselta saa.
Nainen voi kävellä vaikka keskelle baaria ja ilmoittaa että kaikki miehet jotka haluavat nussia seuratkaa minua. Kymmeniä miehiä tulee perässä.
Naisen ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Nainen voi kävellä vaikka vastaan tulijaa vastaan ja sanoa että nussi minua. 9/10 nussii naista. Ellei enempikin.
Nainen voi laittaa treffipalstalle seksi ilmoituksen ja hän saa tuhansia vastauksia. Sieltä voi tehdä vaikka kalenterin täyteen varauksia. Vähän kuin se puolalaisnainen.
Mieheltä se ei onnistuisi ikinä.
Sama kuin rahan kanssa. On eri asia tienata rahaa kovalla työllä kuin lahjoittaa perittyä rahaa pois.
[/quote]
Mistä te lassukat aina löydätte tienne juuri niihin keskusteluihin, joihin teitä ei TODELLAKAAN kaivata. -ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:20"]
Mä mietin että noiden tautien lisäksi eikö teitä sinkkunaisia huoleta millaisen maineen saatte siitä kun harrastatte eri miesten kanssa yhden yön juttuja? Tai ylipäänsä kun paneskelee useamman miehen kanssa? Oon itsekin tässä pääymässä sinkuksi ja mua huolettaa eniten tuo kun miehet niin usein juttelee keskenään jossain vaiheessa ja sitten alkaa juorut kulkemaan että on helppo. Helsinkikin näyttäisi olevan niin pieni kaupunki että tiedän monia naisia joilla on tosi huono maine ihan vaan kun on halunnut pitää hauskaa ja harrastanut useampia yhden yön juttuja. Anyways mä aion oottaa ja kärsiä ilman seksiä niin kauan kunnes löydän miehen josta oon varma ettei se halua vaan seksiä. Jotenkin olin niin kauankin mun miehen kanssa että ajatus jonkun toisen peniksestä tuntuu oudolta.
[/quote]
Voi valita itse kuinka siihen suhtautuu. Itse kieltäydyn elämästä vanhojen kaksinaismoralististen sukupuoliroolien varjossa ja kehotan muuten muita naisia samaan. Tehkää vapaasti mitä itse haluatte, antakaa kapeakatseisten moralisoida. Tuosta pääsee yli kun menee sen moralisoinnin taakse: ajatelkaa miten vielä nykyäänkin, muka tasa-arvon aikana naisia arvotetaan esim juuri seksuaalisen aktiivisuuden perusteella? Eikö se ole ihan kieroja jos muka moderneja ja vapautuneita olemme? Me itse omistamme omat kehomme, muut ihmiset eivät meidän kehojamme omista. Naurettavaa että seksuaalisesti aktiivinen mies on pukki ja vastaavalla tavalla toimiva nainen joku huora. Murretaan nämä ikivanhat ja rajoittavat sukupuoliroolit (ei kuitenkaan tarkoita tietenkään sitä että nyt kaikkien naisten pitää panna kaikkia miehiä). -ap
[/quote]
Siinä on ero saako mies pillua vai antaako nainen pillua. Jokainen nainen saa seksiä vaan ilmottamalla vaikka tuntemattomalle miehelle että tule nussimaan.
Miehet taas joutuvat oikeasti tekemään työtä että he sitä seksiä saavat. Miehet tekevät ne iskemiset joista suurimmasta osasta tulee pakit. Vaikka pääsisi keskustelemaan niin niistäkään suurin osa ei anna. Kun pääsee nussimaan niin seksi on sellaista kun nainen haluaa. Erittäin todennäköisesti sitä ei uudestaan samalta naiselta saa.
Nainen voi kävellä vaikka keskelle baaria ja ilmoittaa että kaikki miehet jotka haluavat nussia seuratkaa minua. Kymmeniä miehiä tulee perässä.
Naisen ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Nainen voi kävellä vaikka vastaan tulijaa vastaan ja sanoa että nussi minua. 9/10 nussii naista. Ellei enempikin.
Nainen voi laittaa treffipalstalle seksi ilmoituksen ja hän saa tuhansia vastauksia. Sieltä voi tehdä vaikka kalenterin täyteen varauksia. Vähän kuin se puolalaisnainen.
Sama kuin rahan kanssa. On eri asia tienata rahaa kovalla työllä kuin lahjoittaa perittyä rahaa pois.
[/quote]
Mistä te lassukat aina löydätte tienne juuri niihin keskusteluihin, joihin teitä ei TODELLAKAAN kaivata. -ap
[/quote]
Tottahan tuo teksti oli
Vedä nyt lassukka huppu päähäs ja lähde litomaan. Naiset ei ole sulle eikä sunlaisille mitään velkaa! Teidän toivehan on se, että kaikki naiset avais jalkansa ja antais kaikille miehille ja etenkin niille mariseville. Hohhoijaa.
Jatketaan sinkkunaiset keskustelua siitä AIHEESTA. Lisää? -ap
Lassukat oikeasti pilaa nykyään IHAN KAIKKI keskustelut.
Ne on oikeita emätrolleja, jotka saisi bannata koko palstalta.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:30"]
Lassukat oikeasti pilaa nykyään IHAN KAIKKI keskustelut.
Ne on oikeita emätrolleja, jotka saisi bannata koko palstalta.
[/quote]
Todellakin.
Ei huomioida niitä enää, nauttivat vaan provoamisesta.
Muuten, olisin kerran halunnut hankkia naisten kondomeja vain kokeillakseni... mutta niitäpä ei enää saa! Oikein ihmeteltiin tk:ssa kun niiden perään kyselin. Ulkomailta jostain voi kuulemma tilata.
Ihme marinaa miehiltä jostain kondomista.... voi jeesus että sekä naurattaa että tympii ininä aiheesta.... PIENI VAIVA kun suurin osa naisista syö raskaudenehkäisypillereitä KYMMENIÄ VUOSIA. Mutta sehän on miehiltä ihan perus, että pikkuasioistakin pitää narista, mitään ei haluttaisi tehdä minkään eteen, kunhan pesää saa niin hyvä. Naiset huolehtikoot kaikesta muusta.
Joo sori tää negailu, on myös kunnollisia miehiä ja niiltä se seksi kelpaisi. Kunhan nyt avauduin kun on niin paljon havaintoja ja kokemusta juuri yllä mainituista tyypeistä. Ei kannata tollasten miesten ihmetellä jos ei naista saa. -ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:19"]
Ensimmäisen kerran kun koin yhdenyönjutun sinkkuna, mies muutti aiemmin kohteliaan käytöksensä täysin ja hakkasi minut ja otti väkisin. Että sellainen minua eniten pelottaa, seksitaudit on tietty kiva lisäuhka. En harrasta enää mitään, olen yksin kotona tai korkeintaan naispuolisten ystävien kanssa.
[/quote]
hui kauhistus :/ kamala tilanne sulle sattunut! Toivottavasti mies sai vastata teoistaan..?
Tuo on toinen seikka mikä ahdistaa jo etukäteen, miten kenestäkään voi varmuudella sanoa onko tyyppi ok vai ei?
- 8
[/quote]
En kehdannut kertoa kenellekään. Koin että itse olin hölmö kun läksin ja flirttailin. Mutta jos näin olisi käynyt jollekin toiselle en ikinä olisi ajatellut että se on hänen syytään. Näin hassusti sitä mieli toimii. :/ Varovainen saa olla, ihan kenen kanssa vain.
[/quote]
Porvoon yökerhossa arvatenkin tapahtui
Kyllä naisenkin pitää töitä tehdä jos haluaa baarin kuumimman miehen, turkkilaisten, keravalaisten, liian vanhojen ja varattujen jälkeen jää aika vähän jäljelle. Mulla kriteerit on:
- 20-25v
- opiskelee/tekee töitä
- mua pidempi
- ei liian humalassa
- ei yritä liikaa
- ei lihava mielellään treenattu ja kivat vaatteet
- ei puhu intistä
-JNEJNE...
Ei se oo naiselle mikään sormien napsautus. Suurimmalla osalla sinkuista on kaiken lisäksi kauhea peli käynnissä minkä sääntöjä en oo tajunnu..
2
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:19"]
Ensimmäisen kerran kun koin yhdenyönjutun sinkkuna, mies muutti aiemmin kohteliaan käytöksensä täysin ja hakkasi minut ja otti väkisin. Että sellainen minua eniten pelottaa, seksitaudit on tietty kiva lisäuhka. En harrasta enää mitään, olen yksin kotona tai korkeintaan naispuolisten ystävien kanssa.
[/quote]
hui kauhistus :/ kamala tilanne sulle sattunut! Toivottavasti mies sai vastata teoistaan..?
Tuo on toinen seikka mikä ahdistaa jo etukäteen, miten kenestäkään voi varmuudella sanoa onko tyyppi ok vai ei?
- 8
[/quote]
En kehdannut kertoa kenellekään. Koin että itse olin hölmö kun läksin ja flirttailin. Mutta jos näin olisi käynyt jollekin toiselle en ikinä olisi ajatellut että se on hänen syytään. Näin hassusti sitä mieli toimii. :/ Varovainen saa olla, ihan kenen kanssa vain.
[/quote]
Porvoon yökerhossa arvatenkin tapahtui
[/quote]
Niin, tällaisen takia en asiasta kenellekään puhunut. Tiesin että olisi joko jätetty uskomatta tai olisin itse joutunut kuulusteltavaksi. Helpointa oli kun ei sitä paskiaista ole sen jälkeen tarvinnut nähdä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:40"]
Kyllä naisenkin pitää töitä tehdä jos haluaa baarin kuumimman miehen, turkkilaisten, keravalaisten, liian vanhojen ja varattujen jälkeen jää aika vähän jäljelle. Mulla kriteerit on:
- 20-25v
- opiskelee/tekee töitä
- mua pidempi
- ei liian humalassa
- ei yritä liikaa
- ei lihava mielellään treenattu ja kivat vaatteet
- ei puhu intistä
-JNEJNE...
Ei se oo naiselle mikään sormien napsautus. Suurimmalla osalla sinkuista on kaiken lisäksi kauhea peli käynnissä minkä sääntöjä en oo tajunnu..
2
[/quote]
...ja kohta joku lassukka tulee inisemään sinulle kranttuilusta ja narttuilusta. Älä välitä, jätä huomiotta. Kriteerisi ovat ihan inhimilliset ja veikkaan että jokaiselta tervejärkiseltä sukupuoleen katsomatta löytyy jonkunlaiset kriteerit.
Minullakin lähinnä se, ettei ois nyt mikään 30 vuoden ikäero, mieluummin minua pidempi eikä liian humalainen... keskustelutaitoinen edes jollain tasolla ja tämmöstä perus, ei tarvi olla mikään superkirjaviisas sanaseppo. Ja kyllä kehosta pitää näkyä että liikuntaa harrastaa eikä vaan makaa sohvalla persettä raapimassa.. ei SILTI tarvi olla siis mikään aktiivitreenaaja jolla ison arskan lihakset.
ja vaikka itsekin olen muiden ihmisten mielestä niin kuvankaunis että "saisin kenet tahansa" niin enpä usko saavani ketä tahansa... ihan yhtä lailla on naisellekin vaivalloista löytää sopivaa kumppania, oli se sitten seksiä tai suhdetta varten.
-ap
ap, olet laittanut itsesi likoon julkisesti, joten älä valita seurauksista.
Hohhoijaa, ap on kuvankaunis ja muutenkin ihana. Mikset ole hankkimassa niitä miehiä vaan asetat itsesi alttiiksi kritiikille täällä KAIKILLE avoimella keskustelupalstalla?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:49"]
ap, olet laittanut itsesi likoon julkisesti, joten älä valita seurauksista.
[/quote]
Lassukka vaan jatkaa omia outoja höpinöitään? -ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:51"]
Hohhoijaa, ap on kuvankaunis ja muutenkin ihana. Mikset ole hankkimassa niitä miehiä vaan asetat itsesi alttiiksi kritiikille täällä KAIKILLE avoimella keskustelupalstalla?
[/quote]
Koita kestää lassukka. Jos olen muiden ihmisten mielestä kaunis, en valitettavasti voi sille mitään. Voi kauheaa kuinka pahoillani olen jos sinun elämäsi on tämän takia pilalla. Tiesitkö muuten, että katkeruus on aika paha myrkky, joka näivettää ihmisen vuosien myötä kokonaan? Semmosta ajateltavaa-ap
ja alkuperäine naihehan oli edelleen se, että kyselin sinkkunaisten kokemuksia ja vinkkejä jos/kun itselläkin sinkkuelämä alkamassa... asetan itseni alttiiksi kritiikille, no juu jos anonyymit keskustelupalstakyselyt on semmosta kauheeta touhua mitä pitää miettiä miljoona kertaa ja varoa, ettei joku tuntematon kauhistu "löyhästä moraalistani".... en oikein pysy mukana... -ap
Siis on mulle moni sanonutkin että kriteerit on liian kovat:D mulla mun mielestä saakin olla, koen ainakin itse että oon kaunis näky. Enkä ikinä pyöri missään irtoripsissä ja makkarankuoressa klubeilla. Tohon päälle vielä yliopistopaikka, duuni ja oma kämppä. On varaa valita. Ehkä se on kans ollu virkistävää huomata että flaksi käy 2 v suhteen jälkeen ja on saanu aika uuden tyyppistä valtaa. Tää meni nyt provosoinnin puolelle mut eniveis:D
2, lainaus ei kännykällä toimi..
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:55"]
Siis on mulle moni sanonutkin että kriteerit on liian kovat:D mulla mun mielestä saakin olla, koen ainakin itse että oon kaunis näky. Enkä ikinä pyöri missään irtoripsissä ja makkarankuoressa klubeilla. Tohon päälle vielä yliopistopaikka, duuni ja oma kämppä. On varaa valita. Ehkä se on kans ollu virkistävää huomata että flaksi käy 2 v suhteen jälkeen ja on saanu aika uuden tyyppistä valtaa. Tää meni nyt provosoinnin puolelle mut eniveis:D
2, lainaus ei kännykällä toimi..
[/quote]
jep, kuulen jo suhinan kun lassukka juoksee tuolta nurkan takaa kädet nyrkissä sua kohti
Parhaathan on ne lussukat jotka aina käyttää sitä helvetin feministikorttia kun puhutaan "jakiksista". Et tosi halpaa alistua miehille tollee ja patriarkaatti päläpälä. Mä haluan seuraa ja seksiä. Ei se musta vähemmän feministiä tee. Tosiaan suurin raivo tulee just toisilta naisilta. Paras oli kyllä kun yks ilmotti ettei kukaan ikinä tuu haluamaan mun kanssa lapsia...
2
Itse käytän kondomia mutta en suuseksisuojusta. Toisaalta käyn testeissä säännöllisesti enkä ihan kenen tahansa pelimiehen matkaan lähde.
[/quote]
[/quote]