Sinkkunaiset! Miten uskallatte harrastaa yhden yön juttuja?
Eli otsikossa se tulikin. Ja kysyn, koska askarruttaa kulovalkean tavoin leviävät seksitaudit. Ja jokainenhan tietää, ettei se kondomin käyttökään aina suojaa, esim.herpes voi levitä vaikka olisi kondomi. Ja entä suuseksi? Otatteko/annatteko ilman suojaa? Miksi/miksi ei? Olen itsekin luultavasti kohta sinkkuelämän kynnyksellä eikä minua pitkän suhteen jälkeen tule aikoihin parisuhde kiinnostamaan. En kuitenkaan tarkoita, että pitäisi hyppiä kukasta kukkaan joka päivä, joten en tarvitse moralisointia tähän ketjuun vaan SINKKUNAISTEN kokemuksia! Sinkkuelämä ja uudet tuttavuudet pelottavat. Kuitenkin olisi kiva välillä pitää hauskaa mutta turvallisuus epäilyttää. Kertokaa kokemuksianne.
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 01:00"]
Parhaathan on ne lussukat jotka aina käyttää sitä helvetin feministikorttia kun puhutaan "jakiksista". Et tosi halpaa alistua miehille tollee ja patriarkaatti päläpälä. Mä haluan seuraa ja seksiä. Ei se musta vähemmän feministiä tee. Tosiaan suurin raivo tulee just toisilta naisilta. Paras oli kyllä kun yks ilmotti ettei kukaan ikinä tuu haluamaan mun kanssa lapsia...
2
[/quote]
Ja tää on just sitä mitä arvelin, eli varatut naiset pelkää että viet niiden miehen. Hmm, outoa.. itse en ole koskaan varattuna naisena pelännyt, että viriilit sinkkunaiset veis mun miehen. Oikeasti jos ei oo yhtään luottoa toiseen niin kannattaako siinä suhteessa sitten ollakaan? Sitä voi jokainen tahollaan miettiä. Asiaan ei vaikuta joku ventovieras sinkkunainen joka elää omalla tyylillään. -ap
[/quote]
lisäys vielä ap:lta: kammottavia kaikuja katoliselta keskiajalta tossa kertomassasi suhtautumisessa: nainen on joko madonna tai huora. Jalat ristiin (=kunnon vaimo, väliäkö sillä että mies on nussinut puolestaan puolta kaupunkia) tai jalat auki (miehet vaihtelevasti tykkää koska saa pesää ->pelkäävät kokemukseen perustuvaa vertailua joten eivät halua sinua vakikumppaniksi).. kaikki tämä on seksuaalista valtaa jota edelleen naisiin käytetään. Jokainen ihminen määrittää itse oman arvonsa, ei anneta muiden alistaa tuollaisilla halpamaisilla keinoilla. -ap
Komppaan. Oon kaveriporukasta harvoja joka on myös kunnon suhteissa ollu et kyl musta ehkä vielä vaimo tulee:D onneks on paljon ihania miehiä.
Joo mä ihmettelen kans tota ettei naiset osaa niiden miehiin luottaa. On mulle varatuilta ehdotuksia tullut mut en haluu osallistua pettämiseen, mutta eihän ne muijat sitä tiedä:/ 2
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:54"]
okei, vasta kaksi vastausta, mutta..:
mitä jos tekee hirveästi mieli seksiä? Ja jos on siis ylipäätään korkea libido? Siis silleen että vaikka 1-2 kertaa kuussa ois joku? Eikö se tuota ongelmia jos samalla kuitenkin pelkää tauteja? Äh, miksi niitä ärsyttäviä tauteja pitää olla olemassa!
Ja ihan näin sivuhuomautuksena, omien aikaisempien kokemusteni mukaan (moni varmaan komppaa) YLLÄTTÄVÄN monet miehet ovat täysin piittaamattomia taudeista ja haluavat panna paljaalla, oikein mankuvat sitä. Ja useimmat näistäkin seksuaalisesti erittäin aktiivisia... ei hyvä, miten paljon taudit leviävätkään tuollaistan törppöjen takia. Olen jopa yrittänyt selittää taudeista näille että haloo etkö tajua, mikä vikana... enkä tietenkään ole koskaan suostunut seksiin ilman kondomia. -ap
[/quote]
Minä olen aina pärjännyt omin avuin, vaikka onkin korkea libido. Ei sillä ole mielestäni mitään merkitystä, käyttääkö hyväkseen miestä vai omaa kättään.
[/quote]
Todellakin on merkitystä. Itse en saa itsetyydytyksestä nautintoa, dildo ei todellakaan tunnu yhtä hyvältä kuin miehen penis. Siksi nainkin miesten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:12"]
Oon toka vastaaja, komppaan sua ap, kyllä sinkkunaki kaipaa sitä läheisyyttä. Hommaa vakipano. Mulla ne on toiminu kunhan näkee ihan maksimissaan kerran viikossa ettei se tavallaan pääse kehittymään. Känniseksi ei oo niin kivaa, vakipanon kanssa se seksi voi olla hyvääkin ja se on muutaki ku yks sähellys yhdyntä jossain rämäyksiössä.
Nykysen kanssa ei käytetä kumia (sillä on tää tauti ollu) ja diili on se että ei muita. Sitä on tietty mahdoton sanoa pitääkö toinen siitä kiinni. Mulle ei oma käsi riitä ja vaan se fiilis että siinä on mies ja oikee kyrpä on se juttu:D
Ihmisellä saa olla just niin monta seksikumppania kun se itse kokee parhaaks et älä sitä mieti:) seksi on kumminki vaan seksiä. Mä käyn testeissä 3-4 kuukauden välein ja kumit aina mukana.
[/quote]
Miten sulle riittää kerran viikossa? itsellä on kaverimies jonka kanssa pnen 3-4 krt viikossa. Vähempään en tyytyisi.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:07"]
Hyi hitto. En voisi ikinä harrastaa yhden yön suhteita. Ällöttää vieraiden ihmisten eritteet.
Seksin pääasia ei ole se seksi itse, vaan se kumppani, jonka kanssa sitä harrastaa. Tämän viisauden olen mieheltä kuullut. Jos haluaa vain seksuaalista tyydytystä, niin oma käsi ja joku seksilelu on paljon kätevämpi, turvallisuudesta puhumattakaan. Miten voi edes rentoutua, kun joutuu pelkäämään tauteja ja raskautta ja tuntemattoman mahdollista väkivaltaisuutta? Täysin hullun hommaa mielestäni ryhtyä intiimiin puuhiin vieraan ihmisen kanssa.
[/quote]
Jos et kerran ole sinkkunainen, jonka neuvoja ja kokemuksia aloituksessa kysytään, miksi tulet tänne moralisoimaan? Onnea sinulle (ilmeisesti) onnellisesta elämästäsi ja parisuhteestasi, olen aidosti iloinen puolestasi. Mutta aikuisena ihmisenä varmaan ymmärrät, että elämäntapoja on yhtä monia kuin ihmisiä, eikä yksikään ole toista parempi niin kauan kun ei tarkoituksella vahingoiteta toisia ihmisiä omilla valinnoilla? Jos joku kokee saavansa mitä haluaa sillä, että vaihtaa kumppania silloin tällöin, eihän se ole muilta pois.
Pidetään tämmöset moraalisaarnat mieluiten poissa tästä ketjusta niin pysytään aiheessa. Kiitos kovasti. -ap
[/quote]
En ole sinkku nyt, mutta ennen nykyistä suhdetta olin vuosikausia. Siis todella todella pitkään. Eikä kyseessä ollut moraalisaarna vaan mielipide. Tietysti jokainen saa vapaasti leikkiä terveydellään, ei ole minulta pois.
[/quote]
Mut erikseen pyydetään neuvoa seksielämän ylläpitämiseen sinkkuna?:D jos et itse halunnut ja koet seksin terveydellä leikkimisellä niin ethän sä sitten osaa neuvoa. Kyllä ihmiset osaa seksiä harrastaa ilman terveyden vaarantamista.
Ja ap, ota hpv rokotukset niin säästyt tältä pirun kondyloomalta.. mä otan ne rokotukset tä jälkeen kun ne suojaa muultakin kun tältä. Pieni investointi vaan...
[/quote]
Annoinhan minä neuvoja. Oma käsi ja seksilelu. Läheisyyden tarpeen tyydyttäminen jollain vieraalla äijällä on lähinnä koominen ajatus.
[/quote]
En tyydytä läheisyyttä vaan panohaluja.Mä en saa dildosta tai kädestä samaa tyydytystä kuin miehen peniksestä. Peniksellä vain onnistun saamaan orgasmin, en esim käsillä saa. Dildo taas tuntuu liian kovalta.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:48"]
Mä mietin että noiden tautien lisäksi eikö teitä sinkkunaisia huoleta millaisen maineen saatte siitä kun harrastatte eri miesten kanssa yhden yön juttuja? Tai ylipäänsä kun paneskelee useamman miehen kanssa? Oon itsekin tässä pääymässä sinkuksi ja mua huolettaa eniten tuo kun miehet niin usein juttelee keskenään jossain vaiheessa ja sitten alkaa juorut kulkemaan että on helppo. Helsinkikin näyttäisi olevan niin pieni kaupunki että tiedän monia naisia joilla on tosi huono maine ihan vaan kun on halunnut pitää hauskaa ja harrastanut useampia yhden yön juttuja. Anyways mä aion oottaa ja kärsiä ilman seksiä niin kauan kunnes löydän miehen josta oon varma ettei se halua vaan seksiä. Jotenkin olin niin kauankin mun miehen kanssa että ajatus jonkun toisen peniksestä tuntuu oudolta.
[/quote]
Mitä väliä jollain maineella on? Itse en ikinä seurustelis miehen kanssa jolle on kynnyskysymys naisen seksikumppaneiden määrä. Haluan miehen joka elää ihan tätä 2000-lukua... Paneminen on kivaa ja jos miettii ennemmin jotain mainetta kuin panee, ei voi olla kovin vahva libido.
Tuurista kiinni nähtävästi. Itsellä monta yhden yön juttua,milloin mitenkin,eikä mitään tullut. Kävin testeissä muutaman kerran. Parisuhteessa sitten mies pakotti testeihin. Paperit oli näyttää,että puhdas olen. Hän sitten ei ollutkaan ja sain klamydian häneltä. Että sillai...
Ei liity aiheeseen mutta onko tää aina sama tyyppi joka aloittaa viestinsä: "Otsikossa se jo tulikin, mutta..." Vai onko useammallakin tuo tapa? Se vaan pistää aina silmään, sori.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 05:48"]
Ei liity aiheeseen mutta onko tää aina sama tyyppi joka aloittaa viestinsä: "Otsikossa se jo tulikin, mutta..." Vai onko useammallakin tuo tapa? Se vaan pistää aina silmään, sori.
[/quote]
en oo ennen tehny aloitusta täällä, mutta olen lukenut useita ketjuja kuten varmaan kaikki muutkin ja toi ilmaisu on sitten tarttunut (kuten moni muukin) -ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:27"]
Vedä nyt lassukka huppu päähäs ja lähde litomaan. Naiset ei ole sulle eikä sunlaisille mitään velkaa! Teidän toivehan on se, että kaikki naiset avais jalkansa ja antais kaikille miehille ja etenkin niille mariseville. Hohhoijaa.
Jatketaan sinkkunaiset keskustelua siitä AIHEESTA. Lisää? -ap
[/quote]
Ei sulta kukaan mitään haluakkaan. Mene nussimaan niitä tautipesiä. Tippuri ja klamydia tekee kutaa, mutta eihän se sinulla missään tunnu
Pakko se on jostain munaa saada. Tähän saakka on ollut riskin arvoista.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:34"]
Muuten, olisin kerran halunnut hankkia naisten kondomeja vain kokeillakseni... mutta niitäpä ei enää saa! Oikein ihmeteltiin tk:ssa kun niiden perään kyselin. Ulkomailta jostain voi kuulemma tilata.
Ihme marinaa miehiltä jostain kondomista.... voi jeesus että sekä naurattaa että tympii ininä aiheesta.... PIENI VAIVA kun suurin osa naisista syö raskaudenehkäisypillereitä KYMMENIÄ VUOSIA. Mutta sehän on miehiltä ihan perus, että pikkuasioistakin pitää narista, mitään ei haluttaisi tehdä minkään eteen, kunhan pesää saa niin hyvä. Naiset huolehtikoot kaikesta muusta.
Joo sori tää negailu, on myös kunnollisia miehiä ja niiltä se seksi kelpaisi. Kunhan nyt avauduin kun on niin paljon havaintoja ja kokemusta juuri yllä mainituista tyypeistä. Ei kannata tollasten miesten ihmetellä jos ei naista saa. -ap
[/quote]
Naisten kondomeja saa kaikista apteekeista, seksikaupoista ja monesta muustakin paikasta. Kondomi päällä seksi ei tunnu miltään. Ihan turha sitä seksiä harrastaa kun siitä ei mitään tyydytystä saa. Penistä ei ole tarkoitettu suojata millään kumilla.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 01:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:48"]
Mä mietin että noiden tautien lisäksi eikö teitä sinkkunaisia huoleta millaisen maineen saatte siitä kun harrastatte eri miesten kanssa yhden yön juttuja? Tai ylipäänsä kun paneskelee useamman miehen kanssa? Oon itsekin tässä pääymässä sinkuksi ja mua huolettaa eniten tuo kun miehet niin usein juttelee keskenään jossain vaiheessa ja sitten alkaa juorut kulkemaan että on helppo. Helsinkikin näyttäisi olevan niin pieni kaupunki että tiedän monia naisia joilla on tosi huono maine ihan vaan kun on halunnut pitää hauskaa ja harrastanut useampia yhden yön juttuja. Anyways mä aion oottaa ja kärsiä ilman seksiä niin kauan kunnes löydän miehen josta oon varma ettei se halua vaan seksiä. Jotenkin olin niin kauankin mun miehen kanssa että ajatus jonkun toisen peniksestä tuntuu oudolta.
[/quote]
Mitä väliä jollain maineella on? Itse en ikinä seurustelis miehen kanssa jolle on kynnyskysymys naisen seksikumppaneiden määrä. Haluan miehen joka elää ihan tätä 2000-lukua... Paneminen on kivaa ja jos miettii ennemmin jotain mainetta kuin panee, ei voi olla kovin vahva libido.
[/quote]
Sulla ei taida kovin pitkiä suhteita ole ollut?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:44"]
Pakko se on jostain munaa saada. Tähän saakka on ollut riskin arvoista.
[/quote]
Oletko kuullut parisuhteesta?
anna kun arvaan, siellä kirjoittelee katkera avo/aviovaimo, joka pelkää viriilien sinkkunaisten vievän sinulta miehen? mistään muusta tuo alentava ja vastenmielinen asenteesi ei voi johtua. Toinen vaihtoehto on että olet pesunkestävä (työtön) lassukka, joka istuu täällä foorumilla haukkumassa naisia kaiket päivät. Oli vaihtoehto kumpi hyvänsä, suosittelen lämpimästi että haet apua ongelmiisi.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 08:29"]
Mitkä ihmeen huorat? Nyt taidat olla väärässä ketjussa. Tässä ketjussa vaihtavat kokemuksiaan sinkkunaiset, eivät huorat. Huora on sellainen, joka myy kehoaan seksuaalisiin tarkoituksiin. Eipä siinäkään mitään vikaa jos joku niin valitsee, eihän se ole keltään pois.
Jos aggressiosi prostituutiota kohtaan ovat noin voimakkaat, epäilen entistä vahvemmin että ole jonkun puoliso ja erittäin epävarma itsestäsi. Et ehkä luota mieheesi joten lienee parasta keskustella asia tai lopettaa suhde?
[/quote]
Täällä naiset luulevat että miehiä oikeasti kiinnostaa naiset jotka jakavat itseään puolelle kaupungille. Tosiasiassa miehiä ei kiinnosta naiset jotka nussivat ketä lie. He kyllä nussivat sellaisia naisia mutta ei ikinä seurustele. Oikeasti moni sinkkunainen on säälittävä. He eivät kykene kunnon parisuhteeseen ja miehiä kiinnostaa heissä vain pillu. Eikä miehiä kiinnosta pätkääkään heidän mielipiteensä tai ajatuksensa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 08:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 08:29"]
Mitkä ihmeen huorat? Nyt taidat olla väärässä ketjussa. Tässä ketjussa vaihtavat kokemuksiaan sinkkunaiset, eivät huorat. Huora on sellainen, joka myy kehoaan seksuaalisiin tarkoituksiin. Eipä siinäkään mitään vikaa jos joku niin valitsee, eihän se ole keltään pois.
Jos aggressiosi prostituutiota kohtaan ovat noin voimakkaat, epäilen entistä vahvemmin että ole jonkun puoliso ja erittäin epävarma itsestäsi. Et ehkä luota mieheesi joten lienee parasta keskustella asia tai lopettaa suhde?
[/quote]
Täällä naiset luulevat että miehiä oikeasti kiinnostaa naiset jotka jakavat itseään puolelle kaupungille. Tosiasiassa miehiä ei kiinnosta naiset jotka nussivat ketä lie. He kyllä nussivat sellaisia naisia mutta ei ikinä seurustele. Oikeasti moni sinkkunainen on säälittävä. He eivät kykene kunnon parisuhteeseen ja miehiä kiinnostaa heissä vain pillu. Eikä miehiä kiinnosta pätkääkään heidän mielipiteensä tai ajatuksensa.
[/quote]
Minusta tuntuu vahvasti siltä, että puhut edelleen omista, henkilökohtaisista peloistasi. Et meistä keskustelijoista - etkä voisikaan, sillä et tunne meitä. Ihmeellistä liiioitteluakin harrastat... tässä ketjussa ei ole käsittääkseni vielä kukaan ilmoittanut että "panen kaikkia, joka päivä uus mies! taudit jyllää, haluutko yhden!!?"
Ja kannattaa miettiä niinkin, että eipä kovin moni nainenkaan innostu miehestä, joka on nussinnut puolta kaupunkia. Oletan että olet nainen ja oman itsesi takia toivon, että päivität itsesi tasa-arvoiselle 2000-luvulle ja annat kaikkien kukkien kukkia. Jos itselläsi on tiukka sukupuolimoraali niin hyvä, se on sinun valintasi ja sopii eittämättä sinulle. Mutta jos jollain toisella on erilainen moraali, se ei oikeuta sinua huorittelemaan ja mesoamaan noin naurettavalla tavalla, ei edes täällä keskustelupalstalla. Lopeta ajoissa.
JA VOISIKO SE ALKUPERÄISESTÄ AIHEESTA KESKUSTELEMINEN NYT JATKUA? Nyt voitais nää trollit ja lassukat jättää omaan arvoonsa. Sinkkunaisia? Lisää vastauksia ja vinkkejä?
Miehet on ihan kivoja ja seksi on suurta huvia. Nimenomaan siis ihan oikean miehen kanssa. Läheisyyttä en kovasti kaipaa ja pärjään vähällä vaikka joskus kaipaisinkin. Mutta on sääli elää ilman seksiä.
Mutta en mä sellaisen kanssa asua haluaisi eikä aika riitä muutenkaan kovin vakavaan seurusteluun. Olen eronnut omasta halustani ja tyytyväinen omaan, itsenäiseen elämääni ilman miesten sukkien ripustelua ja alituista kotiruuanlaittoa ja miehen ukkoutuvia tapoja ja tarpeita!
Ei se silti tarkoita, että joku sopivan kevyt, eroottinen ja miksei romanttinenkin suhde ei olisi haaveissa.
Yhdenyön juttuja on ollut joskus huvin vuoksi, ainakaan tähän mennessä niistä ei ole ollut kuin iloa. Ex-aviomieheni muuten tapasin yökerhossa ja suhde alkoi yhden illan jutusta...
Nettipalstalta olen myös katsellut miehiä, mutta näyttää, että he kaipaavat lähinnä kirjeenvaihtoa. Olenkin kirjoitellut muutamien oikein mukavien kanssa jo useamman kuukauden ja välillä vihjannut, että tavattaisko. Kirjeenvaihto on jatkunut entistä innokkaampana - mutta seksiä ja livemiehiä pitää ilmeisesti hakea muualta...
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 08:43"]
Miehet on ihan kivoja ja seksi on suurta huvia. Nimenomaan siis ihan oikean miehen kanssa. Läheisyyttä en kovasti kaipaa ja pärjään vähällä vaikka joskus kaipaisinkin. Mutta on sääli elää ilman seksiä.
Mutta en mä sellaisen kanssa asua haluaisi eikä aika riitä muutenkaan kovin vakavaan seurusteluun. Olen eronnut omasta halustani ja tyytyväinen omaan, itsenäiseen elämääni ilman miesten sukkien ripustelua ja alituista kotiruuanlaittoa ja miehen ukkoutuvia tapoja ja tarpeita!
[/quote]
Naulan kantaan. Itsellä sama. Tämän suhteen jälken ei tippaakaan kiinnosta miehen passaaminen ja arkeen tukehtuminen. Haluan elää itsenäistä, omaa elämääni rauhassa ja harrastaa välillä seksiä kun sitä tekee mieli.-ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 01:00"]
Parhaathan on ne lussukat jotka aina käyttää sitä helvetin feministikorttia kun puhutaan "jakiksista". Et tosi halpaa alistua miehille tollee ja patriarkaatti päläpälä. Mä haluan seuraa ja seksiä. Ei se musta vähemmän feministiä tee. Tosiaan suurin raivo tulee just toisilta naisilta. Paras oli kyllä kun yks ilmotti ettei kukaan ikinä tuu haluamaan mun kanssa lapsia...
2
[/quote]
Ja tää on just sitä mitä arvelin, eli varatut naiset pelkää että viet niiden miehen. Hmm, outoa.. itse en ole koskaan varattuna naisena pelännyt, että viriilit sinkkunaiset veis mun miehen. Oikeasti jos ei oo yhtään luottoa toiseen niin kannattaako siinä suhteessa sitten ollakaan? Sitä voi jokainen tahollaan miettiä. Asiaan ei vaikuta joku ventovieras sinkkunainen joka elää omalla tyylillään. -ap