nainen ja kainalokarvat: kyllä vai ei
Kommentit (40)
naisena sano ettei ole ok!! Kyllä itse pidän huolen varsinkin näin kesäsin ettei näy karvoja
Itselläni en välitä, mutta muuten kyllä ok ja jokaisen oma asia.
Muuten ok mutta jos puolisolla olisi ajamattomat kainalokarvat, kyllä siinä kaikki halut katoaisivat. Yök. En välitä säärikarvoista mutta kainalokarvat ovat kyllä todella iso turn off.
Kaikki paitsi hiukset ja kulmakarvat pois. Jos on vakavasti masentunut, mies voi varmaan auttaa ajelemisessa.
-Mies 29v-
miksi en yllättynyt että tähän vastasi mies? tuu ite multa ajeleen nää karvat joka toinen päivä ku nää on nii tummat ja kasvaa nopeasti, ettei sua vaa ärsytä!
eiköhän jokainen nainen/mies/kuka vaa saa päättää ihan ite :D!
Ei oo ookoo. On ällöä nähdä naisella kainalokarvatupsukat. Yäk.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:21"]miksi en yllättynyt että tähän vastasi mies? tuu ite multa ajeleen nää karvat joka toinen päivä ku nää on nii tummat ja kasvaa nopeasti, ettei sua vaa ärsytä![/quote]
Miksi ihmeessä ajelisin sinun kainalokarvasi? Ei minua haittaa, vaikka kuinka annat rehottaa, mutta omalta puolisolta toivon sen verran kohteliaisuutta, että ajelee ne, kun tietää etten pidä niistä.
Ei karvojen ajelu voi olla ylivoimaista, ajammehan me miehetkin joka päivä partamme.
jos ne ei olis niin rumat.. eikai siinä sillon jos joku ei vaan välitä, saa mun puolesta antaa kasvaa mutta kaunista ei kyllä ole.
Minusta KAIKKIEN pitää ajella kainalokarvat, myös miesten. Ällöttävää kun joku hihattomassa paidassa kesällä nostaa kättä tmv. ja kainalokarvoista hikipisarat tippuvat, yök!
Meillä poistaa kumpikin kainalokarvansa. Hikikin haisee voimakkaammin jos on karvakainalo
Ulkonäkösyistä ihan ok, jos joku tykkää, mutta hien hajun takia nounou.
Voi vittujen kevät se on jokaisen oma asia. Ja toi hienhaju on nyt ihan eri juttu, dödö on keksitty.
Voi vittujen kevät se on jokaisen oma asia. Ja toi hienhaju on nyt ihan eri juttu, dödö on keksitty.
Sellainen täyspuska ei varsinaisesti kovin kaunis ole, mutta en pidä niitä ällöttävänä, varsinkin jos nainen muuten on siisti, eikä mikään resupekka. Haluja ne ei todellakaan minulta vie, mutta tilanteen mukaan. Hihattomassa juhlapuvussa rumat, mutta jossain vapaa-ajan tilanteessa ei haittaa. Sellainen näkyvä muutaman millin sänki on mielestäni eroottinen näky, joku siinä kiihottaa. Ehkä se on se kun nainen muuten on niin karvaton ja sileä, niin se kainalo luo sellaista kontrastia ja rikkoo sitä sääntöä, se on sellainen pilkahdus naisen villiä luontoa. Kerran yhtenä kesänä näin junassa kuumana kesäpäivänä, kun joku nuori tumma kaunotar tuli vaunuun hihattomassa paidassa ja nosti laukkuaan ylös hyllylle ja kainalosta pilkahti tumma sänki. Kyllä hieman housuissa liikahti.
En itse innostu hirveistä puskista kainaloissa niin naisilla kuin miehilläkään, pidän sitä kuitenkin jokaisen omana asiana. Itse ajan pääasiassa siksi, että tiedän niiden olevan ainoat karvat kehossa, joita mieheni ei oikein välitä katsella. En kuitenkaan millään pakkomielteisellä raivolla, varsinkaan talvisin... Mieskin kuitenkin ajaa partansa, niin...
Mies ajelee kainalokarvat? Varmaan myös sääret? Anteeks, mutta WTF :-o
Mä kuolisin nauruun, jos mun mies tulis esitteleen sheivattuja kainaloitaan. Siistii toki ettei karvat roiku polvissa, mutta miehellä posliinikainalot? Kiitti, mutta ei kiitti.
Ainiin ja mun mies muuten osaa käydä suihkussa päivittäin ja käyttää dödöä, ei haise hielle vaikka hikoilisi ;-) Opetelkaa pesemään itsenne, ni ette löyhkää eikä tarvitse yrittää piilottaa sitä läyhää myöskään minkään hajusteiden alle.
Pois.