Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaiset! Miten uskallatte harrastaa yhden yön juttuja?

Vierailija
22.05.2014 |

Eli otsikossa se tulikin. Ja kysyn, koska askarruttaa kulovalkean tavoin leviävät seksitaudit. Ja jokainenhan tietää, ettei se kondomin käyttökään aina suojaa, esim.herpes voi levitä vaikka olisi kondomi. Ja entä suuseksi? Otatteko/annatteko ilman suojaa? Miksi/miksi ei? Olen itsekin luultavasti kohta sinkkuelämän kynnyksellä eikä minua pitkän suhteen jälkeen tule aikoihin parisuhde kiinnostamaan. En kuitenkaan tarkoita, että pitäisi hyppiä kukasta kukkaan joka päivä, joten en tarvitse moralisointia tähän ketjuun vaan SINKKUNAISTEN kokemuksia! Sinkkuelämä ja uudet tuttavuudet pelottavat. Kuitenkin olisi kiva välillä pitää hauskaa mutta turvallisuus epäilyttää. Kertokaa kokemuksianne.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:44"]

Pakko se on jostain munaa saada. Tähän saakka on ollut riskin arvoista.

[/quote]

Oletko kuullut parisuhteesta?

[/quote]

Parisuhteessa ei saa vaihtelua, pakko tyytyä vain yhteen.

[/quote]

Ihmisessä on kyllä jotain vikaa jos se haluaa mennä nussimaan pitkin kyliä. Oli mies tai nainen. 

Vierailija
122/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 08:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 08:55"]

Onko naiset oikeasti näin tyhmiä? En usko. Oikea idioottien kokoontumisajo tämä keskustelu. Tai ehkä kuitenkin provo.

[/quote]

Sinä tässä olet provo. Vie jo se raivosta tykyttävä siveyden sipulisi hittoon siitä.

[/quote]

Nussi sinä vaan kaikkea mikä liikkuu. Turha sitten valittaa kun olet ties missä sairaudessa, ketään ei kiinnosta sinua tavata ja kaikki tuttusi pitävät sinua lutkana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 09:56"]

Nussiminen kondomin kanssa tuntuu ihan paskalta sekä itsestä, että 99% miehistä valittaa samaa - sitten sillä yhdellä prosentilla on ongelmana ennenaikainen siemensyöksy ja kondomilla saavat edes vähän venytettyä aktia. Olen kokeillut ohuita, hyvin istuvia ja vaikka mitä kortsuja ja samaa paskaa ovat kaikki.

Vuosien varrella olen ollut pitkissä parisuhteissa, friends with benefits suhteissa ja yhdenillanpanojakin on tullut harrastettua. Olen nyt reilu kolmekymppinen ja partnereita on ollut ehkä 100-200. Kahdesti olen saanut klamydian, joten aika vähällä olen päässyt vaikka reilusti suurimman osan kanssa on pantu paljaalla.

Paljaalla tuntuu parhaalta ja tykkään, kun mies tulee sisään. Nautitaan seksistä!

[/quote]

Olet selvä provo

Vierailija
124/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ihmisessä on kyllä jotain vikaa jos se haluaa mennä nussimaan pitkin kyliä. Oli mies tai nainen. 

[/quote]

Vaihtelunhalu on normaalia biologiaa.

Vierailija
125/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:32"]

Onko naiset oikeasti näin tyhmiä? En usko. Oikea idioottien kokoontumisajo tämä keskustelu. Tai ehkä kuitenkin provo.

[/quote]

Sinä tässä olet provo. Vie jo se raivosta tykyttävä siveyden sipulisi hittoon siitä.

[/quote]

Nussi sinä vaan kaikkea mikä liikkuu. Turha sitten valittaa kun olet ties missä sairaudessa, ketään ei kiinnosta sinua tavata ja kaikki tuttusi pitävät sinua lutkana. 

[/quote]

Suurin osa hyväksyy naisen seksuaalisuuden :) Taudin voi saada omalta mieheltään joka käy esim maksullisissa. Joten ei oikein vakuuta tuo tautipelottelu.

Vierailija
126/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:13"]

Usein olen kännissä kun noita yhden yön juttuja harrastelen, eli ei oo uskalluksesta puutetta. Mulla on ollut aika paljon miehiä (valitettavasti), ja ehkäisypillereiden vuoksi monesti kondomi unohtuu (vielä valitettavampaa). Koskaan ei oo mitään tautia tullut ja käynkin useasti testeissä. Usein tykkään sellaisista "ei niin pelimiehistä" ja vähän semmosista nörtti reppanoista, jotka oikeasti osaa myös keskustella. Siksi ei varmaan kauheesti oo noita tauteja tullut, kun tykkään "kunnollisista miehistä". Oon myös heikkona neitsyisiin. Mutta ei se hirveästi uskallusta vaadi, käytät kondomia, et anna etkä ota suuseksiä, jos sukupuolitaudit pelottavat. Itsehän monesti humalahuuruissa tulee kysyttyä "onko sulla tauteja?", mutta eipä tuohon vastaukseen sellaisessa tilanteessa juuri ole luottamista.

[/quote]

Mutta kun se kondomi ei suojaa yhdynnässäkään kaikilta taudeilta... Ja kaikkea ei voi parantaa antibiooteilla. Eli et voi suojautua käytännössä mitenkään. Eikö se pelota?

[/quote]

Kondomi suojaa 99% taudeilta. PALJON parempi se on kuin ilman sitä. Paljon parempi on vielä kun ei nussi puolta kaupunkia läpi vaan hankkii vakituisen partnerin. Riski pienenee oleellisesti

Vierailija
127/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:48"]

Mä mietin että noiden tautien lisäksi eikö teitä sinkkunaisia huoleta millaisen maineen saatte siitä kun harrastatte eri miesten kanssa yhden yön juttuja? Tai ylipäänsä kun paneskelee useamman miehen kanssa? Oon itsekin tässä pääymässä sinkuksi ja mua huolettaa eniten tuo kun miehet niin usein juttelee keskenään jossain vaiheessa ja sitten alkaa juorut kulkemaan että on helppo. Helsinkikin näyttäisi olevan niin pieni  kaupunki että tiedän monia naisia joilla on tosi huono maine ihan vaan kun on halunnut pitää hauskaa ja harrastanut useampia yhden yön juttuja. Anyways mä aion oottaa ja kärsiä ilman seksiä niin kauan kunnes löydän miehen josta oon varma ettei se halua vaan seksiä. Jotenkin olin niin kauankin mun miehen kanssa että ajatus jonkun toisen peniksestä tuntuu oudolta.

[/quote]

Mitä väliä jollain maineella on? Itse en ikinä seurustelis miehen kanssa jolle on kynnyskysymys naisen seksikumppaneiden määrä. Haluan miehen joka elää ihan tätä 2000-lukua... Paneminen on kivaa ja jos miettii ennemmin jotain mainetta kuin panee, ei voi olla kovin vahva libido.

[/quote]

Sulla ei taida kovin pitkiä suhteita ole ollut?

[/quote]

On ollut. Pitkiä sekä öyhyitä. Eivät poissulje toisiaan.

[/quote]

Kyllä ne sulkee. Ellei toiselle ole OK että olet suhteessa toisiin?

Vierailija
128/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vaihtelunhalu on normaalia biologiaa.

[/quote]

Olet aivan selvä provo

Vierailija
129/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Suurin osa hyväksyy naisen seksuaalisuuden :) Taudin voi saada omalta mieheltään joka käy esim maksullisissa. Joten ei oikein vakuuta tuo tautipelottelu.

[/quote]

Mahdollisuus saada se mieheltä joka EHKÄ käy vieraissa on täysin mitätön siihen että itse nussit pitkin kyliä. Seksuaallisuutta ei ole se että on joku kaupungin oma panopatja. 

Vierailija
130/133 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:23"]Miksi nämä siveyden sipulit väittävät että masturbointi korvaisi seksin? Itse en itsetyydytyksessä saa orgasmia, saan vain yhdynnässä miehen peniksen liikkeistä.
[/quote]
Jos sussa on jokin vika, niin älä siitä muille valita.

Vierailija
131/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elmukelmu:) ei tartu

Kerran kokeiltiin exän kanssa, kun seksiä ei saanut harrastaa jostain lääkinnällisestä syystä. Nauramiseksihan se meni ja kieli tuli aika helläksi muovikalvon nuolemisesta.

Vierailija
132/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 02:06"]

kysyin jo edellä mut kysyn uudestaan... onko kukaan pyytänyt tai itse näyttänyt "vakipanolle" jotain lääkärintodistusta negatiivisista sukupuolitautituloksista?Sellaisenhan lapunhan saa pyydettäessä...

Kyllä sinä aikuisena ihmisenä sitä voit pyytää. Ihan viisasta.

Mitä väliä onko palstalaiset täällä sitä pyytänyt?

Negatiivinen tulos testeissä ei tosin tarkoita, ettei kyseisellä henkilöllä sukupuolitauteja olisi. Tosin onhan se parempi kuin ei mitään. Kuitenkaan ne pahimmat eli HIV, kondylooma ja herpes, eivät välttämättä näy testeissä.

Vierailija
133/133 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään uskallusta tarvita sen kummemmin. Kunhan ei suostu ilman kondomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan