Sinkkunaiset! Miten uskallatte harrastaa yhden yön juttuja?
Eli otsikossa se tulikin. Ja kysyn, koska askarruttaa kulovalkean tavoin leviävät seksitaudit. Ja jokainenhan tietää, ettei se kondomin käyttökään aina suojaa, esim.herpes voi levitä vaikka olisi kondomi. Ja entä suuseksi? Otatteko/annatteko ilman suojaa? Miksi/miksi ei? Olen itsekin luultavasti kohta sinkkuelämän kynnyksellä eikä minua pitkän suhteen jälkeen tule aikoihin parisuhde kiinnostamaan. En kuitenkaan tarkoita, että pitäisi hyppiä kukasta kukkaan joka päivä, joten en tarvitse moralisointia tähän ketjuun vaan SINKKUNAISTEN kokemuksia! Sinkkuelämä ja uudet tuttavuudet pelottavat. Kuitenkin olisi kiva välillä pitää hauskaa mutta turvallisuus epäilyttää. Kertokaa kokemuksianne.
Kommentit (133)
Usein olen kännissä kun noita yhden yön juttuja harrastelen, eli ei oo uskalluksesta puutetta. Mulla on ollut aika paljon miehiä (valitettavasti), ja ehkäisypillereiden vuoksi monesti kondomi unohtuu (vielä valitettavampaa). Koskaan ei oo mitään tautia tullut ja käynkin useasti testeissä. Usein tykkään sellaisista "ei niin pelimiehistä" ja vähän semmosista nörtti reppanoista, jotka oikeasti osaa myös keskustella. Siksi ei varmaan kauheesti oo noita tauteja tullut, kun tykkään "kunnollisista miehistä". Oon myös heikkona neitsyisiin. Mutta ei se hirveästi uskallusta vaadi, käytät kondomia, et anna etkä ota suuseksiä, jos sukupuolitaudit pelottavat. Itsehän monesti humalahuuruissa tulee kysyttyä "onko sulla tauteja?", mutta eipä tuohon vastaukseen sellaisessa tilanteessa juuri ole luottamista.
Kympille ja ysille:
Tarpeensa kullakin. Tosin joistakin viesteistä tulee vähän sellanen olo, että ihan kuin olisi tosi rumaa, outoa ja tuomittavaa haluta nimenomaan miestä eikä omaa kättä? Ainakin minulle kyseessä ovat kaksi aivan eri asiaa ja miestä haluan enemmän kuin sitä omaa kättä .Koska pidän seksistä ja tarvitsen sitä, en aio myöskään ruveta nunnaksi. Jos se elämäntyyli sopii jollekin toiselle, minua ei haittaa.
Ihmettelen, miten 18 veenä laitoin ihan huoletta menemään ilman kondomia yhden baarituttavuuden kanssa. Missä ihmeessä oli järki??
Nykyään pelottais jo mennä kenenkään tuntemattoman luokse yöksi, pelkäisin että hakkaa ja tappaa tyyliin..
Olen ollut yhdynnässä melkein 30 miehen kanssa ja näistä ehkä viiden kanssa käyttänyt kumia. Pari klamydiaa ollut, ei sen kummempaa. Sekin hoidetaan antibiootilla. Älkää stressatko liikoja.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:07"]
Hyi hitto. En voisi ikinä harrastaa yhden yön suhteita. Ällöttää vieraiden ihmisten eritteet.
Seksin pääasia ei ole se seksi itse, vaan se kumppani, jonka kanssa sitä harrastaa. Tämän viisauden olen mieheltä kuullut. Jos haluaa vain seksuaalista tyydytystä, niin oma käsi ja joku seksilelu on paljon kätevämpi, turvallisuudesta puhumattakaan. Miten voi edes rentoutua, kun joutuu pelkäämään tauteja ja raskautta ja tuntemattoman mahdollista väkivaltaisuutta? Täysin hullun hommaa mielestäni ryhtyä intiimiin puuhiin vieraan ihmisen kanssa.
[/quote]
Jos et kerran ole sinkkunainen, jonka neuvoja ja kokemuksia aloituksessa kysytään, miksi tulet tänne moralisoimaan? Onnea sinulle (ilmeisesti) onnellisesta elämästäsi ja parisuhteestasi, olen aidosti iloinen puolestasi. Mutta aikuisena ihmisenä varmaan ymmärrät, että elämäntapoja on yhtä monia kuin ihmisiä, eikä yksikään ole toista parempi niin kauan kun ei tarkoituksella vahingoiteta toisia ihmisiä omilla valinnoilla? Jos joku kokee saavansa mitä haluaa sillä, että vaihtaa kumppania silloin tällöin, eihän se ole muilta pois.
Pidetään tämmöset moraalisaarnat mieluiten poissa tästä ketjusta niin pysytään aiheessa. Kiitos kovasti. -ap
[/quote]
En ole sinkku nyt, mutta ennen nykyistä suhdetta olin vuosikausia. Siis todella todella pitkään. Eikä kyseessä ollut moraalisaarna vaan mielipide. Tietysti jokainen saa vapaasti leikkiä terveydellään, ei ole minulta pois.
18 vielä, ehkäisy on omalta osaltani ollut kunnossa siis eli raskauden pelkoa ei ole ollut.
Ensimmäisen kerran kun koin yhdenyönjutun sinkkuna, mies muutti aiemmin kohteliaan käytöksensä täysin ja hakkasi minut ja otti väkisin. Että sellainen minua eniten pelottaa, seksitaudit on tietty kiva lisäuhka. En harrasta enää mitään, olen yksin kotona tai korkeintaan naispuolisten ystävien kanssa.
Itsekin muutama kuukausi sitten poikaystävästä eronneena olen pohtinut näitä juttuja. Vielä en ole kenenkään kanssa sänkyyn päätynyt, mutta kovastihan se välillä houkuttelisi.
Kumia totta kai käytettäisiin, oli kumppani kuka tahansa, mutta suuseksi onkin sitten toinen juttu. Suuseksi kumin kanssa lähinnä ällöttää ajatuksena, mutta toisaalta ajatus suuseksistä ilman kumia taas kuulostaa vähän hasardilta.
Paremmin sitä sinkkuna uskaltaa kuin varattuna naisena...
Erityisesti kiinnostaa tuo sinkkujen suuseksi. Suuseksisuojus tuntuu ja näyttää todella ankealta! En itse haluaisi nuolla mitään muovia ja voin kuvitella että miehestä tuntuisi vastaava näin naiselle tehtäen todella omituiselta. Käytättekö te sinkut suuseksisuojaa? Joku sanoi ettei suuseksiä satunnaisemmissa jutuissa... mutta voiko pelkkä yhdyntä oikeasti riittää? Minulle ei oikein... ;/ mitä kokonaisvaltaisempi seksuaalinen tyydytys, sen parempi.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:19"]
Ensimmäisen kerran kun koin yhdenyönjutun sinkkuna, mies muutti aiemmin kohteliaan käytöksensä täysin ja hakkasi minut ja otti väkisin. Että sellainen minua eniten pelottaa, seksitaudit on tietty kiva lisäuhka. En harrasta enää mitään, olen yksin kotona tai korkeintaan naispuolisten ystävien kanssa.
[/quote]
Kauheaa kuulla, olen hirveän pahoillani puolestasi! Entä nettideittailuhommat? -ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:12"]
Hyi hitto. En voisi ikinä harrastaa yhden yön suhteita. Ällöttää vieraiden ihmisten eritteet.
Seksin pääasia ei ole se seksi itse, vaan se kumppani, jonka kanssa sitä harrastaa. Tämän viisauden olen mieheltä kuullut. Jos haluaa vain seksuaalista tyydytystä, niin oma käsi ja joku seksilelu on paljon kätevämpi, turvallisuudesta puhumattakaan. Miten voi edes rentoutua, kun joutuu pelkäämään tauteja ja raskautta ja tuntemattoman mahdollista väkivaltaisuutta? Täysin hullun hommaa mielestäni ryhtyä intiimiin puuhiin vieraan ihmisen kanssa.
[/quote]
Jos et kerran ole sinkkunainen, jonka neuvoja ja kokemuksia aloituksessa kysytään, miksi tulet tänne moralisoimaan? Onnea sinulle (ilmeisesti) onnellisesta elämästäsi ja parisuhteestasi, olen aidosti iloinen puolestasi. Mutta aikuisena ihmisenä varmaan ymmärrät, että elämäntapoja on yhtä monia kuin ihmisiä, eikä yksikään ole toista parempi niin kauan kun ei tarkoituksella vahingoiteta toisia ihmisiä omilla valinnoilla? Jos joku kokee saavansa mitä haluaa sillä, että vaihtaa kumppania silloin tällöin, eihän se ole muilta pois.
Pidetään tämmöset moraalisaarnat mieluiten poissa tästä ketjusta niin pysytään aiheessa. Kiitos kovasti. -ap
[/quote]
En ole sinkku nyt, mutta ennen nykyistä suhdetta olin vuosikausia. Siis todella todella pitkään. Eikä kyseessä ollut moraalisaarna vaan mielipide. Tietysti jokainen saa vapaasti leikkiä terveydellään, ei ole minulta pois.
[/quote]
Mut erikseen pyydetään neuvoa seksielämän ylläpitämiseen sinkkuna?:D jos et itse halunnut ja koet seksin terveydellä leikkimisellä niin ethän sä sitten osaa neuvoa. Kyllä ihmiset osaa seksiä harrastaa ilman terveyden vaarantamista.
Ja ap, ota hpv rokotukset niin säästyt tältä pirun kondyloomalta.. mä otan ne rokotukset tä jälkeen kun ne suojaa muultakin kun tältä. Pieni investointi vaan...
[/quote]
hui kauhistus :/ kamala tilanne sulle sattunut! Toivottavasti mies sai vastata teoistaan..?
Tuo on toinen seikka mikä ahdistaa jo etukäteen, miten kenestäkään voi varmuudella sanoa onko tyyppi ok vai ei?
- 8
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:45"]
Tautien takia harrastan erittäin harvoin seksisuhteita. Olen vasta parikymppinen. Viimeksi oli yhden illan juttu neitsyen miehen kanssa, ei tarvinnut ajatella riskejä.
[/quote]
Mistä sä tiesit että oliko se oikeasti neitsyt?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:45"]
Tautien takia harrastan erittäin harvoin seksisuhteita. Olen vasta parikymppinen. Viimeksi oli yhden illan juttu neitsyen miehen kanssa, ei tarvinnut ajatella riskejä.
[/quote]
Mistä sä tiesit että oliko se oikeasti neitsyt?
[/quote]
Miksi mies väittäisi olevansa neitsyt jos ei ole? :D
Tuskin tämä kirjoittaja on kuljeskellut esim baareissa näin: "hei oisko neitsytmiehii lähtemään saatille?" tuossa tapauksessahan kaikki baarin miehet olisivat äkkiä neitsyitä!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:22"]
[/quote]
Kauheaa kuulla, olen hirveän pahoillani puolestasi! Entä nettideittailuhommat? -ap
[/quote]
Netissä tapailu ei oikeastaan tunnu yhtään turvallisemmalta, mutta olen onneksi tavannut nimenomaan netissä erään harrastuksen kautta miehen. Hän asuu ulkomailla mutta ei kovin kaukana joten hänet koen voivani tavata joskus, ja ehkä harrastaa sitä seksiäkin. ;)
Ei minun huonon kokemukseni vuoksi kannata itse jättää asioita tekemättä tietenkään, mutta hyvä olla näin nuorena naisena melko varovainen, ja ainakin kertoa kavereille mitä touhuaa ja kenen kanssa.
[/quote]