Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaiset! Miten uskallatte harrastaa yhden yön juttuja?

Vierailija
22.05.2014 |

Eli otsikossa se tulikin. Ja kysyn, koska askarruttaa kulovalkean tavoin leviävät seksitaudit. Ja jokainenhan tietää, ettei se kondomin käyttökään aina suojaa, esim.herpes voi levitä vaikka olisi kondomi. Ja entä suuseksi? Otatteko/annatteko ilman suojaa? Miksi/miksi ei? Olen itsekin luultavasti kohta sinkkuelämän kynnyksellä eikä minua pitkän suhteen jälkeen tule aikoihin parisuhde kiinnostamaan. En kuitenkaan tarkoita, että pitäisi hyppiä kukasta kukkaan joka päivä, joten en tarvitse moralisointia tähän ketjuun vaan SINKKUNAISTEN kokemuksia! Sinkkuelämä ja uudet tuttavuudet pelottavat. Kuitenkin olisi kiva välillä pitää hauskaa mutta turvallisuus epäilyttää. Kertokaa kokemuksianne.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:19"]

Ensimmäisen kerran kun koin yhdenyönjutun sinkkuna, mies muutti aiemmin kohteliaan käytöksensä täysin ja hakkasi minut ja otti väkisin. Että sellainen minua eniten pelottaa, seksitaudit on tietty kiva lisäuhka. En harrasta enää mitään, olen yksin kotona tai korkeintaan naispuolisten ystävien kanssa.

[/quote]

hui kauhistus :/ kamala tilanne sulle sattunut! Toivottavasti mies sai vastata teoistaan..?

Tuo on toinen seikka mikä ahdistaa jo etukäteen, miten kenestäkään voi varmuudella sanoa onko tyyppi ok vai ei?

- 8

[/quote]

En kehdannut kertoa kenellekään. Koin että itse olin hölmö kun läksin ja flirttailin. Mutta jos näin olisi käynyt jollekin toiselle en ikinä olisi ajatellut että se on hänen syytään. Näin hassusti sitä mieli toimii. :/ Varovainen saa olla, ihan kenen kanssa vain.

Vierailija
42/133 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:45"]

Tautien takia harrastan erittäin harvoin seksisuhteita. Olen vasta parikymppinen. Viimeksi oli yhden illan juttu neitsyen miehen kanssa, ei tarvinnut ajatella riskejä.

[/quote]

Mistä sä tiesit että oliko se oikeasti neitsyt?

[/quote]

Tarkoitus oli mennä vain nukkumaan. Tyyppi oli hermostunut, sydän hakkasi ja sitten kävi ilmi, että jo sekin tilanne oli uusi hänelle, mikä jännitti. Tunnusti sitten kokemattomuutensa. Jotkut ovat niin aitoja, että ei tarvitse epäillä motiiveja. Ollaan myös pidetty yhteyttä sen jälkeen ja tavataan uudestaan. Olen melko hyvä ihmistuntija, en ihan mitä tahansa usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vakipano ole sen turvallisempi tautiriskiltään kuin kuka tahansa yhdenyönpano, koska vakipanolta ei odoteta uskollisuutta?

Vierailija
44/133 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:07"]

Hyi hitto. En voisi ikinä harrastaa yhden yön suhteita. Ällöttää vieraiden ihmisten eritteet.

Seksin pääasia ei ole se seksi itse, vaan se kumppani, jonka kanssa sitä harrastaa. Tämän viisauden olen mieheltä kuullut. Jos haluaa vain seksuaalista tyydytystä, niin oma käsi ja joku seksilelu on paljon kätevämpi, turvallisuudesta puhumattakaan. Miten voi edes rentoutua, kun joutuu pelkäämään tauteja ja raskautta ja tuntemattoman mahdollista väkivaltaisuutta? Täysin hullun hommaa mielestäni ryhtyä intiimiin puuhiin vieraan ihmisen kanssa.

[/quote]

Jos et kerran ole sinkkunainen, jonka neuvoja ja kokemuksia aloituksessa kysytään, miksi tulet tänne moralisoimaan? Onnea sinulle (ilmeisesti) onnellisesta elämästäsi ja parisuhteestasi, olen aidosti iloinen puolestasi. Mutta aikuisena ihmisenä varmaan ymmärrät, että elämäntapoja on yhtä monia kuin ihmisiä, eikä yksikään ole toista parempi niin kauan kun ei tarkoituksella vahingoiteta toisia ihmisiä omilla valinnoilla? Jos joku kokee saavansa mitä haluaa sillä, että vaihtaa kumppania silloin tällöin, eihän se ole muilta pois.
Pidetään tämmöset moraalisaarnat mieluiten poissa tästä ketjusta niin pysytään aiheessa. Kiitos kovasti. -ap

[/quote]

En ole sinkku nyt, mutta ennen nykyistä suhdetta olin vuosikausia. Siis todella todella pitkään. Eikä kyseessä ollut moraalisaarna vaan mielipide. Tietysti jokainen saa vapaasti leikkiä terveydellään, ei ole minulta pois.

[/quote]

Mut erikseen pyydetään neuvoa seksielämän ylläpitämiseen sinkkuna?:D jos et itse halunnut ja koet seksin terveydellä leikkimisellä niin ethän sä sitten osaa neuvoa. Kyllä ihmiset osaa seksiä harrastaa ilman terveyden vaarantamista.

Ja ap, ota hpv rokotukset niin säästyt tältä pirun kondyloomalta.. mä otan ne rokotukset tä jälkeen kun ne suojaa muultakin kun tältä. Pieni investointi vaan...

[/quote]

Annoinhan minä neuvoja. Oma käsi ja seksilelu. Läheisyyden tarpeen tyydyttäminen jollain vieraalla äijällä on lähinnä koominen ajatus.

Vierailija
45/133 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, SINUSTA se on koominen ajatus. Etkö tajua, että muut ihmiset voivat tuntea eri tavalla?

Vierailija
46/133 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne omalla kokemuksella. Jokasen kanssa ollaan käyty testi ja tauti keskustelu läpi ennen seksiä, kyllä miehetkin pelkää tauteja. Mulla on pari tuttua jotka on suhteessa saanut taudin kun jatkä on pettänyt.

Pitää luottaa ja tavata esim eka pari kertaa ilman seksiä. Mulla noi panokaverit on ollu samasta tuttavapiiristä. En usko että se on yhtä fiksua tehdä baaripokusta vakipanoa

Vierailija
47/133 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:48"]

Mä mietin että noiden tautien lisäksi eikö teitä sinkkunaisia huoleta millaisen maineen saatte siitä kun harrastatte eri miesten kanssa yhden yön juttuja? Tai ylipäänsä kun paneskelee useamman miehen kanssa? Oon itsekin tässä pääymässä sinkuksi ja mua huolettaa eniten tuo kun miehet niin usein juttelee keskenään jossain vaiheessa ja sitten alkaa juorut kulkemaan että on helppo. Helsinkikin näyttäisi olevan niin pieni  kaupunki että tiedän monia naisia joilla on tosi huono maine ihan vaan kun on halunnut pitää hauskaa ja harrastanut useampia yhden yön juttuja. Anyways mä aion oottaa ja kärsiä ilman seksiä niin kauan kunnes löydän miehen josta oon varma ettei se halua vaan seksiä. Jotenkin olin niin kauankin mun miehen kanssa että ajatus jonkun toisen peniksestä tuntuu oudolta.

[/quote]

Voi valita itse kuinka siihen suhtautuu. Itse kieltäydyn elämästä vanhojen kaksinaismoralististen sukupuoliroolien varjossa ja kehotan muuten muita naisia samaan. Tehkää vapaasti mitä itse haluatte, antakaa kapeakatseisten moralisoida. Tuosta pääsee yli kun menee sen moralisoinnin taakse: ajatelkaa miten vielä nykyäänkin, muka tasa-arvon aikana naisia arvotetaan esim juuri seksuaalisen aktiivisuuden perusteella? Eikö se ole ihan kieroja jos muka moderneja ja vapautuneita olemme? Me itse omistamme omat kehomme, muut ihmiset eivät meidän kehojamme omista. Naurettavaa että seksuaalisesti aktiivinen mies on pukki ja vastaavalla tavalla toimiva nainen joku huora. Murretaan nämä ikivanhat ja rajoittavat sukupuoliroolit (ei kuitenkaan tarkoita tietenkään sitä että nyt kaikkien naisten pitää panna kaikkia miehiä). -ap

Vierailija
48/133 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr 35 oli siis 31selle ja ite oon edelleenki 2:D

Ja mainetta en pelkää, ne jotka vielä v 2014 tuomitsee naisia muttei miehiä panokumppanien määrästä jätän omaan arvoonsa ja kauheasti en tunne yksiavioisia. Varmaan riippuu piireistä?

Mulle on vaan yks jätkä sanonut että sulla on tommonen jakisvaihe päällä vaikka sillä oli 3 kertaa enemmän kumppaneita. Vastasin vaan että joo ja hauskaa on.

Vierailija
49/133 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:53"]

Nr 35 oli siis 31selle ja ite oon edelleenki 2:D

Ja mainetta en pelkää, ne jotka vielä v 2014 tuomitsee naisia muttei miehiä panokumppanien määrästä jätän omaan arvoonsa ja kauheasti en tunne yksiavioisia. Varmaan riippuu piireistä?

Mulle on vaan yks jätkä sanonut että sulla on tommonen jakisvaihe päällä vaikka sillä oli 3 kertaa enemmän kumppaneita. Vastasin vaan että joo ja hauskaa on.

[/quote]

just tää... ja mun mielestä on kauheaa miten törkeitä moralisoijia ja huorittelijoita naiset itsekin on! usein varatut.. onko siinä jotain alitajuista pelkoa siitä, että ne seksuaalisesti aktiiviset sinkkunaiset vie heidän miehensä? jotenkin tosi ankea ajattelukuvio joka raastaa vähän joka osapuolta. Naisten välinen solidaarisuus on huuhaata: naisen seksuaaliuus on aina pelottanut ja yhä pelottaa ihmisiä kollektiivisesti, sen takia koetaan että sitä pitäisi jotenkin rajoittaa joko suorilla toimilla, selän takana puhumalla, vihjailemalla jne... halpamaista käytöstä kaikin puolin. Miksei voida vaan hyväksyä, että ihmisillä on eri tarpeet? kyllä me kaikki tänne pallolle mahdutaan             -ap

Vierailija
50/133 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja edelleen kaipaan sinkkunaisten kokemuksia turvallisesta suuseksistä!
jätetään tää moralisointipuoli nyt pliiiiis tästä keskustelusta pois kun sitä ei alun perinkään kaivattu. -ap

Vierailija
51/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:48"]

Mä mietin että noiden tautien lisäksi eikö teitä sinkkunaisia huoleta millaisen maineen saatte siitä kun harrastatte eri miesten kanssa yhden yön juttuja? Tai ylipäänsä kun paneskelee useamman miehen kanssa? Oon itsekin tässä pääymässä sinkuksi ja mua huolettaa eniten tuo kun miehet niin usein juttelee keskenään jossain vaiheessa ja sitten alkaa juorut kulkemaan että on helppo. Helsinkikin näyttäisi olevan niin pieni  kaupunki että tiedän monia naisia joilla on tosi huono maine ihan vaan kun on halunnut pitää hauskaa ja harrastanut useampia yhden yön juttuja. Anyways mä aion oottaa ja kärsiä ilman seksiä niin kauan kunnes löydän miehen josta oon varma ettei se halua vaan seksiä. Jotenkin olin niin kauankin mun miehen kanssa että ajatus jonkun toisen peniksestä tuntuu oudolta.

[/quote]

Tuo teinitytön moralisointia.

Vierailija
52/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moralisoijat alapeukuttaa... mua ihan oikeasti ihmetyttää MIKSI te tulette tällaiseen ketjuun kauhistelemaan, kuvittelettko te, että muut ihmiset muuttavat omia valintojaan siksi, että te tulette niitä arvostelemaan? menkää lukemaan sellaisia ketjuja jotka miellyttävät teitä, ei ehkä kannata tulla ahdistumaan tällaisten kamalien jakorasioiden ketjuun.

Vierailija
53/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sinkkuvuoden aikana 10 kumppania. Pari yhdenillanjuttua, yhdenillanjutut tuli baarin kautta. Oli ihan ok kokemuksia ja kumia vaadin. Se ehkä vittumaisinta oli että sitä kumia pitää vaatia, miehet ei todellakaa oma-aloitteisesti halua käyttää kumia.  Muut ei yhdenillan jutut oli lyhyitä suhteita, joista lopulta yhdestä kehittyi pidempi. Seksi on kivaa ja on kivaa harrastaa sitä sinkkuna :) Ei ollut mitään turvallisuus ongelmia, sen verran kyllä etukäteen tyyppejä jututin ja kävin treffeillä useamman kanssa. Mukavia tyyppejä pääasiassa. Suuseksiä en antanut yhdenillan jutuille. Niille lyhyimmille suhteille annpoin seksitautikeskustelun jälkeen asiaa punnittuani. Suuseksistä muuten ihan todistetusti tarttuvat seksitaudit huonommin kuin yhdynnästä ja suuseksistä tarttuu "vain" HIV ja hepatiitti, jotka suomalaisilla miehillä harvinaisia. Kuitenkin, riski aina on ja kannattaa tyypistä punnita tarkkaan onko sen arvoinen että kannattaa se riski ottaa.

Vierailija
54/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ovat niin idiootteja, että pitää siitä kondomista narista? Heräävätkö nuo idiootit vasta kun itselle se tauti osuu?

Vierailija
55/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä oon harrastanu kahden vakipanon kanssa:) se on osasyy siihen etten haluu noita yhdenillan juttuja kun ne rajottuu yhdyntään. Panokaverille uskaltaa kans sanoa että tee eritavalla. Ne nuolemisliinat on todella epäeroottisia ja jätkät harvemmin ees haluaa suikkaria jos pitää kumi olla.

Panokaverille uskaltaa muutenki sanoa mitä sängyssä haluaa. En ehkä yhenyön jätkälle ehdottelis peppuseksiä tai mitään "radikaalia" missä vahingossa itekkin voi tulla satutetuks.

Vierailija
56/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:07"]

Miksi miehet ovat niin idiootteja, että pitää siitä kondomista narista? Heräävätkö nuo idiootit vasta kun itselle se tauti osuu?

[/quote]

Hyvähän se puhua kun ei itse koske. Kondomin kanssa nussiminen on sama kuin nussisi roskapussia. Se ei tunnu miltään. Miksi naiset ei itse käytä kondomia?

Vierailija
57/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:45"]

Tautien takia harrastan erittäin harvoin seksisuhteita. Olen vasta parikymppinen. Viimeksi oli yhden illan juttu neitsyen miehen kanssa, ei tarvinnut ajatella riskejä.

[/quote]

Mistä sä tiesit että oliko se oikeasti neitsyt?

[/quote]

Miksi mies väittäisi olevansa neitsyt jos ei ole? :D
Tuskin tämä kirjoittaja on kuljeskellut esim baareissa näin: "hei oisko neitsytmiehii lähtemään saatille?" tuossa tapauksessahan kaikki baarin miehet olisivat äkkiä neitsyitä!

[/quote]

Mies keksii ihan minkälaisen taninan vaan kunhan saa pillua. Palstan naiset huomioiden en ihmettelisi ollenkaan vaikka olisikin kävellyt keskellä katua ja huutanut: kuka neitsyt mies haluaa minua nussia?

Vierailija
58/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:07"]

[/quote]

Hyvähän se puhua kun ei itse koske. Kondomin kanssa nussiminen on sama kuin nussisi roskapussia. Se ei tunnu miltään. Miksi naiset ei itse käytä kondomia?

[/quote]

Oletpa siinä tapauksessa käyttänyt huonoja kondomeja. Niitähän on nykyään ihan kaiken kokoisia, erittäin ohuita, nystyröillä ja ilman ja kaikkea maan ja taivaan väliltä. Jos sinusta tuntuu siltä että nait roskapussia, kannattaa vaihtaa sekä asennetta että kondomimerkkiä.

(ja oli miten oli, on todella ääliömäistä naida vierasta ilman kumia... seurauksista kärsii se ääliö jotka inisee ja itkee jostain ohuesta kumista siinä väissä)

Vierailija
59/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pelottaisi mennä jonkun tuntemattomat luokse yöksi, vieläpä humalassa!! Seksitautien leviämiseen pystyy kuitenkin vaikuttamaan käyttämällä sitä kondomia, se että saa jonkun taudin silti on hyvin epätodennäköistä. Mutta siis hulluja on maailma pullollaan. En mistään hinnasta enää menisi jonkun ventovieraan miehen luokse yöksi!

Vierailija
60/133 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kovin moni täysin huolettomasti menisikään... enpä itsekään lähtisi tuosta vaan baarista jotain uppo-outoja pokailemaan ja ainakin pistäisi kaikki tuntosarveni ojolleen ja kattelisin, kuulostelisin tarkkaan että millanen tyyppi siinä seurassa on -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi